www.sudzibas.lv Dataleks Attieksme pret klientu

Dataleks - Attieksme pret klientu

Iesaku nemācīt citus dzīvot, sanāks kā man.
Piekrītu, ka biju nedaudz asāks, kā vajadzētu, bet es tomēr esmu klients ... vai arī neesmu!
Lasīt no pašas apakšas uz augšu:

__________________________________________________________________________
INFO @ DATALEKS
18:20 (pirms 1 stundas)

kam: man
Uz parasto veikalu. Un ja jus esat specialists tad varat ari atvert savu veikalu lai nevadzetu macit citus ka stradat. Visu ladu

Sandijs Miķelsons писал 2013-12-18 18:13:
_____________________________________________________________________________

Vai tad pirmo gadu strādājat un nezinat, ka pirms ziemassvētkiem pieprasījums būtiski pieaug?
Manuprāt ir muļķīgi taupīt uz atalgojumu vēl kādam darbiniekam, ja nespējat apkalpot pieprasījumu!
Es nesapratu vai man gaidīt kādu atbildi vai iet uz parasto veikalu?

Ar cieņu,
Sandijs Miķelsons

________________________________________________
2013. gada 18. decembris 18:02 INFO @ DATALEKS rakstīja:
Labdien. Mes meginam piedavat alternativus variantus, bet tagad ir parslodze.

_________________________________________________

Sandijs Miķelsons писал 2013-12-18 17:57:

Labdien, atvainoties nevajag.
Man tikai neviens neuzzvanīja pāprasīt vai negribu kaut ko citu.
Šādi jūs varat zaudēt/negūt pietiekoši daudz pasūtījumus - iesaku pamainīt clientu informēšanas pieeju uz personīgāku.
Tā kā Jūsu mājas lapa nettaino reālo piedāvājumu, lūdzu atsūtiet noliktavā pieejamo 27 collu monitorus ar Full HD funkcionalitāti līdz 230 LVL sarakstu.

Ar cieņu,
Sandijs Miķelsons

_______________________________________________________
2013. gada 18. decembris 16:00 DATALEKS.LV rakstīja:
DATALEKS.lv
Vienkārši labākais interneta veikals Veikals "Kurzemes"
Kurzemes prospekts 23, Rīga, Latvija, LV-1067
Tel. 67500190, 27055137 Veikals "Dzelzavas"
Dzelzavas iela 74, Rīga, Latvija, LV-1082
Tel. 67500185, 27042454

Diemžēl, Jūsu pasūtītu preču nav noliktavā. Konkrēti piegādes datumi nav zināmi, tāpēc mēs nevaram izpildīt Jūsu pasūtījumu.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

--
DATALEKS.LV
Kurzemes prospekts 23, Rīga, Latvija, LV-1067
Tel.: 67500190
Mob. Tel.: 27055137

Dzelzavas iela 74, Rīga, Latvija, LV-1082
Tel.: 67500185
Mob. Tel.: 27042454

--
DATALEKS.LV
Kurzemes prospekts 23, Rīga, Latvija, LV-1067
Tel.: 67500190
Mob. Tel.: 27055137
Dzelzavas iela 74, Rīga, Latvija, LV-1082
Tel.: 67500185
Mob. Tel.: 27042454

S

Komentāri (3)

L Lelle Bez Matiem 18.12.2013

Sorry, bet lielākā problēma šeit tiešām IR vēlme mācīt citus kā jādzīvo. Atbildētājam vnk nervi neizturēja, bet tas arī saprotams.
Tas ka esi potenciālais klients, neuzliek viņiem par pienākumu uzklausīt apziņas plūsmu ar pārgudriem padomiem un nelūgtu viedokli katrā epastā. Gan jau šie paši zinās, kam uz atalgojumu taupīt un kā organizēt savu darbu svētkos. Par preci un tās (ne)pieejamību, no epasta taču viss bija skaidrs, vai ne?

A abcdefg 18.12.2013

Nav ko satraukties. Šādi veikali ir nomiruši vai mirst dabiskajā nāvē. Klientu apkalpošana tomēr ir galvenais, taču daži to nesaprot. Taupām savu laiku un pasūtām pie pārbaudītām vērtībām, nevis meklējam lētāko.

Tipiskākās šī veikala problēmas:
A. Nedod čeku. Ja paprasa, tad iedod;
B. Slikta komunikācija, neprofesionāla;
C. Katru otro gadījumu prece nav pieejama;
D. Veikalā viemēr apkārt mētājas izjaukti datori, detaļas u.tml., kas liek aizdomāties par veikalā tirgoto preču izcelsmi un kvalitāti.

Ja šo gadījumā lasa dataleks.lv cilvēki, tad iesaku rūpīgi pārdomāt augstāk redzamos punktus.

A AK79 18.12.2013

Ja preces nav un komunikaacija ar klientu lago, tad ari klienta un naudas pluusmas tur nebuus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes