www.sudzibas.lv Latvenergo Personala nekompetence un rupjiba

Latvenergo - Personala nekompetence un rupjiba

Šodien (10.02.2014) zvanīju uz Latvenergo, pa informācijas tālrunī 80200400. Klausuli paņēma Dagnija, kura atteicas nosaukt savu uzvārdu, kad es prasīju to pateikt, jo, ka man liekas pēc likumiem mūsu valstī to darīt viņai obligāti vajag, pēc klienta pieprasījumā. Uz to viņa teica, ka viņa ir tāda „zvaigzne” vienīga organizācijā un viņai pēc iekšējiem noteikumiem ir atļauts neteikt savu uzvārdu. Savas nekompetences dēļ viņa mēģināja mani pārliecināt, ka tās, ko es vairāk par diviem gadiem maksāju par elektriskiem pakalpojumiem pēc līgumā, kurš bija piesaistīts manam akkauntam portālā e-latvenergo.lv, ir manas fantāzijas, ka akkaunta ar tadu e-mailu vispār nav un nebija nekad. Tikai tad, kad es piezvanīju „adekvātam” organizācijas pārstāvim (tel. numurs +371 67 728 222), viņš man paskaidroja, ka viņiem tagad ir problēmas ar jauno portāla ieviešanu, pierakstīja visus manus datus un problēmas, un solīja tuvākā laikā nodot šo problēmu uz labošanu tehniskajā daļā. Bet kāpēc gan Dagnija nevarēja pateikt to pašu? Varbūt ka viņa vienkārši nav piemērota aizņemamajām amatam? Vai tiešam mūsu Valstī palika tik maz cilvēku, ka mēs nevaram izvelēties darbam ar klientiem piemērotāko kandidatūru??

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes