www.sudzibas.lv EuroPark Slikts serviss

Europark - Slikts serviss

Novietojot auto Brīvības ielā 44, pie Galerija Rīga. Aplikācijā uzsāku apmaksu par stāvvietu. Izbraucot ārā samaksāju rēķinu pārāk neidzļinoties. Pēc tam saņemu sodu, ka esmu stāvējis pārāk ilgi. Apmaksu veicu, kad izbraucu ārā no teritorijas.

Šī nav pirmā reize, kad ir problēmas ar aplikāciju. Konkurentu aplikācijām nav bijušas šādas problēma un tās spēj automātiski pārtraukt stāvvietu vai turpināt skaitīt laiku, ja automašīna atrodas teritorijā ilgāk.

Šī nav pirmā reize kad gadās līdzīga situācija ar šo kantori. Uzskatu, ka europark būtu jāsaved kārtība sava aplikācija, lai būtu vairāk iespējas apmaksāt savu rēķinu pēc pārtērētā laika. Citādi tā ir mulsinoša patērētājiem.

Aplikācija, lai parāda brīdinājumjus, ka pārtērējat laiku vai atnāk paziņojums, ka Jūsu atomašīna joprojam ir stāvvietā.

Lietojot šo aplikāciju uzreiz īsti nevar saprast vai viss tiek darīts korekti, bet tad izbraucot no teritorijas domā, ka viss ir kārtībā, bet atnāk sods.

Ieteiktu arī sūtīt uz e-pastu sodus vai uz telefonu sms.

10.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes