BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

11%
Sūdzības
874
Atrisinātas
29
Ar atbildēm
296
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite - Slikts serviss!

Slikts serviss! Neuzķerties uz mārketinga trikiem un stāstiem par pārklājumu. Piedāvājums mazais bizness neatbilst kvalitātei! Koordinators Mārtiņš ieteica mūsu kompānijai šo tarifu plānu. Galvenais ir noslēgt līgumu un neko nenodrošināt. Reāli bieži vien lauku teritorijās nav iespējams sazināties ar darbiniekiem! Paldies Martin, iespēja lauzt līgumu problemātis.

Bite Latvija - Melo par interneta ātrumu 600Mbps

Melo par interneta ātrumu 600Mbps Bites konsultanti klaji melo pa telefonu, ka viņiem internets pa visu latviju ar superīgu ātrumu vismaz 600 mbps, kamērt konkurentiem knapi velkās. Izprašņā kā nopratinot, kas par provaideri, cik lietotāju uc, neprofesionāla rīcība kopumā.

Bite - Vienpusējs līguma diktāts

Vienpusējs līguma diktāts Nav iespējams vienotie spar līguma nosacījumiem, vienpusēji sarakstīts līgums pēc principa:, paraksti un vācies, ! Bezlimita interneta tarifos ierobežots interneta apjoms un iespēja vienpusēji, atslēgt, internetu klienta viedoklis un vajadzības nav svarīgas. Kompānija nemainīs savu politiku pret saviem klientiem līguma nosacījumi nu jau gadiem vieni un tie paši, bet ja klienti izvēlētos nebalsot par Sia Bite Latvija pakalpojumiem, tad varbūt aizbergs sakustētos...

Bite Latvija - Vienpusējs līgums visi klienti tiek ignorēti

Vienpusējs līgums visi klienti tiek ignorēti Zvanot uz informatīvo nr. Stāsta par bezlimita internetu, bet lasot līgumu ietverti ierobežojumi, Gpl, godīgas lietošanas politika, kur nav skaidri un saprotami nodefinēts, cik tad liels ir, bezlimita, interneta apjoms, pie kura interneta ātrums, var tik samzināts, vai, pārtraukts,. Bite kā operators vienpusēji uzspiež saviem klientiem parakstīt vienpusēju līgumu, kas ir savās interesēs, šādu un līdzīgu kompāniju, piedāvājumus, ieteiktu boikotēt un nemaksāt par šādiem servisiem. Līgums ir...

Bite - Nekompetenti salona darbinieki - kā rezultātā zaudē apdrošināšanas iespēju

Nekompetenti salona darbinieki - kā rezultātā zaudē apdrošināšanas iespēju Lieta sekojoša! Mamma pasūtīja sev jaunu telefonu un ekrāna apdrošināšanu to visu viņa darīja zvanot pa telefonu, jo tajā brīdī visi saloni bija ciet jo bija covid-19. Uz viņas vārda ir pieslēgti 2 telefona numuri viens viņas otrs vecmammas. Visu atved kurjers. Viss ok! Bet vēlāk skatās ka ekrāna apdrošināšana ir pieslēgta vecmammas telefona numuram - viņa zvanīja vai gāja neatceros - bite un Saka ka ir pieslēgts pie nepareizā - šie Saka ka tas nekas - telefons jau nezaudē neko.. Nav nozīme...

Bite - Mesls

Mesls Nekad muza nebiju saskaries ar tik sliktu internetu, pirmie mēnesi viss ok, un tad jau Sakas drāma. Uzlīst nedaudz lietutiņš, nav iespējams pat youtube noskatīties video uz 480p, drīz būs iztecējis līguma termins,2 gadi, un esmu priecīgs, kad varēšu izbeigt šis mocības, esmu sazinājies 100 reižu ar tehniķiem, vienīgais ko viņi speej ir paprasīt lai tu ieej speedtesta un pārbaudi interneta ātrumu, un tā ari beidzas visa meistarība, neiesaku nevienam šo internetu, it īpaši ja dzīvojat lauku apkaime, Saldus rajona.

Bite Latvija SIA - Maldināšana

Maldināšana 24.07.21 pēcpusdienā pensionārs ir devies saņemt rēķina uzdruku, kuru apmaksāt, jo internetbanka netiek lietota. Rezultātā rēķina apmaksa netika veikta, jo kļūdaino tika sniegta informācija par apmaksas vietu, kur šo pakalpojumu var veikt. Tas ir lohāls serviss? Klientu maldināšana, manipulējot ar to, ka tie ir seniori un paļaujas uz darbinieku kompitenci?

Bite - Плохой сервис

Плохой сервис Ужасное обслужыванье , оператор с каторый я беседовал не чем мне не помог обсалютно потратив мое время имя его Ilmar, очень злой на компанию Bite , ситуация следующая не заплатил счет до 20 числа так как зарплата пришла только 25 якобы я мог позванить и попрасить отсрочить мой платеж Bite вы серьезно ?я должен вам еще и звонить если как я понял за просрочку я и так плачу вам пени , и почему об этом не опевещают при открытии счета,ну или хотя бы смс прислали бы что можно вам позванить и...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, nevienam neiesaku vērsties Bite Latvija filiālē tirdzniecības centrā Rīga Plaza. Murgs. Mana mamma pensionāre iegāja, lai uzzinātu par rēķinu un apmaksu. Viņa ir gados un apzināti lieto telefona aparātu, kas ir vienkāršs podziņu. Un nemaz nevēlas citu. Darbiniece augstprātīgi ieteica rēķinu lietas kārtot internetā, ne filiālē. Un ja telefona aparātā nav interneta iespējas - tad katram normālam cilvēkam mājās esot dators! Nopietni? Un pat ja darbibiece tā domā varbūt savu viedokli var...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Telefona sarunā bija norunāts pieslēgt vienu tarifu, bet beigās pieslēdza citu. Solīja ka 5 darba dienu laikā visu atrisinās, bet beigās nezvanīja vairāk par 7 darba dienām. Pazvanīju pats paziņoja, ka pieslēdza to tarifu kuru piedāvāja no paša sākuma bet par iepriekšējo mēnesi ir jāmaksā pilnā summa par to tarifu kuru es neprasīju man pieslēgt. Bija teikuši ka klausīsies sarunu un visu izlabos bet rezultātā ir jāmaksā par to ko neprasīju. Nav jau liela nauda, bet nav arī pirmā reize kad ir...

Bite - Mājas Internets

Mājas Internets Labdien. Esmu bite klients jau vairākus gadus un pēdējā laikā internets bij vienkārši nelietojams. Sazinājos ar biti un saņēmu atbildi ka tas ir torņā pārslodzes dēļ. Nolēmu vēl gaidīt varbūt kautko darīs lietas labā. Nu tad nu nekas nemainijās palika tikai sliktāk nolēmu atteikties no mājas interneta. Pārgāju pie cita operatora un pagaidām esmu tiešām ļoti priecīgs nevar salīdzināt ar biti. Šodien vēl saņēmu zvanu takā nākoš mēnes man beidzās telefona pieslēgumam atlaide, tad nu tagad man var...

AtrisinātaBite - Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !?

Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !? Bite – Patērētāju tiesībām “skaļa” NĒ !? Ievads. 2019. gada 30. novembrī kļuvu par “laimīgo” JBL TUNE 120 TWS austiņu īpašnieku. Iegādājos austiņas Rīgas Bite salonā. Jā, jau tajā pašā dienā austiņas nesavienojas ne ar vienu no manām ierīcēm. Forši vai ne? Tagad izskatās, ka man nu ļooti paveicās, ka pirmajā stundā pēc šī izcilā “agregāta” iegādes Bites salonā konsultati samainīja tās pret identiskiem (foto Nr. 1 Pieņemšanas – nodošanas akts). Ļoti žēl, ka tolaik es nepapētīju internetā, ka...

Bite - Nesaņēmu preci ko biju noformējis

Nesaņēmu preci ko biju noformējis Sanāca ļoti nepatikama situācija. Noformēju bite onlain playstation 5. Nākama diena piezvanīja bites operātors un visu sakārtojam. Teica ka preci jau varu saņemt nākama diena, bet dēļ tā ka es nebiju vel Latvija sarunājam ka kurjers piegādās man to preci pēc nedēļas, un ka kurjers man zvanīs no rīta un paziņos uz cikiem būs piegāde. Tādat sanāk ka prece jau ir noformēta uz mana vārda. Bet nu mani pārsteidza pēc 4 dienām kad pazvana bites operātors un pasaka man ka diemžēl prece vairs nav...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki! Gribu pabrīdināt par bites garantijas remontu - ja vēlaties palikt bez ierīes uz ļoti ilgu laiku, tad nesiet uz bites garantijas remontu. Mans stāsts par to, ka jūnijā iesniedzu datoru uz garantijas remontu - noformēju, viss tā kā būtu oki - atgriešanas laiks 8 jūlijs. Ilgi - bet nu neko. Šodien man liels pārsteigums - remota termiņš pagarināts - zvanu - man atbild - remonts vēl nemaz nav sācies! Esot jādzēš, man nezin kur datorā, (kura man nav) esošie konti - tikai tad meistar...

