Briesmīga apkalpošana - Slikts serviss

Piedzīvoju ļoti sāpīgu un neapmierinošu pieredzi ar veikalu "Donna". Nopirku gredzenu, kas bija ar atlaidi, taču izrādījās, ka tā bija brāķēta prece - no gredzena izkrita elementi. Neraugoties uz to, ka biju sastapies ar profesionālu un pretimnākošu darbinieci pārdošanas laikā, problēmas sākās, kad gredzens tika nosūtīts garantijas remontā.

Pēc pirmā remonta, par kuru, protams, nebija jāmaksā, gredzena stāvoklis tikai pasliktinājās - izkrita vēl vairāk elementu. Mēģināju nodot gredzenu atkārtotai remontēšanai, bet tad man tika paziņots, ka gredzens nav labojams un piedāvāja to aizstāt ar citu.

Mēģinot atrisināt šo situāciju, esmu vairākkārt gājis uz veikalu. Pēdējā reizē es sastapos ar darbinieci, kas runāja grūti saprotamā latviešu valodā, un man nācās vairākas reizes skaidrot, ko tieši es vēlos. Viņa mēģināja man piedāvāt sudraba gredzenu,vairākus lētākus variantus, braukt uz ALFA un tur mēģināt atrast gredzenu, neraugoties uz to, ka es skaidri teicu, ka es ar viņiem netirgošos.

Pārdot brāķētu preci ir nepieņemami, bet atteikties no kompensācijas un atteikties atgriezt naudu par brāķētas preces iegādāšanos ir pilnīgi nepieņemami. Es divas reizes devos uz veikalu, lai nodotu gredzenu garantijas remontā, un man netika piedāvāta nekāda kompensācija par šo neērtību un laika izniekošanu.

Beigās pēc izniekotas stundas veikalā, otrai darbiniecei laikam apnika un man beidzot piekrita iedot naudas atgriešanas iesniegumu, pēc kura uzrakstīšanas man tika paziņots, ka viņiem nav naudas, tādēļ nāksies pagaidīt pāris dienas. :D 10/10

Es nevaru ieteikt "Donna" veikalu nevienam, kas vēlas iegādāties kvalitatīvas preces un gūt pozitīvu pirkuma pieredzi. Lūdzu, izvērtējiet savu lēmumu nopirkt šajā veikalā.

E

Komentāri (3)

S spotled 06.06.2023

Baigi dīvaini, nocenota prece izrādās brāķēta...
Kā tā?!

E Emīls 06.06.2023

Jūsu pārsteigums ir pilnīgi saprotams, bet diemžēl tas bija tieši tā. Gredzens, ko es nopirku ar atlaidi, izrādījās brāķēts. Elementi izkrita no gredzena ļoti īsā laika posmā pēc tā iegādāšanās. Es piekrītu, ka nocenotas preces var būt ar aizspriedumiem, bet šajā veikalā viss bija aplikts ar 25-30% atlaidi, secināju, ka tā ir normāla prakse.

Kā arī problēma, primāri nav par produktu, bet gan vairāk par servisa kvalitāti, kur tiek mēģināts iesmērēt citas preces un atteikts atgriezt naudu par brāķi.

Turklāt pēc tam, kad gredzens tika nosūtīts garantijas remontā, tas kļuva vēl sliktākā stāvoklī. Tāpēc es uzskatu, ka manas sūdzības ir pilnīgi pamatotas.

D Daniels Ozolins 07.06.2023

tur pie visa vainīga inese jurisa kurai nav nekāda kauna un goda.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes