Lattranzit - Ļoti slikts serviss
Vēlējos sūtīt paciņu no Anglijas uz Latviju. Visslaik esmu izmantojis vienu kompāniju, bet takā viņi sāka vairāk prasīt naudu par mazām sīkpakām izvēlējos pamēģināt Lattranzit. Lielākā kļūda ko esmu pieļāvis. Vispirms piereģistrēju sūtījumu online viņu mājaslapā. Viņi man atsūtīja epastu ka pasūtījums pieņemts un vai nu sestdienā vai svētdienā šoferis piezvanīs un savāks paciņu. Atrodos Anglijas vidienē.
Gaidīju līdz svētdienas vakaram un zvanīju atkal. Teicu ka šoferis vēl nav bijis, vai varētu apstiprināt ka šoferis atbrauks un savāks paciņu. Viņi teica ka noteikti būs, vajag tikai gaidīt zvanu.
Tā arī zvanu nesagaidīju. Zvanīju pirmdienas rītā un vaicāju vai šoferis būs. Viņi vispirms saka ka pārāk tālu no Londonas un ka nav tik daudz pasūtījumu un ka laikam tomēr nebūs...Es viņiem prasu kāpēc uzreiz nevarēja pateikt ka nebūs un es būtu izvēlējies citu kompāniju. Viņi atkārto ka pārāk tālu utt. Pēc tam vēl teica ka šoferis ir mēģinājis zvanīt utt. Nu mēģināja visādi izlocīties...Beigās piedāvāja ka varbūt nākamnedēļ savāks paciņu uz ko es atbildēju ka nevajag. Izvēlēšos citu kompāniju. :( Ļoti neiesaku Lattranzit.
Komentāri (5)
Es arī izmantoju kompāniju Lattranzit! Vienkārši drausmīgs serviss! Nekad nevienam neiesaku izmantot Lattranzit pakalpojumus! Lattranzit piedāvā lētas cenas, bet ne kvalitāti! Mājaslapa lattranzit.lv ir pieejama tikai krievu valodā, bet ir opcija izvēlēties latviešu un angļu valodā. Latviešu valodā ir tikai puse un otra puse ir krieviski. Ja izvelas angļu valodā, tad tikai ir sākumlapa pārtulkota un pat pieteikumu nevar atvērt! Operators no kompānijas Lattranzit tikai krieviski runā un vien pāris vārdus var salikt kopā latviski! Tas ir sīkums, bet galvenais ir tas, ka man arī paciņai neviens neatbrauca pakaļ no Lattranzit un nepiezvanīja, un nepabrīdināja, ka nebūs!
Esmu Lattranzit pakalpojumus izmantojis 2 reizes. Pirmo reizi suutiiju paku caur lattranzit no Londonas uz Latviju, Rigu un nebija nekaadu probleemu. Kaut gan pacinja suutiijaas 7 dienas (kas ir diezgan ilgi) galvenais, ka nonaaca galameerkjii. Nesen vajadzeeja atkal suutiit pacinju un atkal izveeleejos lattranzit pakalpojumus, bet shoreiz gan no Manchesteras. Gadiijaas ljoti liidziigi. Veicu pasuutiijumu lattranzit.lv maajaslapaa un lattranzit komanda manu pasuutiijumu pienjeema. Dienaa, kad pacinju vajadzeeja suutiit, nebija nekaadu zinju no lattranzit komandas. Piezvaniiju lattranzit operatoram un vinji teica, ka sakaraa ar to ka nav daudz suutiijumu no Anglijas vidienes, uz shejieni vinji nebrauks, bet lattranzit piedaavaaja varbuut manu pacinju panjemt naakamajaa reisaa. Es atteicos. Izveeleejos citu UK-LV paarvadaataaju un pacinja nonaaca Latvijaa 3 dienaas.
Lattranzit piedāvā drausmīgu servisu un apkalpošana Lattranzit ir ļoti zemā līmenī. Lielākā problēma lattranzit ir tas ka Lattranzit darbinieki nerunā Latviski un piedāvā tukšus solījumus. Ja vēlaties izmantot Lattranzit pakalpojumus, es silti iesaku apskatīties pārvadājumi.lv un izvēlēties kādu citu pārvadātāju, noteikti ne lattranzit. Lattranzit ir tiešām ļoti slikts serviss.
Lattranzit ir tik neaptēsti darbinieki. Pēc sūdzības uzrakstīšanas Lattranzit pārstāvji mēģināja ar mani sakontaktēties, un lai gan sākumā nemaz nevēlējos atbildēt, es izlēmu, OK pateikšu vēlreiz viņiem cik sliktu servisu Lattranzit piedāvā.
Lattranzit epasts -
"Ļoti slikts serviss - Lattranzit
Labdien UKLVHOFF kungs
Jums raksta kompānijas Lattranzit pārstāvis.
Prasām jus piešķirt pierādījumus tā ka jūsu sūtījumu nepaņēmuši un neatgādājuši, kad tas bija? kādas pilsētas un telefona numurs?
Paldies "
Es nevaru atrast ko atbildēju, bet nākamie epasti no viņiem seko:
"Ļoti slikts serviss - Lattranzit
Labdien
Paldies par jūsu atbildi
1. Mēs tomēr gaidām jūsu precīzos datus, no kurienes bija pasūtījums, sūtīšanas un piegādes pilsētas, telefona numuri, lai turpināt izmeklēšanu.
2. Ja jūs tā satrauc, mēs pietiekami labi runājam krieviski, latviski un angliski lai izskaidrot mūsējiem klientiem. nedomāju ka tie ir jūsu komentāru cēloņi
3. Mēs augsti vērtējam mūsu iespējas un reputāciju, mēs attīstām servisu un tās ir mūsu lieta kā viņu attīstīt
4. Mēs dodam jums 24 stundas, ja mēs nesaņemsim no jums skaidru atbildi, mēs būsim spiesti vērsties pie policijas izmeklēšanai un tiesā, lai atlīdzinātu zaudējumus
Ar cieņu
Paldies "
UN
"Ļoti slikts serviss - Lattranzit
Labi, paldies par jūsu atbildi
mums skaidra sapratne ka tas konkurenti mēģina mūs nomelnot un jums nav vēlmes to nokārtot
absolūti nekādu pierādījumu, nevar mums uzrakstīt neviena telefona numuru, kad bija pasūtījumi, vārdi un pilsētas kur bija pieprasāma piegāde
mēs esam spiesti uzrakstīt iesniegumu policijā izmeklēšanai, tāpat mēs griezīsimies tiesā
Ar cieņu
Paldies "
Tiešām iesaku bēgt no šīs kompānijas, jo kad viņi kko izdara pilnīgi absurdi, tā vietā lai labotu savas kļūdas un nepieļautu tādas kļūdas nākotnē, Lattranzit pārstāvji draud ar tiesu un nespēj pieņemt parastu sūdzību. :(
Сотрудничал с ними в течении 2-х месяцев, доставляли для меня посылки в довольно больших объемах с разных магазинов Англии в Латвию. Первый месяц всё было нормально, а потом помаленьку начал пропадать товар, вскрывались магазинные коробки и из 10 пачек одна пропадала. На вопрос чего вскрыты отвечали что был досмотр на границе, а куда пропало отвечали не знаем это так прислал магазин. Пик пропажи, случился когда из 20 пачек товара приехало только 10, ответ такой же мы не причем это всё магазин. Тогда я с управляющим магазина сделал контрольную закупку проследив всю цепочку от полки магазина до перевозчика Lattranzit , есть распечатки сканирования товара и на складе, и в момент загрузки и в момент передачи его Lattranzit, есть видео из магазина как грузилось и показания людей, в результате выяснилось что товар пропадал после передачи Lattranzit. В итоге общая сумма пропавшего товара за 2 месяца составила около 450€. Lattranzit всячески отрицало свою вину, естественно ни компенсации ни извинений не последовало. Выводы для себя делайте сами - доверять или нет этому перевозчику