Bite - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Sliktākais pakalpojumu sniedzējs Latvijā! Kad gāju prom no bites piedāvāja lai neeju prom, ka iedos ļoti izdevīgu tarifu plānu, izdevīgāku nekā citi! Teica ka Cena būs nemainīga tik ilgi cik būšot klients, pēc 2 gadiem, cenu pacēla par 40%! Vēlviens gadījums, nopirku telefonu no bites, piedāvāja bezmaksas apdrošināšanu ekrānam, pēc 9 mēnešiem ekrāns diemžēl tika bojāts, vērsos pie bites, lai sataisa. Teica ka sataisīt var, bet telefonu jāatstāj remontā vismaz 1 nedēļu! Un ka citu ierīci uz...

Bite - Обман, скрытие правдивой информации

Обман, скрытие правдивой информации Битэ консультанты в Лиепае предлагают в комплекте с битэ воспользоваться телевидением go3 якобы бесплатно, по итогу после истечения полгода вы можете уйти только оплатив за не использованные 1,5 года штраф. Либо придется принудительно пользоваться их услугами. Не соглашайтесь на подключение go 3, а лучше вообще не становиться клиентами бите. За звонки в интернет магазины взимается дополнительная плата что не берут у других операторов. Не квалифицированные консультанты, и медленный интернет за...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Nelietojams mobilais internets, skatos 30min videoklipu jau divreiz ilgāku laiku jo tas to lādē ilgak nekā ko rāda, kāda jēga no bez limita interneta ja tas ir faktiski nelietojams no pulkstens 20: 00 līdz 23: 00, vai man būtu jāpārkārto savs ikdienas grafiks mana operātora vajadzībām, vai arī bites mobīlā interneta tīkls ir tik tiešām tik slikts ka tas nespēj apkalpot visus klientus manā rajonā, un tas nav rets gadījums interneta kvalitāte šajās stundās ieiet negatīvos rādītājos katru dienu.

Bite Latvija - Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko

Dala tarifu uz diviem dažādiem un klientam pieslēdz dārgāko Uzņēmums jauniešu tarifa plāna vietā ir sadalījis to uz diviem dažādiem tarifu plāniem sākot ar 2021. Gada maiju, skolēnu (līdz 18 gadiem) un jauniešu (18-25) , apskatot maija rēķinu ieraudzīju “jauku” pārsteigumu. Šodien, 1. Jūlijā, sazinājos ar operatoru, lai man pārslēdz tarifu plānu no jauniešu uz skolēnu tarifu plānu, jo mans dēls ir 14. Gadus vecs. Nezinu kāpēc sākotnēji prasīja bērna personas kodu, kad noslēdzu līgumu, ja tagad pēc bērna vecuma, ko redz sistēmā, automātiski nevarējāt...

Bite - Meļi, informācijas noklusētāji

Meļi, informācijas noklusētāji Sakarā ar Bites nekvalitatīvo internetu, nolēmu mainīt sakaru operatoru. Pārgāju uz tele2, parakstīju līgumu gan par tarifu plānu telefonam, gan mājas internetam. Līgums noslēgts 2021. Gada 1. Aprīlī, pakalpojums pieslēgts 8. Aprīlī. Maijā no bites rēķins par visu mēnesi, bet jūnijā atkal rēķins par mājas internetu. Tikai tad, kad zvanīju bites konsultantam, man paskaidroja, ka jāiet uz bites salonu uzrakstīt iesniegumu, lai atteiktos no pakalpojuma. To izdarīju, uzrakstīju vēstuli...

Bite - Internets …

Internets … Sākumā maksāju par bezlimita internetu/sms/zvaniem nieka 10euro. Tad pēkšņi summa palielinajās par veseliem 8euro, labi, varbūt kāds cits pieslēgums utt. Bet ja man pat nerāda 4g internetu (tikai 3g) un internets ir kristisks. Citreiz pat vispar neko nevar padarit, un tā ir katru dienu. Vienkāršs jautājums, par ko tad es maksāju tādu naudu? Nekas cits neatliek kā mainīt operatoru, fuj un vēlreiz fuj

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes