Adrese: |
Vestienas iela 35 Rīga Latvia - LV - 1035 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67104800 +371 20361862 |
Fakss: | +371 67104802 |
Kategorija: | Auto / Transports • Sabiedriskais transports |
Sociālie tīkli: |
Rīgas Satiksme - Sūdzības un atsauksmes
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
no rīta iekāpu plkst 06:03 63.autobusā. Autobusa numurs 67188.Iekšā autobusā bija ļoti karsts.Sajutos kā pirtī.radiatori iekšā bija karsti .Nebija gaisa.Vienā brīdī palika slikta dūša un sāka griezties galva . Aizgāju pie vadītājas un saku ka salonā ir kā pirtī . Autobusa vadītāja neko nevarēja izdarīt , kā ir tā ir . Radiatori karsti , pat ne silti , bet karsti! Ārā +14 grādi bija , jūs nopietni ? Lūdzu piedomājiet.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss, nepatiess info
Šodien no rīta devos uz matemātikas eksāmenu. Diemžēl, Rīgas Satiksmes dēļ to nokavēju. Jautāsiet kāpēc? Tāpēc ka 15 trolejbusa maršruts netika patiesi norādīts. Tas nebrauca uz ganību dambja parku, bet caur Valdemāra ielu. Hz ko tas nozīmēja ekrāns trokejbusā arī nestrādāja. Lūdzu saņemties.
Rīgas Satiksme - Paldies par pacietību un sapratni.
Liels paldies biļešu kontrolierei par pacietību un cilvēcīgumu pārbaudot manu biļeti telefona aplikācijā. Biju pirmo reizi Stradiņos (vairākus gadus nebiju bijusi Rīgā), jau iepriekš biju internetā izpētījusi sabiedrisko transportu un iegādājos e biļeti. 8. autobusā iekāpa kontrole... satraukums vai pareizi visu esmu izdarījusi (pirmo reizi ko tādu daru). Kontroliere bija pacietīga kamēr es pieslēdzos internetam un palīdzēja saprast, kas jāspiež, lai var pārbaudīt manu braucienu. Paldies par...
Rīgas Satiksme - Sods
Nācās maksāt sodu, aplikācijā lādējās/reģistrējās brauciens, un tāpatās kontrole uzliek sodu.
Priekšā nepārbaudīja arī citus cilvēkus,piekasijas tikai man un aizgāja.
Nobraucu ar braucienu kuru nopirku un samaksāju sodu.
Paldies Rīgas satiksme par izcilu servisu, vairāk patīkamu braucienu.
Rīgas Satiksme - Autobus nebrauc
Autobusam bija jābūt 19:15 un vēl projām stāv galapunktā, tas reāli nav normāli
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Vēlētos izteikt sūdzību par 56. Maršruta autobusu, kas nekad neievēro braukšanas sarakstus, atbrauc pieturvietā vēlāk vai neatbrauc vispār, vakar 22.05.25 piemēram, pieturvietā ārlavas iela gaidīju šī maršruta autobusu lai dotos uz darbu Iļģuciema, pēc saraksta autobusam vajadzēja pienākt 15: 58, bet līdz aptuveni 16: 19 tas pieturvietā tā arī neparādījās, un tā nav pirmā šāda reize! Emu zvanījusi un izteikusi sūdzības telefoniski, bet absolūti nekas nemainās! Es saprotu, sastrēgumi un vi...
Rīgas Satiksme - Serviss
Rīgas satiksme, nopietni? Atkal tāpat ir pieturas vieta RP SIA “Rīgas satiksme”
19.05. 63.autobusam (nr 71214) bija jābût plkst.08:37.
plkst. 08:55 beidzot ieradās
ir saprotams- no var būt satiksme vai dažādas situācija, bet transports kavē VIENMĒR! neatbildības dēļ, cilvēki kavē darbus, skolas utml
es tiešām nesaprotu, ja autobusam maršrutā norādītie laiki ir neērti, mainiet laikus…
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Rakstu uzreiz vēl vienu sùdzību, jo esat to pelnījuši. Katru reizi pametu darbu labā garastāvoklī un uzreiz man tas ir pinīgi izbojāts, kad gar degunu atkal aiziet nokavējies autobuss, uz kuru domāju ka nepaspēšu un protams, saprotu, ka nākamais arī nebūs laikā,vai ne? Un tā arī ir,gaidu vēl 15 minūtes pa virsu laikam,kad jau bija jāierodās,pačakarēju gan laiku,gan labsajūtu,braucu mājās bet garīgā vairs nav! PALDIES,RĪGAS SATIKSME! Un tā 9/10 reizēm!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Hallo,tur kāds arī strādā? Nolādēts, man ir noriebies līdz kaklam un vairāk,es jūs iesūdzētu ja tas būtu iespējams. Jau kārtējo reizi esmu nenormāli dusmīgs,jo man noriebies vienmēr gaidīt autobusu, ****(visi iespējamie lamu vārdi un nopietni), Dariet pie velna jeb ko! Katru reizi jāskatās kā nokavējies autobuss noiet gar degunu un tad jāgaida nākamais kurš ierodas laikā,kad,sasodīts,vēl vienam autobusam bija jābūt pa vidam,ellē ratā, tas mav nopietni un izved līdz nelabumam! Es braucu...
Rīgas Satiksme - Agresīvs autobusa vadītājs.
12.05.2025 iekāpu 63. maršruta autobusā no Mežciema uz Šampēteri (laiks 18:27). Autobusa vadītājs runā un uzvedas agresīvi. Lūdzu, iemāciet vadītājam pieklājīgi komunicēt ar pasažieriem.
Rīgas Satiksme - Serviss
12.05. 9:17 RP SIA “Rīgas satiksme” pieturas vieta. Kur 63.autobuss?🤡 9:31 viņa joprojām nav, tērēju 10 eur taxim… Reti kad sanāk iekàpt tajā laicīgi, jo kavē 5-20 min parasti. Forši, paldies! Nokavēju visu, ko vien varēju!
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Es dzīvoju Ulbrukā un ļoti bieži nokļūstu Rīgā ar 51. Autobusu. Autobuss bieži izbrauc no gala pieturas agri. Tas ir absolūti nenormāli, nav iespējams neko plānot, jo transports kursē reti un izbrauc agrāk nekā vajadzētu. Vienkārši briesmīgi.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Kādā sakarā 5. Trolejbuss regulāri virzienā Sporta Stadions - Paula Stradiņa slimnīca vakarā izlaiž pienākšanas laikus? Pagājušo gadu to bieži pieredzēju, gaidot ķīpsalas pieturā un trolejbusu tā arī nesagaidot, bet piecietu, līdz reisi atkal kļuva regulāri. Tagad nedēļas laikā jau otro reizi pieredzu to, ka trolejbuss brutāli neatnāk konkrētajā laikā, un viss - gaidi nākamo vai ej ar kājām. Ja arī trolejbuss neparādās timey aplikācijas maršrutā, nekad nevar zināt - vai trolejbuss tiešām ir...
Rīgas Satiksme - Kavēšana
Автобус 76778 по маршруту Abrenes iela - Biķeri опоздал из-за чего я опоздала на работу. Должен был быть на остановке в 16.12 а приехал в 16.30. автобусные полосы не помогают, теперь нет возможности доехать до работы во время не на машине не на общественном транспорте.
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Labdien!
Vēlos iesniegt sūdzību par 13. autobusu, kas kursē maršrutā no Babītes stacijas uz Preču 2. Šis autobuss regulāri kavē — dažreiz tikai par 1 vai 2 minūtēm, taču ir gadījumi, kad tas kavē pat līdz 20 minūtēm.
Es izmantoju šo autobusu, lai nokļūtu no kopmītnēm uz skolu, un kavēšanās dēļ man tiek ierakstītas neattaisnotas stundas, kas nav taisnīgi, jo kavēšanās nav atkarīga no manis. Īpaši sarežģīti bija ziemā, kad autobuss kavējās katru dienu un pēc skolas nācās ilgstoši salt, gaidot...
Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss
Наихудшая система общественного транспорта, которую я только видел. Каждое утро перед работай, нужно надеется, чтобы автобус вообще приехал и опоздал бы всего на минут 10. Любой маршрут, который хотя бы немного востребован, никогда не приедет вовремя. Зачем тогда вообще расписание, если всё равно приходится действовать по ситуации. Портите настроение каждый день с самого утра.
К сожалению, вечером ситуация не лучше, только добавляется давка, в перегруженном автобусе, на пару с ароматом...
Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Absolūti nepieņemams centrāles lēmums! Autobusā nedarbojās biļešu kontroles aparāti, šoferīte sazinājās ar centrāli un tika pieņemts lēmums visus pasažierus Juglā izdzīt no trolejbusa. Lieki teikt, ka Juglā ierašanās jau bija ar 25 min kavēšanu. Vai tiešām šāds lēmums darba dienas rītā, spiežot kavēt darbu visiem pasažieriem TIKAI TĀPĒC, KA NESTRĀDĀ BIĻEŠU APARĀTS? Kur izpaliek loģika un veselais saprāts?
Rīgas Satiksme - Krāpšana
Šovakar,13.03. Mana meita brauca ar 50. Autobusu notec galapunkta, diemžēl bez biļetes, jo galapunktā to iegādāties nevar.18.50 lienes ielā bija kontrolieru reids ar policiju. Protams, viņa tika sodīta un samaksāja 15eiro, vienīgi tāds sīkums kā kvīts netika izsniegta. Ceru, ka video novērošanas kamerās viss ir piefiksēts. Sods jāsaņem ne tikai bezbiļetniekam. Esam no provinces un meita nav profesionāls “zaķis”, kurš ļaunprātīgi izmantotu transportu, bet dzīvē ir dažādas situācijas. Rīgas satiksme, man par jums ir kauns!
Rīgas Satiksme - Nenodrošina pakalpojumu, par ko tiek uzlikts sods
05.03.2025 novietojums auto Rīgā, Kārļa Mīlenbaha ielā posmā no lastadijas uz elijas ielu. Dodos pie apmaksas automāta - tas apvilkts ar plēvi un uzlīmēts uzraksts maksājumu variet veikt ar aplikāciju mobilly... Mēs veicam atjaunošanu... Ceram uz sapratni... Tātad man jāsteidzas pie ārsta, tā kā neesmu no Rīgas šī aplikācija man nav, kā arī nav interneta telefonā... Atgriežoties uz vējstikla soda kvīts par 10.80. Jus nespējat nodrošināt pakalpojumu bet par to iekasējat sodu. Neesmu pretī...
Rīgas Satiksme - Necienīga vadītāja attieksme
8. Martā plkst. 14: 20 ar savu ģimeni (vīru uz meitiņu 6 gadi) braucām ar 36. Maršruta autobusu. Bildē pievienoti vadītāja un autobusa numura attēli.
Kad bijām nonākuši 3. Autobusa galapunktā, bijām pārsteigti, ka autobuss nebrauc tālāk.
Jautājām vadītājam - "vai autobuss nebrauks tālāk? " uz ko vadītājs atbildēja - "nebrauks! "
kad jautāju - "kāpēc? " vadītāja atbildēja sekoja ļoti nepieklājīgā formātā:
"ko tu muldi? Vācies ārā no autobusa un nekavē manu laiku! "
teicu vadītājam, ka...