PMLP Jēkabpils filiāle - Slikts serviss

Labdien!
Vēlos dalīties pieredzē par PMLP Jēkabpils filiāles darbinieces Diānas B. nekvalitatīvu klientu apkalpošanu. Nesen iesniedzu dokumentus pases nomaiņai. Biju nepatīkami pārsteigts ar darbinieces apkalpošanas stilu: PMLP darbiniece ļoti negribīgi atbildēja uz maniem jautājumiem, jeb vispār ignorēja tos. Pēc noteikta laika ierados pēc pases. Ļoti cerēju, ka mani apkalpos cita darbiniece, bet nepaveicās. Situācijas atkārtojas. Un, gaidot rindā, varēju vērot, ka darbiniece apkalpo citus klientus. Lidzīga apkalpošanas "kvalitāte"... Lūdzu PMLP vadību nosūtīt darbinieci Diānu B. uz kursiem "Profesionāla klientu apkalpošana".

Papildināts PMLP klients 21.06.2023

Ceru uz PMLP vadības nopietnu attieksmi.

Komentāri (2)

Diānu B. nošaut vai pakart?

Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Mums patiesi žēl, ka Jūsu pieredze bija nepatīkama. Noteikti ar darbiniekiem atkārtoti pārrunāsim klientu apkalpošanas standarta ievērošanu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes