Compensa veselības apdrošināšana - Slikts, nesaprotams serviss.

24.08.2023.pieteicu apdrošināšanas gadījumu (zobārstniecības pakalpojumus iestādē, kam ir sadarbība ar Compensa). No aplikācijas viņus sazvanīt ir NEIESPĒJAMĀ MISIJA ! Sazinoties ar biroju, noskaidroju, ka Compensa aplikācijā visu varēs izsekot. Visu laiku Pieteikumu atlīdzības sadaļā redzēju savu pieteikumu un visas dienas no 24.08. Līdz šodienai ieraksts mainījās. Šovakar apskatījos šo sadaļu vēlreiz - visa mana pieteiktā informācija ir pazudusi - parādās text angļu valodā, no kura var saprast, kā vispār nekādus datus neesmu pieteikusi, nekādu apdrošināšanas gadījumu neesmu iesniegusi. Epastā nekādas ziņas no viņiem nav. Telefons 8888, ko paši savā lapā norāda kā 24/7 VISPĀR NESTRĀDĀ - griež vienu un to pašu textu 2 reizes un tad atvieno! Kas tas par servisu ? Un kā un kur man tagad pārliecināties par manas pieteiktās atlīdzības virzību un likteni ? Kaut kāds totāli pilnīgs sviests, ne pakalpojums.

Komentāri (1)

A Artūrs 22.09.2023

Precīzi par zvaniem - trešo reizi zvanu 22.09.2023 un tik pēc 5 min slēdzas ārā,tātad jau 15 min.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes