Tele2

SIA Tele2
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 80000600
+37167060069
Fakss: +37167060176
Darba laiks: 9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

7%
Sūdzības
777
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
181
Apskatīt statistiku

Tele2 - Sūdzības un atsauksmes

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss 26.07.21 plkst 11.25 iegājām ar vīru tele2 centrā, jo ir atljautas 2 personas! Bet jūsu darbiniece (blondīne) man lika izziet jo pec manis tav cilvēks, a tas ka mums vajadzeja kopigu tarifu plānu vinai ir pie kājas, tas vispār ir normāli?

Tele2 - Slikts serviss, brāķēta prece, nekompetenta attieksme

Slikts serviss, brāķēta prece, nekompetenta attieksme Labdien, Š. G. 18. Janvārī, Liepājā t/c ostmala iegādājos mobilo telefonu iphone se 2. Visu šo laiku viss bija kārtībā, līdz 12. Jūnijā pēkšņi izslēdzās. Mēģināju likt pie vairākiem lādētājiem, taču nekādas dzīvības pazīmes. Nākamajā dienā 13.06.2021 devos uz t/c ostamala tele2 centru, lai nodotu telefonu garantijā. Viss ok, noformējām garantijas dokumentu un tas tika nosūtīts uz remontu. 18.06 atnāca sms, ka ierīce pēc remonta ir atgriezta tele2 centrā un gatava saņemšanai. Tajā pašā dienā...

Tele2 - Apkalpošana

Apkalpošana Tele2 apkalpošanas centrā Tc spice ļoti nepieklājīga apkalpošana. Tur strādājošā sieviete izturas tā it kā klienti traucētu viņai tur atrasties, nemākam mēs Latvijā laipni un smuki apkalpot, bet vismaz elementārai pieklājībai būtu jābūt. Vīrieši nedaudz solīdāk apkalpo un vismaz tēlo ieinteresētību palīdzēt.

Tele2 - Internets praktiski neesošs

Internets praktiski neesošs Šogad interneta ātrums pabriesmīgs, it īpaši vasarā. Saprastu, ja tās būtu atsevišķas stundas, bet pēdējo divu dienu laikā knapi ziņas var palasīt (naktīs guļu, varbūt tad parādās) . Sazinoties ar uzņēmumu, Saka, ka noslodze. Neko neplāno darīt. Varbūt laiks ieguldīt infrastruktūrā? Gribētu tomēr saņemt pakalpojumu, par kuru maksāju!

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Tele2. Sniedz pakalpojumus, kaut gan par pakalpojumiem var teikt ka kvalitātē ir tādi pati kā ar 3310 Nokia mēģināt kaut ko paskatīties. Visu pč hokejā noskatījos caur bite Wifi, jo tele2 ar visu savu"4g" tik tālu nevelk. Un kad mēģinu viņiem to maigi pateikt, ka man nepatīk ka viņu internets kustas lēnāk kā mana vecmamma, atbilde bija - "diemžēl visi operatori ir aizņemti". Par ko maksāt? Pat pirms rēķina apmaksas termiņa visu atslēdz? ! Kāpēc? Bet atbildīgais par to jau nav sazvanāms, jo visas līnijas kā vienmēr "aizņemtas". 😉

Tele2 - Вранье, бездействие

Вранье, бездействие Отвратительный сервис и обман со стороны сотрудников теле2. Жене закрыли карточку как только мы выехали из Латвии в Литву, объяснили это тем что у нее вид на жительство и надо внести страховку 100 евро. Мы сделали оплату, позвонили оператору который сказал что в течение часа все будет работать, на протяжение 6 часов нам каждый оператор давал разную информацию, 6 звонков, 6 разных информаций, ничего конечно не подключили, скажите пожалуйста как с таким вопросом обратиться в Ptac?

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Nodevu bērna telefonu uz garantijas remontu, telefons iegādāts 2020 novembrī. Un plus vēl ir apdrošināts, nu mēs zinām kādi ir bērni. Un kā jums liekas man vienalga par šo remontu ir jāmaksā 70 €. Tieši 70€ jo tas ir telefona pašrisks. Super kam tad garantija un kam tā apdrošināšana, nafig es maksāju to apdrošināšanu, tad sašķaidu telefonu nododu remontā un samaksāju 70€ pašrisku un man ir jauns telefons. 🤬

Tele2 - Netiek saņemts pakalpojums par kuru tiek samaksāts.

Netiek saņemts pakalpojums par kuru tiek samaksāts. Problēma jau kuro gadu ar mms saņemšanu. Nepārtraukti tiek vainots patērētājs ka iekārtām nav parametri pareizie utt. Pārgāju ar 8 nr uz Lmt visu atrisināju viss uz dienas aizgāja, bet lielākā kļūda ka 2 numurus tomēr vēl atstāju. Nu tad ar tiem arī tagad cīnos nesaņemu mms jau nedēļu un atbildi arī neesmu saņēmis nekādu. Īsāk sakot neiesaku tele2 ja ir velme strādāt ar mms jo problēmas būs nepārtraukti un netiks risināts nekas.

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss, attieksme pret klientiem. Viens stāsta vienu, otrs ko citu-pilnīgi pretēji. Zvanu tele2 jau trešo dienu un viņi tik atbild, ka neko nevar līdzēt. No cilvēcības nav ne kripatiņas! Dīvainākais, ka nevarot sniegt atbildi uz manu jautājumu vai nu tiek nolikta klausule vai tiek novēlēta jauka diena un tad nolikta.

Tele2 - Interneta pakešu zudums

Interneta pakešu zudums Šausmigi raustās internets, zūd pakešdati, jau kuro nedēļu, nesen skatijos bija tikai 4% pakešu zudums nu jau daudz vairak un ar katru dienu tas aug! Un ko Saka tele2? Pārstartejat rūteri. Cik var jau parstartet? Vienmer viens risinajums viņiem! Parstartejat rūteri!

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Tiešām jau apnicis gaidīt , kad būs iespējams ielogoties mans.tele2 . Vai tiešām 2 dienas no vietas ir jāveic kaut kādi uzlabojumi.? Vispār nav iespējams ieiet . Ja rēķins ir jāsamaksā līdz 19 datumam tad kā var būt iespējams to izdarīt ? Vai nebūtu iespējas to darīt pa naktīm ,laikā , kad cilvēkiem nav vajadzības izmantot jūsu mājaslapu . Kad beigsies šie "remontdarbi"? Tiešām gribēšu redzēt kas pēc tik ilga laika mājaslapā būs mainījies.

Tele2 - Nekompetence

Nekompetence Sveicināti. Aprīļa otrās nedēļas vidū sazinājos par pāriešanu pie jums no cita operātora. Ar jūsu darbinieci tika izrunātas visas nianses un noslēgts līgums uz mana vārda ar norunu, ka 26.04.2021. Dpd kurjers piegādās līgumu un sim karti. 26.04.2021. Sia "dpd" atsūta sms, ka kurjers atvedīs līgumu ~plkst. 14: 00-16: 00, kas no manas puses netika norādīts jums, turpretī sia "dpd" telefoniski atbildēja, ka līgumuzņēmums ir norādījis precīzi tādu laiku. Zvanot jums, darbiniece atvainojās un...

Tele2 - Izvērtēt vai ņemt ierīces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi

Izvērtēt vai ņemt ierīces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi Iegādājos ierīci uz nomaksas terminu, kura bija uz atlaidi, pagājis kāds laiciņš un varu nosegt atlikušo vērtību, tele2 pasaka lai segtu atlikušo vērtību ir jāmaksā pilnā preces vērtība bez atlaides. Pilnīgs absurds! Politika ir vienkārši pretīga. Nevienam neiesaku iegādāties preces uz nomaksu kuras ir uz atlaidi, ja plānojat nosegt atlikušo vērtību ātrāk nekā ir nomaksas grafiks.

Tele2 - Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk

Bez brīdinājuma piemēro maksu par zvaniem no uk Bieži ceļoju uz latviju no Lielbritānijas un izmantoju viesabonēšanas pakalpojumus ar bezlimits tarifu, lai radi, draugi un citi latvieši varētu ar mani sazinaties (tie paši mājas vecākie vai apdrošināšanas aģentūra u. C.) līdz 8.03.21. Viss bija ok. Šobrīd esmu uk. 3jos naktī saņemu īsziņu, ka izmaksas kontroles limits ir pārsniegts. Izrādās, ka tele2 sāka ņemt maksu par izejošajiem un ienākošajiem zvaniem no Latvijas tele2 tīklā. Bez brīdinājuma, nevienas ziņas interneta lapā vai sociālajo...

Tele2 - Плохой сервис

Плохой сервис Был взят телефон в кредит. Оставалось выплатить 17 евро. Пришла, заплатила. Дали чек. Спросила оператора: "точно все выплачено? ", "да". Ушла. Приходит счёт. Оказывается, у меня был долг, про который мне "забыли" сказать. Теперь пишут письма, или платите, или кредит реформ. Почему, я из - за некомпетентности сотрудников, у которых все перед глазами, должна иметь проблемы? Самая поганая контора. Пусть, в бите хуже связь, но там хоть нормальные операторы работают. Оценка - 1.

Tele2 - Internets

Internets Jau kuru mēnesi pēc kārtas vakaros interneta ātrums krītas līdz 100 kb/s, ātrums svārstās ap 100kb/s, brīžiem palielinās līdz 150. Maksa par pakalpojumu tiek iekasēta pilnā apmerā un uz sniegto sūdzību, tele2 pat nav atbildējis. Ja tas būtu vienā ierīcē, varētu meklēt problēmu ierīcē, bet runa par 3 ierīcēm, uz kuram nav iespējams strādāt dēļ lēnā interneta.

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Pa dienu ir normāls internets (lietojams) bet uz vakaru internets vienkārši nav lietojams (no manas puses viss ir kārtībā gan atrodos tuvu internetam, ik pēc reizes restartēju rūteri, nekas Nepalīdz) tele2 vel Saka ka problēmas ir manā pusē...

Tele2 - Mājas internets

Mājas internets Kādas nedēļas divas - trīs viss var būt samērā labi (neskaitot pinga spaikus no 20 līdz 400 un biežu ātruma kritumu) , bet tad sākas - vai nu 4g atsakās strādāt vispār, vai nu internets pazūd vai vēl kaut kas. Vienmēr viņi atbild, ka viss ir ok no viņu puses. Sliktākā pieredze, kas man ir bijusi ir tieši ar tele2...

Tele2 - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlējos samaksāt atlikušo summu telefonam, kas bija paņemts uz nomaksu. Griezos tele2 centrā lai noskaidrotu summu un samaksāt. Tele2 centrā mani neviens nebrīdināja par to, ka ja es izmaksāju atlikušo summu ātrāk, tad par telefonu, kas bija paņemts ar atlaides nosacījumiem uz nomaksu, būs tā atlaides summa jāatmaksā, jo tā esot līguma laušana. Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos. Tā kā par to nebiju pabrīdināta, summu esmu samaksājusi. Atgriežoties tele2 centrā, kā arī...

Tele2 - Briesmīgs mājas interneta

Briesmīgs mājas interneta Briesmīga kvalitāte mājas internetam. Esam Rīgas iedzīvotāji. Rīgā pat netiek nodrošināta kvalitāte. Izmantojam majas internetu ar go3 tv. Viss uzkaras ik pēc 10 sekundēm uz 30 sekundēm. Viss ko tele2 atbild - noslogota bāzes stacija. Ceram uz sapratni. Ne. Diemžēl nesaprotu ka var būt tik nekvalitatīvs pakalpojums. Un abiem telefoniem kas ir mūsu mājas ar tele2 pieslēgumu - zona ir viena strīpiņa. Skaisti, vai ne tele2? Un par to pleš milzu naudu.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes