www.sudzibas.lv McDonald's ulmaņa 88 Briesmīga attieksme no menidžera puses

McDonald's ulmaņa 88 - Briesmīga attieksme no menidžera puses

20.11. Bijām iebraukuši Mcdonalds Ulmaņa gatvē, paēdām uz vietas, pēc 15-20 sapratu, ka esmu atstājusi dārgu cepuri, uzreiz arī zvanīju uz telefona numuru, kas noradits internetā (671 30273) , pajautāju vai gadījumā nav cepure (aprakstiju cepuri) , pieminēju, ka esam no Liepājas un šobrīd jau uz šosejas, vai iespēja cepuri pieturēt, kamēd samenidžēsim kā cepuri savākt. Uz ko laipni atbildēja, ka cepure ir un, ka neesot problēmu, kad esmu pakaļ, lai vaicāju menidžeri, kad esmu pakaļ cepurei. Šodien 01.12. , kas ir 11 dienas vēlāk, braucu pakaļ cepurei no Liepājas uz rīgu, nopirku rafaello kasti kā pateicību. Bet ļoti nepatīkams pārsteigums bija, kad tika pasaukts direktors vārdā viktors (uzvārdu atteicās nosaukt) man atbildēja, citēju: ” šeit nav nekāda atrasto mantu birojs, nav pienākums uzglabāt lietas”, izstāstiju, ka es taču zvaniju, man apstiprinaja, ka cepure ir un paludzu, lai saglaba uz ko jau vēl nejaukāk atcirta, citeju: ”jus bijat pirms tris nedēļam un izmetām miskastē”, teicu, ka tas nebija pirms trim nedēlām un varbut tiek sarunas ierakstitas, jo teica, ka neko tadu neviens pa telefonu nav teicis, butiba sanak, ka pats telefonsaruna nepiedalijas, bet mani vel apvaino melos. Sapratu, ka saruna bus neefektiva noliku to rafaello kasti, lai iedot darbiniekiem uz ko nokliedzas, citēju: ”mums nevajag, te ir miskaste, kur izmest”.
Sajutos tik neveikli un nesaprotu, kā šādi cilveki var strādāt par menidžeriem? Cepure ir tikai lieta, protams, bet attieksme kā tiek risināti problemjautājumi parāda daudz par pašu uzņēmumu un tā kultūru.

Ejot prom, piegāju pie darbinieka (vārdu neatceros) , paludzu, lai pasaka direktoram, ka biju 11 dienas atpakaļ, uz ko darbinieks atbildēja, ka loti atvainojas par tadu komunikāciju, ka dzirdejis sarunu un, lai zvanu uz duntes ielu un izsaku sūdzību, ka direktors esot jauniņais un ne parāk jauks, kas man raisa vēl vairāk pārdomu.
Tad jautājums, kā paliek ar mcdonalds Latvia misiju un pamatvērtībām, tikai uz papīra? Citēju daļu izrāvumu no mcdonalds Latvia mājaslapas sadaļas misija un vērtības: “ mēs ne vien pagatavojam maltīti, bet arī radām labsajūtas pilnus brīžus, nodrošinot mūsu viesiem viesmīlību, atvērtību un prieku, ko viņi novērtē un mīl. ”

C

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes