LATs/Skolas ielā (SIA ANADA) - Apkalpošanas kvalitāte

Labdien,

Vēlētos vērst Jūsu uzmanību uz klientu apkalpošanas kvalitātes katastrofāli zemo līmeni Jūsu zimola veikalā (SIA ANADA) Skolas ielā.

Jau vairākkārt nācies saskarties ar situāciju, kad pārdevēja, apkalpojot klientus turpina kārtot savas privātās dzīves jautājumus, runājot pa telefonu, vai izliekas neredzam klientu un pievēršas klientam, tikai, pēc sarunas beigšanas. Tomēr šodienas atgadijums bija zem katras kritikas. Vēlējos iegādāties garneles, kam cena uz paciņas norādīta 2.19 LVL, tomēr pie kases, skanējot produktu, cena izrādijās 2.45 LVL. Kad jautāju pārdevējai kādēļ tāda situācija, kad cena neatbilst reālajai, saņēmu atbildi, ka tas ir normāli un tā šajā veikalā esot ļoti bieži. Sarunā iesaistījās krāvējs, kas uz manu neapmierinātību par cenas zīmes neatbilstību realitātei, paziņoja, ka es droši varu iet iepirkties uz RIMI, ja mani šāda kārtība neapmierina.

Uzskatu, ka tas ir ārkārtīgi rupjš klientu apkalpošanas kvalitātes standartu pārkāpums un, lai arī līdz šim iepirkos šajā veikalā ik dienas, - vairs šo veikalu neapmeklēšu.

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes