www.sudzibas.lv BALTA Slikts serviss / Veselības apdrošināšana

Balta - Slikts serviss / Veselības apdrošināšana

Pierakstījos pie parastā speciālista vienā no Rīgas med. Iestādēm (faktiski poliklīnika) . Pie apmaksas kasē uzrādīju Balta polisi, uz ko man atbildēja, ka Balta polisi nepieņem, jo balta neapmaksā ārstiem atlīdzības. Nu labi, apmaksāju vizīti pilnā apmērā un iesniedzu čeku Baltā. Pēc laika atnāk e-pasts, kurā balta pieprasa medicīnisko izrakstu, kurā norādīta pilna diagnoze, nozīmētie izmeklējumi un ārstēšana, precizētas veiktās manipulācijas. Nopietni? Lai apmaksātu vizīti pie ārsta apdrošināšanas programmas ietvaros, man jāiesniedz dokumenti par diagnozi? Vai cilvēki tajā kantorī kaut ko esot dzirdējuši par fiziskās personas Veselības datu aizsardzību un pārmērīgās informācijas pieprasīšanu? Pat nerunājot par to, ka, lai saņemtu pieprasīto izrakstu, man atkal par maksu jāpierakstās pie speciālista. Uzrakstīju vēstuli baltai ar jautājumu, uz kā pamata viņi pieprasa tādus dokumentus, uz ko man atsūtīja atsauci uz kantora iekšējiem noteikumiem un punktu, kurā teikts, ka “apdrošināšanas atlīdzības saņemšanai ir jāiesniedz šādi dokumenti... ... Citi apdrošinātāja pieprasītie dokumenti, kas saistīti ar apdrošināšanas gadījuma iestāšanos un atlīdzības noteikšanu”. Respektīvi tas ir punkts, atsaucoties uz kuru var pieprasīt jebko līdz bezgalībai.

06.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no AASBALTA Pārstāvja atbilde 07.01.2022

Labdien!

Paldies par Jūsu ziņu un atsauksmi!
Klientu pieredze un saprotami noteikumi mums ir patiesi svarīgi, tāpēc novērtējam Jūsu ziņu, kā arī atvainojamies par sagādātajām neērtībām apdrošināšanas atlīdzības pieteikšanas procesā.
Izprotot, ka medicīniskā informācija ir privāta un ļoti jūtīga, lielākā daļa pakalpojumu tiek apmaksāti bez papildu dokumentu iesniegšanas no klienta puses.
Apdrošināšanas programmās tiek atspoguļoti gan apmaksājamie pakalpojumi, gan arī neapmaksājamie pakalpojumi. Daži izņēmumi ir saistīti ar noteiktām diagnozēm, pie kurām atbilstoši noteikumiem netiek apmaksāti nekādi ārstnieciskie pakalpojumi, tajā skaitā arī ne konsultācijas, ne diagnostiskie izmeklējumi.
Tāpēc atsevišķos gadījumos, lai pārliecinātos par to, vai pakalpojums tiek apmaksāts, no apdrošinātāja puses var tikt prasīts izraksts no ārstniecības iestādes par diagnozi, plānotajiem izmeklējumiem u.c.

Izprotam Jūsu neērtības un atvainojamies, vienlaikus ceram uz sapratni mūsu atlīdzības speciālistu darbā.
Ja Jums ir vēl kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums.

Ar laba vēlējumiem,
Jūsu BALTA.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes