www.sudzibas.lv DPD Nepiegādā preci

DPD - Nepiegādā preci

Paciņa ieradās Latvijā 23.04. Šodien ir 13.04.
Līdz šodienai izsekošanā ir parādījušies vairāki atjauninājumi - klienta adrese nav pareiza.
Šajā laikā neviena proaktīva zvana vai e-pasta no dpd. Pirms 2 nedēļām aizsūtīju e-pastu ar vēlreiz precizētu adresi un telefona nr - atbildēja, ka tagad viss kārtībā, drīz piegādās. Pagaišnedēļ zvanīju - "ā, tomēr nepareizi pierakstīts telefons, tuvākajās dienās piegādāšot". Atkal nedēļa garām - sazvanīt nav iespējams (zvans automātiski izbeidzas pēc 3m50s, pēc 3 reizes metu mieru) , uz epastiem neatbild.

Viss būtu ok, ja pateiktu: "piegādāsim paciņu, bet nu kavēsies 2-3 nedēļas". Skarbi, bet neko darīt, jāgaida. Tā vietā ir ignorance, vai melīgi solījumi.

Nevainoju kurjerus vai zvanu centru. Bet nu vadības līmenī briesmīgs kantoris. Iederētoes blakus Evām un Danieliem vadīt vakcināciju Latvijā.

13.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts shto 13.04.2021

Labojums.
Paciņa ieradās Latvijā, DPD terminālā 23. martā.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 14.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes