Atrisināta1a.lv - Slikts serviss
Kārtējo reizi pārliecinos, ka 1a.lv internet veikalam ir ļoti slikts serviss. Saprotu, ka ir vasara un viss tiek ātri izpirkts. Pasūtīju ventilatoru. Atnāca ziņa, ka būs pēc divām dienām. Piezvanīju, pat pārjautāt vai tiešām būs (kā jau minēju viss tiek ātri izpirkts un nekur rīgā nebija pieejama šī prece) . Operatore man atbildēja: "'Nu jā, laikam būs. Rakstīts kaut kas ir"'... Tas jau likās man jocīgi. Rezultātā pagāja divas dienas. Priecīga gaidīju vakaru, lai saņemtu preci, bet dienas laikā piezvanīja operatore un pateica: "'atvainojiet, ventilatora nebūs. Viss izpirkts un vairs nebūs"'. Paldies liels. Ja būtu zinājusi, ka divas dienas būs pazaudētas vienkārši tāpat, būtu pasūtījusi citā vietā. Tā nav pirmā reize, kad 1a.lv pieviļ. Noteikti viņu pakalpojumus vairs neizmantošu.
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
jā, viņi tā dara, es arī pasūtīju smaržas, bija rakstīts, ka būs pē 2 dienām, tad atnāca e-pasts, ka pēc nedēļas, domāju, nu labi, gaidīšu, pēc nedēļas atnāca e-pasts, ka vel pēc nedēļas! es uzrasktīju, ka vairs nevajag! labi, ka naudu viņiem nepārskaitīju...