www.sudzibas.lv Compensa Atteikta atlīdzība

Compensa - Atteikta atlīdzība

Dodoties ceļojumā apdrošinājām bagāžu un bērnu ratus! Ceļojuma rati, viegli ērti un salokāmi! Atgriežoties Latvijā, saņēmām ratus, salocītā veidā un devāmies uz taksi kas gaidīja mūs pie durvīm! Tā kā tie ir ceļojuma rati, ne ikdienas tad tos novietojām garāžā! Pēc pāris dienām kad bija labs laiks nolēmu tos nomazgāt, jo pēc lidojuma tie bija netīri! Atverot ratus lietošanas pozīcija konstatēju faktu, ka balsta rokturis kas nodrošina to ka bērns neizkrīt ni ratiem ir nolausts! Kad rati ir salikti to nevar redzēt! Pieteicu apdrošināšanu un saņēmu atteikumu jo man nav bojājuma pietikuma numurs ko izsniedz avio pavadītājs! Šādu numuru var dabūt lidostā konstatējit faktu un piesakot bojājumu! Bet es to konstatēju mājās! Compensa nemāk lasīt laikam jo to minēju pieteikumā! Pilnīgi neadekvāts kantoris! Neiesaku nevienam šo firmu!

08.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Compensa Support Pārstāvja atbilde 17.05.2024

Labdien!

Sniedzot atbildi klientei, “Compensa” atlīdzību regulētāja paskaidroja iemeslu, kāpēc sākotnēji pieņemts lēmums atteikt apdrošināšanas atlīdzību – kliente nebija iesniegusi visus nepieciešamos dokumentus, lai apdrošinātājs varētu pieņemt lēmumu par apdrošināšanas gadījuma iestāšanos. Visu dokumentu iesniegšana ir obligāts priekšnosacījums, lai uzsāktu jebkura apdrošināšanas gadījuma regulēšanu.
Vēstulē klientei tika atkārtoti minēti tie apdrošināšanas noteikumu nosacījumi, kas konkrētajā gadījumā ir jāievēro, lai atlīdzības pieteikuma iesniedzēja varētu pretendēt uz apdrošināšanas atlīdzības saņemšanu. Runa ir par noteikumiem, kas ir nesaraujami saistīti ar apdrošināšanas līgumu. Parakstot līgumu, klients vai apdrošinājuma ņēmējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt šiem noteikumiem.
Ja pēc negadījuma klients neiesniedz visus nepieciešamos dokumentus par notikušā apstākļiem, apdrošinātājam nav likumīga pamatojuma pieņemt lēmumu par apdrošināšanas gadījuma iestāšanos. Mūsu kliente savā pretenzijā apgalvoja, ka bērna ceļojuma rati ir bojāti lidojuma laikā. Tāpēc klientei paskaidrojām, ka šajā konkrētajā gadījumā apdrošinātājam ir nepieciešams aviokompānijas apliecinājums, ka defekti bagāžā nodotajiem ratiem patiešām radušies tad, kad tie atradušies iekraušanas, izkraušanas vai pārvadājuma procesā, respektīvi, bijuši aviokompānijas pārraudzībā.
Kamēr mēs neesam saņēmuši aviopārvadātāja apliecinātu dokumentu par notikušo, klientes apgalvojums par to, ka rati bojāti lidojuma laikā, ir tikai pieļāvums, kuram nav juridiska spēka. Uz pieļāvuma pamata apdrošinātājs nevar pieņemt lēmumu par to, vai notikušais ir apdrošināšanas gadījums.
Klientei sniegtajā atbildē ir arī būtiska piebilde, ka gadījumā, ja tiks iesniegts aviopārvadātāja apliecinājums, apdrošinātājs atjaunos lietu.

Ar cieņu
Compensa Vienna Insurance Group ADB Latvijas filiāle

M

Komentāri (1)

M mazish 17.05.2024

Compensa! Kā var dabūt dokumentu no pārvadātāja,jo fakts par bojātu mantu fiksēts mājās? Man kā klientam nav jārisina šī problēma ar pārvadātāju! Ja vēlētos to darīt pati,es neapdrošinātos ! Visu iesniedzām izņemot dokumentu,kuru var saņemt lidostò ja bojajumu konstatetu Lidostā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes