Baltijas vēnu klīnika - Ints Ūdris - asinsvadu ķirurgs/ Attieksme pret pacientu
Drausmīga attieksme gan reģistratūrā, kur darbinieces runā savā starpā, nepievēršot uzmanību klientam, kas stāv un gaida, kad ar viņu tiks uzsākta saruna, gan no paša ārsta - Ints Ūdris. Pēc vēnu pārbaudes ārsts vispār neiespringa ieteikt kā risināt manu problēmu, bet gan skatīties un komentēt ar smīniņu manu lieko svaru. Pacientam apgalvot, ka viņš sastāv tikai no taukiem un drīzumā kļūs par invalīdu - augstākā pilotāža. Ārstam ir krietni jāpamācās, kā strādāt ar cilvēkiem, kā pareizi pieiet pie lietām, nevis apvainot un likt otram justies kā sunim. Summa arī bija neadekvāta par to, ko (ne) saņēmu.
Reģistratūrā, ieraugot, ka tomēr man ir uzstādīta diagnoze manai vēnu problēmai, radās jautājums - kas tas ir? Kādi ir ieteikumi problēmas risināšanai? Ārsts neko par to vispār neieminējās! Un tas skaitās galvenais ārsts šai iestādē?
Kauns!
Komentāri (2)
Acīmredzot tavas svara problēmas ir aktuālas arī vēnu ārstam. Ja negribi dzirdēt skarbo patiesību, ej pie zīlnieces, nevis pie sertificēta ārsta.
Labdien,
Lai izvērtētu aprakstīto situāciju, aicinam Jūs sagatavot rakstisku iesniegumu un nosūtīt to uz e-pastu: [slēpt]@vc4.lv vai sazināties ar SIA "Veselības centrs 4" vadību (kontaktinformāciju nosūtījām Jums privātā ziņā).
SIA "Veselības centrs 4" ir svarīgi nodrošināt saviem klientiem atbilstošas kvalitātes pakalpojumus un uz savstarpējo sadarbību balstītu komunikāciju. Tāpēc vienmēr izvērtējam savu klientu sniegto informāciju un izmantojam to savu pakalpojumu pilnveidošanā.
Ar cieņu, SIA "Veselības centrs 4"