IRVE - UZVALKS KLAUNAM
Oktobra beigās izņēmu no IRVEs Elizabetes ielā iztīrītu uzvalku un veļu. Kā jau 10 gadus būdams šīs iestādes klients bez jebkādām pretenzijām pret pakalpojumu, arī šoreiz nepārbaudīju, vai zem plēves ir tieši MANS uzvalks. Mājās iekāru skapī un īsi pirms Ziemassvētkiem, vilku laukā un...ieraudzīju, ka žakete nav no mana uzvalka, bet sveša. Cita krāsa un izmērs 2x lielāks. Es tūlīt uz IRVI, saku, tā un šitā, redz kādas bikses, redz kāda žakete. Pieņēmēja saka, nu gadās jau, lai pagaidu kādu laiku, varbūt pieteiksies tas otrs, kuram mana žakete ( 2 mēneši jau pagājuši). Labi, gaidu vēl, bet pacietība iet uz beigām un rakstu pretenziju, par nenokomplektēto uzvalku un pieprasu kompensāciju uzvalka vērtībā.
Kā izrādās, IRVEs kāds punkts norāda, ka pretenzija par izsniegto izstrādājumu skaitu tiek pieņemta tikai pasūtījuma izsniegšanas laikā...
It kā jau pats vainīgs, nepārbaudīju. Bet 10 gadu pakalpojuma pieredze vairs neko neizsaka. Mani tur jau pazinā kā savējo, uzvārdu neprasīja, bet tagad - nav pamata manam iesniegumam. It kā es to visu izdomāju!
Tā, ka cilvēki, katru reizi saņemot izstrādājumus, tos vajag ne tikai saskaitīt, bet katru attīt vaļā, pārbaudīt vai nav kur kāds pleķis neiztīrīts palicis, jo ja to atklāsiet mājās, neko nepierādīsiet. Un šito - klauna uzvalku - es IRVEI uzdāvināšu, lai aizrijas!
Beigās - runa nav par naudu, bet par attieksmi. Nu nav man tas čeks ko parādīt, bet viņiem taču kopija ir arhīvā, tādi dokumenti ir jāarhivē. Un kāda te var būt runa par attieksmi pret klientu...
NEKAD VAIRS UZ IRVI - NEKAD!
Komentāri (7)
Tas nu gan nepatikami! Vel jo vairak ja uzvalks maksaja lielu naudu!
Arhīvs nav paredzēts klientiem...
tad nu ir problēma - lai irve pērk tagad tev paiku, kamēr tev tas uzvalks laikā!
Arii man bija probleema saskaroties ar irvi. Es nodevu jaunu gultas velas komplektu mazgaat, atpakal saneemu pa pusei noplukusu, zaudeejusu kraasu un veel oda peec sodas, ar kaadu mazgaaja velu velas mazgaatavaas krievu laikos, no miikstinaataaja nebija ne smakas. . .
Pilnīgi piekrītu rakstītājam, attieksme spēj vai nu graut vai celt uzņēmuma tēlu, pašai arī gadījās ķibele ar ādas jaku, ar visu būtu mierā, bet kad meli, vīzdegunība, ņirgāšanās gāja pa priekšu tam, lai sarunātu ko un kā varētu vērst par labu, ķeros pie PTAc un pēc pilnas programmas, lai maksā!
Par atieksmi es piekrītu tā varētu būt labāka, pat viss labākajos uzņemumos.
Bet par kvalitāti gan nē, IRVE 100% ir labākā un profesionālākā tīrītava Latvijā, Nu neticu ka, viņi ko sabojāja, un ja sabojāja tad noteikti izmaksāja kompensāciju.
Ps. Sodu noteikti neviens nelieto, jo viņa ir 10X dārgāka par profesionālajām ķimijām...
PTAC nav ne vienas sudzibas par IRVI, Irves 18gadu darba praksē. Bet par LINDO, DOLČE-VITA, Clencontrol, Oranžā Tīrītava, Un citām sūidzibas krājas kalnos.
Saku jo zinu, esmu Neatkarīgais eksperts.
Es nodevu mēteli tīrīt un saņēmu tieši tādu pašu ar traipiem atpakaļ.Kā jau iepr.min.es arī nepārbaudīju un konstatēju mājās.Ņēmu birsti un 15 min.laikā visus traipus iztīrīju un kā lai to saprot, ka tiem kuriem maksā par tīrīšanu viņi neizpilda savu darbu.Tad prekškam mums jānes tīrīt un maksāt tādu naudu, lai pēctam pašiem tīrīt.Manā dabā nav iet sūdzēties, bet vairs nenodošu tirīt.Takā ņemiet vērā, ja paši nevarat iztīrīt un visu izmēģinājiet, labāk misenē izmest nekā IRVEI maksāt.