Medicīnas centrs Pulss 5

AS Veselības centru apvienība
www.pulss5.vca.lv
Adrese: Lāčplēša iela 38,
Rīga
Latvia - LV-1011
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 67282522
+371 67799977
Fakss: +371 67280674
Informācija: Juridiskā adrese

Rīga, Andreja Saharova iela 16, LV-1021
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 15:00
slēgts
Kategorija: Veselība / Medicīna
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
44
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
5
Apskatīt statistiku

Medicīnas centrs Pulss 5 - Sūdzības un atsauksmes

Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss

Slikts serviss Briesmīga attieksme. Nepieklājīgs dežūrārsts - Andris Siliņš. Ignorē uzdotos jautājumus, pasaka man diagnozi, ko jau es pati biju sapratusi un viņam teicu. Izrakstīja zāles neapjautājoties par alerģijām un lika saprast, ka tā ir mana problēma, ka esmu slima. Nekādīgi man nepalīdzēja. Lieki iztērēju savu laiku un riskēju saslimt vēl trakāk.

Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss

Slikts serviss Gribēju padalīties ar nepatīkamu atgadījumu kas notika 8.07. Man bija Usg Lāčplēš38. Medicīnas centrā pulss5. Paņēmu Nr aizgāju pie reģistratūras secināju ka nav makss. Tākā biju atbraukusi no jūrmalas palūdzu, ka atstāšu pasi un nākamajā dienā atbraukšu samaksāšu. Bet viņa neparko. Aizgāju pie daktera izstāstīju situāciju viņš aizgāja uz reģistratūru bet viņa neparko. Kas būtu noticis ja es samaksātu nākamajā dienā, neēsmu ne bomže ne trūcīgā. Novēlu šaj cūkai jo citādi viņu nevar nosaukt lai...

Medicīnas centrs pulss 5, neirologs Ilze Kļaviņa - Pazemojoša attieksme pret pacientu

Pazemojoša attieksme pret pacientu “pulss 5” neirologs Ilze Kļaviņa - pazemo, izsmej, aprunā pacientu. Atsakās pieņemt pacientu ar iepriekšēju pierakstu. Atklāti ņirdz sejā! Ja jūs sevi cienāt - nekad nevēršaties pie šīs briesmīgās personas! Šinī poliklīnikā pirms 15 gadiem bija “bardaks” un tā tas ir arī patreiz. Netiek ievēroti pieraksta laiki, strādā haotiski.

Pulss 5 - Nespēju ārstēties uz slimības lapas, jo ārsts netic tam, ka no rītiem var būt 38,1 temperatūra

Nespēju ārstēties uz slimības lapas, jo ārsts netic tam, ka no rītiem var būt 38,1 temperatūra Sveicināti! Ir konkrēta sūdzība par Ingrīdu Ltakovsku ģimenes ārsti pulss 5 .apgalvo, ka no rītiem nekādīgi nevar būt 38,1 temperatūra, un ka es esmu nepamatoti nositis temperatūru ar paracetamolu saturošu preperātu. Ierodoties pie Latkovskas kundzes lūdzu izsniegt veseļošanās lapu, bet viņa ateicās, pamatojoties uz savu ticību temperatūras neesamībai no rītiem.. ko man darīt, ja 38,1 ir arī no rītiem un lai tiktu pie ārsta ir jāizdzer temperatūru noņemošs preperāts?

Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss

Slikts serviss Ja jums ir izvēle neejiet pie ģimenes ārstes Maritas Ķirsones. Viņa smaidīs kā stulbene un pilnīgi neobjektīvi skatīsies uz jums. Paprasīs kādas zāles tad jūs gribat dzert un pasūtīs jūs pēc iespējas tālāk neko pat nepaskaidrojot, ka tik ātrāk atkratīties no jums... Un uz jūsu jautājumiem un teikto pat nereaģēs...

VCA poliklīnika PULSS 5 - Slikts serviss, aizvainojums

Slikts serviss, aizvainojums Vakar, 14.05.18. saskaros ar nepatīkamu situāciju, darbam vajadzēja iziet OVP, biju pie ārsta, tas mani nosūtīja pie neirologa un tad nodot analīzes laboratorija, izgājusi neirologu, paņemu numuriņu 203. (plkst.11.36) un gaidīju savu kartu veselu stundu! Kamer garam negaja ārstes mašīna, kura pajautāja, kāpēc es vel te sežu, uz ko es atbildēju, ka mans numurins nebija iededzies ekrāna. Viņa aizgāja uz laboratoriju, kur mani uzaicināja doties. Laboratorija blonda sieviete ar brillēm uzreiz...

Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss

Slikts serviss Pieraksts pie ārsta bija uz 16:00, reģistratūrā atnācu 15:40, nosēdēju līdz 16:20, tad beidzot tiku pie ārsta un tur vēl pateica gaidīt, sistēma nekam neder, kā pacients var plānot savu laiku, uz darbu jau neizdosies tikt, sistēma nestrādā, pilns centrs ar neapmierinātājiem pacientiem. Noskaņojums ir sabojāts, nāksies meklēt citu iestādi un ārsti, kaut gan ārsts ir labs.

Pulss 5 - Pavirša attieksme

Pavirša attieksme Māra Pīleņģe gadu nav apmeklējusi darbu, viņas vietā klīnikā atradās divi ārsta palīgi. Kad viņa beidzot parādījās stipri izbrīnīja pacientus ar savu rupjību un nepieklājību, paaugstina toni bez jebkāda iemesla. Strādā ļoti lēni, bet tā vienmēr bija, pieraksts uz vienu laiku, bet uz to laiku nevar tikt, ārstes lēnīgu dēļ. Bet kā lai plāno savu laiku? Agrāk attieksme pret veicamo darbu bija daudz labāka.

Medicīnas centrs Pulss 5 - Briesmīga attieksme

Briesmīga attieksme Tikko biju pie dežūr ārsta A.Siliņa! Tas laikam bija mans briesmīgākais ārsta apmeklējums dzīvē. Esmu saaukstējusies un tikai vēlējos atvērt slimības lapu. Ārsts man netikai nolasīja morāli par to ,ka prasu slimības lapu, bet arī kaunināja visas vizītes laikā. Ja parasti man atvērt slimības lapu prasa 10min pie ārsta, tad šoreiz tas aizņēma stundu! Pa vidam dabūju atklausīties ko tik dzīves laika nav darījis (kas man patiešām neinteresē) un kad bija jaizklausās plaušas ,sekoja komentārs - nu...

I ieva11111 24.08.2017
Komentāri 11 Ārsts

Medicīnas centrs Pulss 5 - Apkalpošana

Apkalpošana Esmu šokēta. Pamatīgi apaukstējos (iesnas, sāp kakls, sāp acis...) , zvanīju ģimenes ārstei, jo pierakstu pie viņas varēja dabūt tikai rīt, saku, ka ar šodienu vēlos atvērt slimības lapu, jo nespēšu aiziet uz darbu. Prasa kādi simptomi man. Visu nosaucu. Jautā vai ir temperatūra, saku, ka vēl nav. Un tad sākās braukšana virsū - "kāpēc negribi iet uz darbu? Tu vari iet. " es viņai atbildu, ka tiešām jūtos slikti, un, ka nespēšu darīt fizisku darbu. "pasmērē degunam kādu ziedi, "-atbild viņa. E...

Tatjana Čurilova / ģimenes ārsts - Attieksme

Attieksme Sveicināti! Mēs jau labu laiku cietāmies ar šo ģimenes ārstu, es personīgi pie viņas biju pāris reizes, jo bija liela vajadzība, bet es labāk aizeju uz slimnīcu un tur visu pārbaudu nekā eju pie šīs ārstes. Viņa ne tikai- bremze, ka rindā (ar pierakstu) man jāgaida vairāk par 30min, bet arī pēc gaidīšanas man nācās klausīties ļoti daudz aizvainojumu (man ir nedaudz liekais svars), liek man kāpt uz svariem un pēc tam tik jāklausās-:"tu zini cik resna tu patiesībā esi?" Vienreiz atnācu no 2...

Medicīnas centrs Pulss 5 - Inga Kalere

Inga Kalere Sveiki, visiem kas plāno apmeklēt neiroloği Ingu Kaleri, viņa pēc attieksmes šķiet ļoti forša un zinoša bet aizgāju pie viņas ar problēmu ka no rīta tirpst rokas, viņa aizsūtīja uz parbaudem. Rezultātā paziņoja ka esmu nenormāls alkoholiķis jo ir toksisks nervu iekaisums un sievai vaicāja vai vsp grib tādu cilvēku kurš 34 gados ta nodzeries. Vienvārd sakot mani norakstīja. Aizejot pie citas zinošas neirokirurges sapratu ka tas viss ir sviesta, jo vnk no fiziskās piepūles cīpslas nospiež nervu...

Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Nu man vienreiz pietiek. Pagājušo nedēļ biju aizgājusi pie ģimenes ārstes, lai sakārtotu sanitāro grāmatiņu kā rezultātā mani nosūtīja veikt fēču izmeklēšanu. Cik noprotu tas ir jādara ikvienam vienu reizi dzīvē. Sāksim jau ar to, ka ģimenes ārste neko neizstāstīja, kas tas ir un ko tur dara. Labi tas vēl tā....aizeju pie "jaukajām" dāmām, kas veic analīzes. Teikšu tā attieksme šausmīga. Nezinu vai tā var teikt, bet galvenā no viņām, sieviete ar brillēm izrādīja nepatiku, kā es varu...

Pulss 5 Veselības Centrs/ Marina Visocka - Par iestades un veselibas personala darbu/ Neprofesionala pieeja

Par iestades un veselibas personala darbu/ Neprofesionala pieeja Dermatologs Marina Visocka veselības centra, kas atrodas Lāčplesa iela 38, Rīga pieņēma pacientu, kuram ir ierobežots laiks izstaigāt un meklēt labāko un efektīvāko palīgu, iestāde noplēs 31,50€ par pakalpojumu, kur sertificēts medicīnas darbinieks atļaujas pateikt - ka nezin kas tas ir.... Uz pēdas karpa un uz rokas karpa, kuru vajag piededzināt ar auksto slāpekli! Esam šoka un man neērti vira priekša, ka aizsūtīju tur - it ka uz zolidu medicīnas iestādi!

Pulss 5 - Zobārsniecība Pulss5

Zobārsniecība Pulss5 Zobārstniecība,es ar vienu zobu 4.reizes jau gāju-3 reizes lika pagaidu plombi,tad vienu reizi izņem nervu,pēc tam dezinficēs nervu kanālus..Šajā zobārstniecība maksimāli mēģina no jums izvilkt naudu!!!! pa rītiem tur sēž reģistratūra nepieklājīga un neapmierināta krievuška, kas nemāk strādāt ar klientiem (domā ka visi ir idioti)!!!

Pulss 5 - Līga Beijere Ģimenes ārsts

Līga Beijere Ģimenes ārsts Добрый день! Хочу пожаловаться на семейного врача лигу бейере, она неадекватная старая и глупая врачиха. Работает она в поликлинике пульс 5, от всех болезней выписывает ибуметин. У человека рак, а она говорит пей ибуметин, это как вообще??? Нормально??? ее пора списать давно! Почему такие врачи вообще работают в поликлиниках??? Запомните ее имя, лига бейере

Pulss 5 - Necieņa pret klientu

Necieņa pret klientu Dežūrārsts Andris SiliņšStrādā Veselības centru apvienības Medicīnas centrs Pulss 5. Kad gāju pie viņa, tad viņš sūdzējās un dusmīgi jautāja, kāpēc pie viņa nāk. Tad citā reizā jautāja, kāpēc nenācu ātrāk, un tā vairākas reizes atkārtoja, cik slikti , ka nenācu ātrak, kaut gan parasta klepus gadījumā (kā tas izrādījās) neviens ātri neskrien pie ārsta. Tad kā tad īsti ir - nākt ātrāk vai nenākt vispār? Tad vēl viņš teica it kā draudzīgā tonī, mierīgi - kaut ko par vēlies atrauties (vai kaut kā...

Pulss 5 - Nekvalitatīva apkalpošana

Nekvalitatīva apkalpošana Kad biju grūtniece, gāju uz šo centru uz diagnostiku. Katru reizi, kad kaut kur pierakstījos (kas notika sakarā ar grūtniecību) reģistratūrā man teica, ka viss ir par maksu (ka valsts apmaksā tikai dzemdību speciālista konsultācijas, analīzes un USG). Tāpēc katru reizi bija jāstrīdās un jāpierāda, ka grūtniecei apmaksa arī diagnostiku, kas saistīta ar grūtniecību.. Daudzas darbinieces, kuras sež reģistratūrā vispār negrib neko noskaidrot vai jautāt, tā vietā vienkārši, apgalvojot, ka valst...

Pulss 5 - Kamergraudze Inese

Kamergraudze Inese Es uzskatu, ka ir svarīgi, lai ziņotu par nepieņemamiem profesionālajām īpašībām un zemu ētikas standartiem Gimenes visparejas prakses ārsta Kamergraudze Inese.

Pulss 5 - Место, куда нехочется возвращаться.

Место, куда нехочется возвращаться. Жалкое советское место с вечно недовольными и озлобленными врачами.Постоянно не дозвониться...Очереди к семейному врачу и, чтобы попасть к ней во второй раз задать вопрос или взять документы, проходится проходить через густой шквал возмущенных пациентов, которые «извините, гражданочка, я по номерку, а ты кто такой». Неужели нельзя это унижение прекратить. изменив организацию? Сколько у нас в стране больниц с подобними проблемами? Почему пациенты должны робко обивать коридоры и бояться слово...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes