www.sudzibas.lv NVA Slikts serviss

NVA - Slikts serviss

Kāpēc vienmēr tikai valsts iestādēs saskaros ar šo problēmu? Elementāras pieklājības norma - pilnīgi sveša 103kab. Darbiniecei. Ienākot jau sagaida neapmierināta seja, kas sāk sarunu nejaukā tonī, sakot, ja darbs netiks meklēts tiks zaudēts bezdarbnieka statuss. Pārtrauc teikuma vidū, neklausas līdz galam ko saku, pati teikumus murmina zem deguna, līdz galam vispār nevar saprast ko Saka. Nva lūdzu dodiet darbu jauniem, pozitīviem darbiniekiem, šādiem darbiniekiem pašiem jāstājas bezdarbniekos.

15.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Komentāri (5)

A asdasd123 15.09.2021

saskāros ar tādu attieksmi 2017. gadā . pēc tam vairs nebraucu uz turieni . sapratu , ka viņiem ir speciāli ir tāda attieksme , lai tu vairs nebrauktu atpakaļ un bojātu viņiem statistiku .

Joe Rogans👽 15.09.2021

Kā pieredzējis bezdarbnieks varu teikt, ka strādāt ir 5x labāk nekā sēdēt uz tā niecīgā pabalsta. Darbs vienmēr ir, ja cilvēks vēlas strādāt. visidarbi . lv

N Nadya Large 15.09.2021

Darbs vienmer ir. Algas, atbilsosas iegulditajam darbam nav. 🤪🥴

K Kilimandžaro 15.09.2021

Protams ka pārtrauks teikuma vidū. Kā var sēdēt un tukši stāstīt atrunas tā vietā lai strādātu? 2021.gadā atrast darbu ir vieglāk nekā pa..irst. ja negribi strādāt tad neprašņā no nodokļu maksātāju naudas pabalstus un neviens tevi nepārtraukts teikuma vidū.

B Birza 24.10.2021

Man tāda pati pieredze ar 103.kab. aģenti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes