www.sudzibas.lv Dormeo Slikts serviss

Dormeo - Slikts serviss

Pasūtīju pirms ziemassvētkiem akcijas segas 2 par 1, atsūtīja 1 segu par pilnu cenu, kad pārjautāju, kur otra sega, nelaipna operatore atbildēja, ka veicot pasūtījumu neesmu atzīmējusi divas reizes (neesmu lauciņā atzīmējusī 2 gab. , lai gan akcijā minēts, ka akcijas prece 2 par 1 un pirms pasūtījuma veikšanas operatore nenorādīja, ka divas reizes jāatzīmē) un pateica, lai sūtu segu atpakaļ, jo akcija beigusies, joprojām neesmu saņēmusi atpakaļ naudu par atdoto preci. Slikts serviss, loģistika un apkalpošana.

08.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (4)

Good Intentions 08.01.2022

Principā viss pareizi un tā tas ir darbojies visās vietās. 1 gabals nav 2 gabali. Veikalos, tas pats var paņemt vienu par pilnu cenu vai 2 par zemāku vai to pašu cenu, ja akcija.

Z Zuzanna 17.02.2022

Man tieši tāda pati pieredze, epastā jautāju pirms sūtīšanas vai otra prece būs automātiski, uz kuru man atbildēja, ja ir akcija 2 par 1, tad tiks nodrošinātas 2 preces, bet saņemot saņēmu tikai vienu un sazinoties ar viņiem, nelaipni atbildēja, ka pati vainīga, nebiju pasūtījuma brīdī iezīmējusi ķeksīti par 2 precēm.

S Snoge6565 18.02.2022

Serviss Dormeo tiešām ir zem jebkādas kritikas. Darbinieki nelaipni, met klausuli, un pēc trešā zvana, ierakst "melnajā sarakstā"', un lai nesaka, ka visi operātori ir aizņemti, jo paralēli zvanot no cita telefonnumura darbinieki "svešajam" atbild.

I I 17.12.2022

kautkā peiklusuši Dormeo mīļi . Vai tad putekļu ērces slepkava matracis karoti nolicis. ?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes