www.sudzibas.lv MAXIMA Par paša veikala darbiniekiem

Maxima - Par paša veikala darbiniekiem

Ienākot veikalā, neviena kase nestrādā cilvēki stāv rindām neapmierinātām sejām.
Šai veikalā ir jānomaina vadība šodien ienākot veikalā stāvot Rinda jāgaida kamēr kase atsāks darboties, cilvēki neapmierināti jo dabūjām stāvēt stundu garā Rindā!

19.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Kitija Linda 19.01.2024

Tas viss bardaks notiekas KATRU DIENU, cik var!

Atbilde no uznemums Maxima Latvija Pārstāvja atbilde 19.01.2024

Labdien!
Nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi ir viena no mūsu prioritātēm, tādēļ pateicamies par atgriezeniskās saites sniegšanu.
Lai varētu pārbaudīt šo informāciju, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā, kurā datumā un aptuveni pulksten cikos ir izveidojusies šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda

Komentāri (4)

A asdasd123 19.01.2024

ko nu - neviens negrib strādāt par 400 auro menesī ? vergturiem nu gan slikta diena .

S sannas 19.01.2024

Mani pārsteidz "maxima pārstāvja" atbilde. Hei, jūs tur ofisos sēdošie, jūs taču paši to lemjat, noņemiet stundas visiem darbiniekiem, un tagad jūs izliekaties, ka neziniet kurā veikalā ir tāda ārkārtas situācija? Smieklīgi tas viss! Pastāstiet saviem pircējiem godīgi patiesību! Patiesība ir tāda, ka zāles darbiniekiem ir samazināts darba laiks, tiek noņemtas nevis stundas, bet pat dienas! Tie, kas tajā dienā ir ielikti strādāt, strādā 2 , pat 3 nodaļās vienlaikus! Kasieriem ir tas pats , viņiem vienkārši ir saliktas brīvdienas, tāpēc kases ir slēgtas.
Kāpēc veikala darbiniekiem jāuzklausa neapmierināti pircēji, ja jūs esat tie, kas likvidē darbaspēku! Atnāciet vienu dienu nostrādājiet tādos apstākļos, redzēsim cik laipni un smaidīgi jūs apkalposiet pircējus, kad katrs 5-tais jums ries virsū par slēgtu kasi, vai laikus plauktā neizliktu preci. Jūs tik vien ziniet, ka sūtīt slepenos pircējus, braukt "sajūtu vizītēs", bet vai kāds no jums ir pienācis parunāt ar parasto darbinieku, pajautāt vai viņam pietiek algas, lai nomaksātu rēķinus, vai viņam sanāk strādājot vairākās nodaļās vienlaikus , apsēsties dienās laikā un izmantot savu pusdienlaiku? No datba laikā tas taču tiek izrēķināts laukā, bet vai viņš tiek saņemts?
Maxima vērtības noteikti nav cilvēki, kas tur strādā. Galvenais ekonomija un ieviest modernākus robotus! Attopieties, jūs zaudējiet pircējus, gan jaunus ( kas steidzas), gan pensionārus , kas neprot rīkoties ar robotu.
Pircēji laikam tiešām domā, ka darbinieki paši izdomā nenākt uz darbu 🤣

I Ieva Pēda 20.01.2024

Man paziņa strādā par maiņas vadītāju vienā no maximas veikaliem.Tur tāda pati problēma.Nevis nav kam strādāt,bet nemaz nepieņem darbā ,iztiek ar tiem kas ir.Tā Maxima ietaupa naudu.Paziņa gribēja ar ko izmainīt savā veikalā pateica,nepatīk ej prom.Viņa teica vakaros kad daudz cilvēku maiņas vecākais paliek ,un viens kasieris.Pati stāv pie pašapkalpošanās kasēm.Cilvēki bļauj lai pasauc kasieri,ko tad saukt,ja nav ko saukt.Jaunus neņem klāt.

š Škelets 20.01.2024

Maksimai katrs klients ir svarīgs bet izskatās gluži otrādi , nošpļauties viņai uz viņiem, lai tikai 🤑💸💰💲

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes