www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss

Narvesen - Slikts serviss

Labdien!

Vēlos informēt, ka 13. Augustā ap plkst. 19.50 devos uz narvesen veikalu a. Čaka ielā 22. Tuvojoties veikalam, pamanīju, ka veikalā atrodas 2 cilvēki. Pieejot pie veikala durvīm, konstatēju, ka uz tām ir šilte ar uzrakstu, ka veikals tiks atvērts ap plkst. 20.20 un cilvēki iegāja palīgtelpā. Nākamā dienā 14. Augustā ap plkst. 09.30 atkal gāju uz to pašu narvesen veikalu pēc kafijas. Diemžēl kafijas automāts nedarbojās, jo bija nepieciešama apkope. Pārdevēja tajā brīdī sēdēja pie kases un runāja pa telefonu. Man vajadzēja viņu pasaukt, lai viņa piespiestu kafijas automātam pogu, lai turpinātu apkopi. Pārdevēja pateica, ka vakar aizmirsusi veikt kafijas automāta apkopi un ka tas būs pieejams tikai pēc 10 min. Vēršu uzmanību, ka veikals bija atvērts jau no plkst. 08.00.

Ar cieņu
sašutis klients

14.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 16.08.2021

Labdien!

Paldies par ziņu, atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Sazināsimies ar kolēģiem, lai pārrunātu radušos situāciju!

E

Komentāri (3)

M mihails1 10.12.2020
reklama ir,preces nav

reklama ir bet premium plus karti nevareju nopirkt jau divas vietas.

S Sudzibas.lv Admin 31.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E Edvīnijs 14.08.2021

Baigais malacis esi. Narvesen pārdevējiem jau tā maza alga un daudz darba, vēl tikai viņiem trūka šāds kundziņš "informators".

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes