www.sudzibas.lv Elektronika serviss Preces (uz garantiju) ekspertīze

Elektronika Serviss - Preces (uz garantiju) ekspertīze

Ekspluatācijas gaitā salūza tējkannas Electrolux EEWA 7500 vāks. Nogādāju tējkannu uz garantiju uzņēmumam "Elektronika Serviss". Viņi to pieņēma, un pēc 2 dienām piezvanīja, ka "viss ir kārtībā" un varu braukt pakaļ precei. Aizbraucu un pie preces saņemšanas izrādījās, ka garantija manai tējkannai ir atteikta, jo to es esmu čut ne ar spēku to salauzis, lai gan salūzušajai detaļai/stiprinājumam ir skaidri redzamas nekvalitatīvas plastmasas pazīmes, bet to jau "meistars" noteikti neievēroja un labākajā gadījumā vispār ierīce tika izsaiņota no kastes, lai to apskatītu.Nu neko, gan jau, ka viņi domāja, ka dēļ 60Eur likšos mierā, bet šis nav tas gadījums! Vērsīšos PTAC un veikšu neatkarīgu ekspertīzi, lai pierādītu, ka tāds neaptēstu "meistaru" kantoris kā "Elektronika Serviss" dara visu iespējamo, lai atteiktu preces garantiju kaut arī nekvalitatīva izstrādājuma pazīmes ir acīm redzamas!

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes