Baltijas vēnu klīnika - Slikta, nelaipna attieksme Baltijas Vēnu klīnikā
Atnākot uz paredzēto konsultāciju ar dakteri intu ūdri, norunātajā laikā, un gaidot jau 10 min, pēc šī noliktā laika secinu, ka uzgaidāmajā telpā ir vēl pacients, kurš gaida savu konsultāciju vēl pirms manis, kas mani pārsteidza, jo nozīmēja, ka man vēl vismaz 30 minūtes būs jāpavada gaidot savu pierakstu. Nevilcinoties pieklauvēju pie durvīm, kur māsiņa apskatās pulkstenī un Saka, jā nedaudz kavēsimies, laikam, aizmirsa, ka vēl viens klients Rindā pirms manis, līdz atnāca arī ārsts pie durvīm prasot man, “nu, kas par problēmām? ”, izklāstot situāciju, protams, bez “piedodiet, atvainojiet, no mūsu puses par šo nejauko starpgadījumu”, saņēmu pretī atbildi, ka ja būs nopietna situācija, pēc manām paredzētajām 20min konsultācijas, tikšu izmesta ārā.
No sirds iesaku šai iestādei apdomāt par pierakstu, brīdināt klientus par 30+ un vairāk minūšu kavēšanos, uz konsultāciju, jo mēs visi plānojam savu laiku! Apdomājiet jebkādu laipnību pret klientiem un pat ja izveidojies šāda situācija, kur ne man vienīgai bija jāgaida vismaz 30min (jo iepriekšējais pacients gaidīja tik pat, ja ne vēl ilgāk) , iemācieties atvainoties un risināt šādas situācijas! Varbūt nav jāsaspiež entie pacienti diena, bet jāpagarina konsultācijas laiki. Pēc šādas pieredzes nekad negribu šeit atgriezties!
Komentāri (3)
Jā,naudu grib ļoti,bet būt laipnam pret pacientiem,kas šo naudu maksā,to nu nekādi negrib,šis ārsts laikam domā,ka ir vienīgais.
esmu tur bijis Ūdris un māsiņa bija laipni, viss ok toreiz bija.
Uzņēmuma vārdā atvainojamies par radušos situāciju. Lai varētu izvērtēt konkrēto gadījumu un sniegt Jums atbildi, aicinām sagatavot un iesniegt rakstisku iesniegumu. Iesniegumu varat nosūtīt uz e-pastu: [slēpt]@vc4.lv vai pa pastu: SIA "Veselības centrs 4", Brīvības gatve 410, LV-1024
Mēs pateicamies par Jūsu sniegto sūdzību, kas ļaus mums pilnveidot pacientu apkalpošanas kultūru. SIA “Veselības centrs 4” ir svarīgi nodrošināt klientiem atbilstošas kvalitātes pakalpojumus uz savstarpēju sadarbību balstītu komunikāciju, tāpēc vienmēr augstu novērtējam klientu sniegto informāciju, jo tas mums palīdz pilnveidot uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.