Oskuro outlet - Apģērbs

“Oskuro” outlets lielveikalā “azurs”: nopirku pirms diviem mēnešiem apavus darbinieks, kas tur strāda atsaucīgs viss kārtībā. Pagāja mēnesis un re kā saplīsa apavi un aiznesu uz garantijas remontu. Un, tad sākās štelles parasti, ja iesniedz uz garantiju, tad cilvēkiem iedod kādu garantijas talonu vai uz čeka uzraksta, ka garantijas remonts vai ekspertīze un zīmogu uzspiež. Šajā gadījumā jautāju darbiniekam, darbinieks atbild, ka nevajag viss kārtībā iedodad savu telefona numuru nākošnedēļ mēs ar jums sazināsimies. Pazvanīju pagājušonedēļ un vaicāju vai mainīs manus apavus vai atgriezīs naudu? Darbinieks vai priekšnieks atbildēja, ka naudu neatgriezīsim, kā arī nedosim jaunus apavus vietā, bet salabosim. Parasti, tā nenotiek cik esmu iepircies veikalos, ja ir garantijā vai ekspertīzē pēc ekspertīzes zvana klientam un piedāvā kādu risinājumu! Šajā gadījumā ne pazvana, neko, pasaka tik to, ka jūsu apavi ir remontā un nākošnedēļ būs gatavi. Tākā jau pienākusi, tā saucamā aiznākošā nedēļa ne ziņas, ne miņas. Zvanu, neatbild! Māc jautājums vai es vispār dabūšu, ko atpakaļ? !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes