www.sudzibas.lv Libava Slikts serviss

Libava - Slikts serviss

Ņemiet vērā, ka ierodoties viesnīcā Libava, kura atrodas Liepājā, jums uzreiz ir jānofilmē viss numuriņš, atrodot katru nepilnību vai jāpārbauda to ar administratoru, kurš rakstiski atzīmēs visas numuriņa nepilnības. Pretējā gadījumā pastāv risks, ka klientu sauks pie atbildības par bojājumiem numuriņā, kuri bija jau iepriekš. Turpmāk situācijas apraksts.

Caur "booking" ar sievu rezervējām numuriņu "luksusa numurs ar skatu uz kanālu nr. 1" ar mērķi atpūsties un pavadīt ikdienu ārpus mājas dzīvokļa, kā arī izbaudīt piedāvāto spa vannu numurā. Cerot, ka numuriņā būs komfortabli apstākļi, papildus tehniku, proti, portatīvos datorus līdzi neņēmām.

Ierodoties numuriņā 10 minūšu laikā, konstatējām, ka viesnīcas televīzijas pieslēgums piedāvā tikai 3 kanālus - ltv1, ltv7 un re. Tas īsti mūs neapmierināja, jo vēlējāmies visu dienu pavadīt viesnīcā, kā arī Libavas viesnīcas bukletē bija rakstīts, ka viesnīca piedāvā gan Latvijas televīzijas kanālus, gan ārzemes.
Pamatojoties uz racionalitāti un neticot, ka luksusa numurā var būt tikai trīs televīzijas kanāli, devāmies uz recepciju, kur jautājām: " vai tiešām numuriņā ir pieejami tikai trīs televīzijas kanāli? ".
Viesnīcas darbiniece zvanīja kādai personai, taču, sarunai noslēdzoties, paziņoja, ka mums ir jāsamierinās ar to, kas ir.

Izvērtējot šos apstākļus, ar sievu nolēmām atteikties no numuriņa, jo par samaksāto summu Liepājā var pieteikt numuru ar labākiem apstākļiem vairākām dienām citās viesnīcās. Paziņojot to viesnīcas darbiniecei un sagaidot atkārtotā zvana noslēgšanos, saņēmām atbildi, ka atteikties no numura nav iespējams, jo par to atbild uzņēmums "booking".
Mēģināju pieteikt atteikumu caur uzņēmuma lietotni gan rakstot vēstuli, gan zvanot, tomēr man tas neizdevās, tāpēc ar sievu palikām viesnīcā līdz nākamajam rītam un devāmies prom.

Tagad par atklātām numuriņa nepilnībām, jo tas ir svarīgi turpmāk. Atrodoties numurā, konstatējām, ka Spa vannas sāns vizuāli ir bojāts un nav kārtīgi nostiprināts, taču priekšā bojājuma vietai novietots liels zieds. Pie ieejas lielā skapja durvis nekustās (sieva ar tām netika galā) . Novietoto skapīšu durvis virs galda nav saregulētas vai ir bojātas, jo, verot tās vaļa, ir novērojama ne tikai kustība no viena sāna uz otru, bet arī uz leju. Noslēgumā ir jāatzīmē, ka numurā bija karsts, pēc mūsu domām, numuriņā nebija kondicioniera.

Rezultātā, atstājot neapmierinātu atsauksmi un izvācoties no numuriņa 11: 30 nākamajā dienā, ap pulksten 14: 00 uz e-pastu saņēmu vēstuli no "booking", kur bija pārsūtīts viesnīcas ziņojums par to, ka es un mana sieva (uzmanību!) likām kājas un sēdāmies uz kondicionieri, tāpēc tas ir nogājis no sienas (ar pievienotu bildi, kuru ievietošu pielikumā) . Tāpēc viesnīca piesaka kompensāciju par nodarītiem bojājumiem 65 eur apmērā.

Vakarā, kamēr es rakstiski atbildēju uz vēstuli, sieva zvanīja uz viesnīcu ar ieslēgtu skaļruni, lai izprastu situāciju. Būdama izglītota persona, viņa sāka argumentētu diskusiju par kondicionieri ar kādu vīrieti, kurš nosaucās par "galveno menedžeri". Taču diezgan ātri vīrietis aizmirsa par manierēm un sāka celt balsi, pārtraukt sievas teikumus un saukt mūs par krāpniekiem! (jo mēs velējāmies atteikties no numuriņa? Īsti neisprotu šo izteikumu) . Savukārt, kad sieva centās atbildēt tik pat agresīvi, menedžeris nolika klausuli.

Es biju ļoti neapmierināts par šāda veida sarunu, tāpēc sāku zvanīt uz abiem viesnīcas numuriem no sava telefona, taču katru reizi klausule tika nomesta. Uz kādu 10 reizi viesnīcas menedžeris atsūtīja sms, ka saziņa notiks tikai pa e-pastu. Es piedāvāju ieslēgt sarunas ierakstu un nosūtīt to uz viesnīcas mobīlo telefonu, ar vīrieša atļauju, lai taupītu mūsu laiku, tomēr saņēmu atteikumu.

Rezultāta es aizsūtīju uz viesnīcu elektronisko vēstuli, kurā ierakstīju par visām konstatētām numuriņa nepilnībām, kamēr mūs nesāka vainot arī tajās. Kā arī aizsūtīju video, kuru mana sieva ļoti veiksmīgi bija uztaisījusi, kad ieradāmies numuriņā otro reizi, jo vēlējās pastāstīt draudzenei par situāciju ar televīziju.
Videomateriālā ir skaidri redzams, ka kondicionieris jau bija bojāts.
Aizsūtot visu šo informāciju uz Libavas viesnīcas e-pastu un informējot ar sms vēstuli galveno menedžeri, saņēmu norādi, ka atbilde uz e-pastu būs no rīta (šajā reizē vīrietis parakstījās kā viesnīcas direktors) .
Līdz 18: 12 nekādu atbildi saņēmis neesmu, tāpēc kā turpmāk risināsies situācija nav zināms.

Pielikumā pievienošu failus, kurus esmu sūtījis e-pastā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes