Dikļu pils - pieņemšāna

Labvakar!
Paldies par viesmīlību!
Februāra sākumā bijām kārtējo reizi pie jums iegriezušies, lai patīkāmi pavadītu laiku. Jūsu viesmīlība mums ļoti patīk, bet..bija dažas detaļas, kuras mums sabojāja vakaru.
Detaļas:
1) ģimenes numurā - vienā istabā nebija iespējams regulēt radiātora karstumu - viņš sildīja uz 100% (mums vēlu vakarā piedāvāja pārvietoties uz citu numuru - ar diviem aizmigušiem bērniem tas ir diezgan grūti...piekrītat?); es kā tēv uzņemos gulēt istabā ar nedaudz atvērtu logu, iespējams saslimst.
2) neskatoties uz to, ka numurā ir divas istabas un viens sanmezgls un tualete - sanmezglā mēs konstatējām ka ir viena dušas želeja, trīs kondicionēri matiem (mazgāšanas kosmētīka) - nav tachu loģiski ģimenei?! ziepes kur?
3) TV...slēdzot TV pirms miega...jo man, vīram pilī vajadzējā gulēt šķirti no sievas, jo bērnu istabā bija ļoti karsts dēļ neregulējamiem radiātoriem-bērnus aizsūtīju sievas 2-jā gultā - TV menu nebija sakārtots un katrā otrā kanālā bija tukshums...nu loti neforshi..
Vakariņas:
Visss bija ok. Tikai viesmīļi bija ļoti uzbāzīgi, lai piekatra ēdiena mēs dzeram viņu piedāvāt. vīnus - mēs viņiem teicām, kā nē!
...Baseinu serviss.
Mūsu programmā ietilpa baseinu apmeklējums(par ko mēs arī maksājām atsevišķi) pēc vakariņām.
ienākot ģērbtuvēs - pamanijām norūsējušo metālu un eņģes skapīšos...likās neforši - pēc neilga laika, sievas kliedzēns no sieviešu ģērbtuvēm - ''uz manis viss krīt''...vieņām dušas nogazās virsu - stiprinājumi izdila...
Dikļu pils ir forša...bija forša...
Mēs samaksājām pāri 70 $...par... iegājām baseinā; ir 4 ralaksācijas - ''udenskritums''. zem ūdens masāža x 2, gaisma..
Par gaismu atsevišķi...baseinā mēs bijam 2 ģimenes - 3 bērni. Pazuda pagrabā (baseinā) apgaismojums...bērni šokā...raud..
atnāca meitene no administrācijas un prasīja - vai lecām...ne vins neleca - bērni taču...bet gaisma pazuda... pēc 20 min viņu atjaunoja - paldies!
Bet viesmēlība bija ok, tikai viņa neattaisnoja sevi..

Secinājums: Dikļu pils palika par ...atvainojiet, Bolderājas pirti..par kuru mēs samaksājām 290 lvs, nevis Bolderājas 3,50 lvs.
Ļoti žēl, ka īpašnieki cer uz eletēriem apmeklētājiem, bet līmenis ir ļoti zems (restorāns ir līmenī)..

Paldies un ceru atgriezties ''tajā Dikļu pilī, kurš bija pirms 4 gadiem''...

p.s. šo materiālu publicēsim arī portālā sudzības.lv. lai uzlabotu viesnīcas servisu!

--
Igors Suhovilovs, arhitekts
''Arhitektūras vēstniecība'' SIA
+(371)29890196

I

Komentāri (3)

L lidzina82 06.02.2013

Arhitektam pieklibo pareiza pareizrakstība!!!

Y YoYo 06.02.2013

Sākumā viss ir ok. uz šī garā teksta beigām laikam nogura, bet cepuri nost, šis Igors ne tikai runā, bet māk arī rakstīt valsts valodā.
Par to uzslava!
Par pašu pili... nu bēdīgi, ka saimnieki neuztur pienācīgā līmenī so pili.
Ja reiz tiek ņemta pieklājīga samaksa, tad arī visam ir jābūt līmenī!

D dimza 26.03.2013

Es arī pedejo reiz smagi vīlos Dikļu Pilī.
Itkā sīkumi bet, ari man gazas virsu duša un krans palika rokaa.
Baseins bija auksts, burbuļvanna nestradāja.Ja godigi braucu deļ burbuļvannas, personals pat nepabridinaja, ka ir tāda šaize.Tad kad lūdzu atlaidi, par neizmantoto burbuleni, uz manis skatijās kā uz idiota.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes