www.sudzibas.lv Narvesen Rupja attieksme pret klientu.

Narvesen - Rupja attieksme pret klientu.

Sveicināti, vēlējos uzrakstīt par kādu neaizmirstami nepatīkamu pieredzi jauktā preču soartimenta veikalā ''Narvesen'' kurš atrodas Āzenes ielā 5, T/C OLIMPIA, Ķīpsalā.

No rīta ap Plkst. 9:00, 21.02.2021. vēlējos iegādāties šajā veikalā sev brokastis, ieeja veikalā aizkrāmēta ar avīžu stendiem, devos tiem cauri ātri lai nekavētu darbu un pēkšņi kliegdama pieskrēja pārdevēja ar gaišiem matiem īsa auguma, izrautdama man no rokām preci. Izrādās ka veikalā ir cits pircējs kuru redzēt nevar, jo priekšā ir stendi. Izrautdama no rokām preci, viņa rupjā tonī lika aizvākties no veikala. Ienākot veikalā atpakaļ iekšā, tā vietā lai mani apkalpotu stāv dzerdama kafiju un runā pa telefonu. Video zvana laikā bez manas atļaujas nofilmēja mani un izteica nepatīkamus komentārus, viņas vīrs tikšot ar manīm galā. Uz pieres zilas krāsas punkts par ko uzjautājot, vai nav netīšam uzspiedies viņa sāka trakot vēl vairāk.
Apmeklējot šo iestādi, citas reizes konflikti ar šo pārdevēju atkārtojas, arī citiem pircējiem.
Cilvēku skaita ierobežojuma brīdinājums tāpat kā roku dezinfekcijas līdzeklis paslēpts aiz stendiem, nav viegli pamanāmi.

12.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 15.03.2021

Labdien!

Atvainojamies par radušos situāciju! Sazināsimies ar t/c Olimpia kolēģiem, lai to pārrunātu un saprastu apstākļus.

Komentāri (3)

K Karina Juhnevica 19.03.2021
Neizmaksa algu

Labrīt...Franču ņemeja Inese Pavlova neizmaksā pēdejo apreķinu..(alga+neizņemtais atvalinājums)no zvaniem izvairas...Esiet uzmanīģi ar negodigiem darba devējiem...

S Sudzibas.lv Admin 05.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Narvesen Latvija Pārstāvja atbilde 12.04.2021

Labdien! Atvainojamies par aizkavēto atbildi.

Ļoti žēl par radušos situāciju, taču, tā kā Narvesen ir mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kurš izsniedz franšīzes tiesības citiem komersantiem, visu atbildību par nodarbinātajiem un darba attiecību uzsākšanu vai pārtraukšanu nes katrs franšīzes ņēmējs individuāli. Šajā gadījumā rekomendējam Jums turpināt saziņu ar konkrēto uzņēmumu, ar kuru bijāt līgumattiecībās. Vēlam drīzu un pozitīvu situācijas risinājumu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes