www.sudzibas.lv Meisters 24/7 un Sadales Tīkls Slikts serviss un krāpšana

Meisters 24/7 un Sadales Tīkls - Slikts serviss un krāpšana

Pēc elektrības pārrāvuma problēmām privātmājas sektorā, kompānija “sadales tīkls” telefoniski ieteica viņu pašu mājaslapā atrast un sazināties ar sertificētiem elektriķiem, kur tika ieteikta firma “meistars 24/7”. Atbraucot uz vietas, meistars nevarēja uzrādīt savu licenzi, jo esot “aizmirsis mājās”. Tā kā elektrība mājai ir nepieciešama tagad un māja atrodas ārpus Rīgas teritorijas, nebija laika gaidīt, kamēr meistars aizbrauks pakaļ un uzrādīs savu licenzi - ticējām cilvēcīgai aizmāšībai, jo tomēr meistars tika izsaukts caur “sadales tīkls” ieteikumiem.
Problēmas sākās ar “meistara” neprofesionālo attieksmi, kad šis jau no sākuma nevēlējās mainīt jaunus kabeļus un taisīt visu ciet ar restēm. Sāka izturēties rupji un provocēt uz konfliktu. Saukt klientus par psihopātiem utt. Savu darbu veica nekvalitatīvi, pirka lētākos materiālus un pieprasīja neadekvātu naudas summu. Viss beidzās ar to, ka “meistars” sapsihojās kā pusaudzis par to, ka viņam tika norādītas kļūdas darbā un viņš kategoriski atteicās veikt darbu tā kā viņam to lūdza. Viņa vārdiem citējot: ” ja ziniet labāk kā darīt, tad dariet paši! ”. Viņam tika paskaidrots, ka tiks izsauka neatkarīgā ekspertīze, bet puisis tikai sapsihojās vēl vairāk un turpmāk strādāt atteicās. Tā pat viņš tīši tēLoja, ka viņam nav pieejamas elektriskās atslēgas vai kādi citi nepieciešamie materiāli (kas jābūt pie katra meistara) un beigās atzinās, ka provocē apzināti un viss viņam ir pieejams, vienkārši vēlējās pakutināt klienta nervus. Kad viņam tika jautāts, kas mums ir jādara, lai viņš vienkārši pabeidz savu darbu, bez visādiem provocējošiem trikiem, viņš atbildēja - vairs nekas, jo viņš vairs strādāt netaisās. Beigās viņš atstāja visu teritoriju izrakstu, atstāja vadus uz puņķiem, un aizbrauca prom atstājot cilvēkus bez elektrības. Daļu naudas, protams, savāca un telefonus, protams, nobloķēja tā kā sazināties ar konkrēto meistaru vairs nebija iespējams.
Sazinoties ar “sadales tīklu” tie atbildēja, ka palīdzēt nevar, jo tā ir privātā kompānija un viņiem gar to nav nekāda sakara. Interesanti gan, ka pati kompānija iesaka tādus meistarus savā mājaslapā un nekādu atbildību par to nest netaisās. Pēc tam, kad tika draudēts ar televīzijas iesaisti, “sadales tīkls” nosūtīja brigādi, lai pabeidz iepriekš iesākto darbu. Jaunie meistari, kas atbrauca galvoja, ka iepriekš padarītais darbs ir paviršs un materiāli netika pirkti specializētos veikalos (kur Elektriķi parasti iegādājas materiālus) . Viņi no sākuma padomāja, ka mēs paši esam pirkuši kabeļus veikalā, jo jau uz aci varēja pateikt, ka materiāli nav pirkti tur, kur parasti materiālus iegādājas sertificētie Elektriķi. Rodas jautājums vai “sadales tīkls” pārbauda elektriķu licenzes pirms iesaka tos savā mājaslapā.
Nekādā gadījumā neizsauciet Elektriķi caur firmu “meistars 24/7”, attieksme ir cūciska, darbu veic slikti un nekādā gadījumā klients nevar viņam prasīt darīt kaut ko citādāk. Uzreiz gribu norādīt, ka no klientu puses attieksme nekādā gadījumā nav bijusi rupja, kad tika lūgts nomainīt kabeļus un uzlikt restes - tas bija vienkāršs lūgums no klienta puses tā kā ģimenei ir kontakti ar elektriķiem, kas deva savus ieteikumus kā konkrētajā teritorijā labāk vilkt kabeļus, lai nav jāsauc Elektriķi atkārtoti pēc lietus gāzēm. Protams, kad Elektriķis sāka spirināties kā zivs sauszemē, ka viņam prasa izdarīt vairāk nekā viņš bija iecerējis, attieksme no klienta puses arī kļuva rupjāka. Acīmredzami, tā sauktajam “elektriķim”, kas stājās priekšā kā Jānis Stonis (noteikti vārds izdomāts) , licenzes jau sen vairs nav vai nemaz nav nekad bijusi, jo pēc darba kvalitātes arī citi Elektriķi apgalvoja, ka šādi darbu specializētie Elektriķi neveic.

Tā kā datu aizsardzība neļauj man izlikt bildi ar šo varoni, bet oficiālajā mājaslapā ir izlikts darba telefons, kur ir norāde uz sazināšanos caur whatsappu, tad variet droši uzmest aci uz skaistuli caur whatsapp bildi +371 26 182 433

Esiet Uzmanīgi ;)

Komentāri (5)

Latvijā nav nekādas "elektriķa licenzes", ko viņiem bŭtu jāuzrāda jums, veicot avārijas darbus. Sertifikāti tādiem darbiem arī nebūt nav vajadzīgi. Un kabeļi ir vieni un tie paši gan ESELO bāzē, gan Depo veikalā, gan mazā lauku bodītē, jautājums tikai par cenu un pieejambu.

Izskatās, ka kāds grib apmelot uzņēmumu, bet īsti pat nesaprot, par ko raksta.

V ViktorijaTidzatska 16.08.2023

Šī ir sūdzība, nevis apmelošana. Saskatiet banālu atšķirību.
Kam man apmelot, ja pastāv plika taisnība, ka darbinieks atstāj sievieti bez elektrības, jo vienkārši negrib darīt darbu kvalitatīvi. Vienkārši pretīgi.
Un ne jau klients nobloķēja numuru, bet darbinieks nobloķēja klienta numuru - tā kā vērtējiet paši vai tā ir apmelošana ;)

V ViktorijaTidzatska 16.08.2023

Un par licenzi - kaut kādus dokumentus nu gan klientam ir tiesības pieprasīt no privātās kompānijas, citādāk sanāk kā šajā situācijā - nav ne darbinieka vārda, ne uzvārda. Nekādas informācijas par sevi un savu darba sfēru konkrētais darbinieks nevarēja sniegt.

S sumup 17.08.2023

zinu shitaadus klientus..atbrauc elektrikis..apskata objektu..vienojas par cenu..un tad saakas klienta"luugumi" vai nevar to kabeli ierakt pa divreiz garaaku transeju utt..tas noziimee divreiz vairaak darba elektrikim..taapat ir bijis ar remontu..itkaa linolejs jaanomaina tik..kad paceelaam veco..izraadiijaas defekti griidaa..kur klients protams gribeeja lai mees bezmaksas veicam deelju remontu..knauzerj un nekaunjas klienti..taapeec visi celtnieki njem priekshapmaksu un avansu..citaadi nostraadaasi kaa mulkis nedeelju.un klients pateiks ka nepatiiik un negribees maksaat

Sveicināti!

Vēlamies informēt, ka AS "Sadales tīkls" mājas lapas Padomu sadaļā norādītās tiešsaistes platformas nav uztverami kā konkrētās platformas vai uzņēmuma reklāma. Uzņēmumi norādīti kā piemērs, lai klientiem palīdzētu nepieciešamo informāciju sameklēt internetā. Par sadarbību ar konkrētu uzņēmumu lēmumu aicinām pieņemt pašam klientam.

Vienlaikus izsakām nožēlu par negatīvo pieredzi un patiesi ceram, ka jautājums par iekšējo elektrotīklu sakārtošanu ir atrisināts!

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes