WESS - Ļoti slikts, neprofesionāls serviss
Viesojos wess lietoto auto daļā 8. Oktobrī pēcpusdienā. Biju konkrēti atbraucis aplūkot konkrētu auto, ko atradu mājas lapā.
Pārdevējs Andris par auto neko plašāk nespēja pateikt, jo tas esot komisijas auto. Aplūkoju, izbraucu pāris lokus pa laukumu un nolēmu aizpildīt līzinga pieteikumu.
Andris ne vārda neminēja par kādu avansu, drošības naudu vai jebko citu. Pateica vien, ka ja aizpildot pieteikumu auto tiek man pierezervēts.
Atbilde no bankas, kā pats Andris teica, bija ļoti ātri. Ja citiem tam pavada darba dienu vai pat divas, tad manā gadījumā atbilde no swedbankas bija jau ap 17iem, jeb teju trīs stundu laikā. Protams, līzings tika apstiprināts.
Pirmdien vēl paralēli vienojos ar savu banku par labākiem nosacījumiem, kā sākotnēji tika atsūti, sarunāju, ka auto tiks diagnosticēts manis izvēlētā servisā, bet zvanost Andrim, lai vienotos par auto nogādes laiku uz diagnostiku (pats wess to nebija veicis) , saņēmu ļoti nepatīkamu ziņu – auto sestdien ir norezervēts jau citam klientam, kas arī pieteicis līzinga izskatīšanu, taču tā kā šis jaunais pircējs iemaksājis drošības naudu, tad man nekādu opciju nepiedāvā. Uzvēršu, ka man pat netika piedāvāts kaut ko iemaksāt un tika norādīts par to, ka pieteikuma aizpildes auto tiks pierezervēts. Sīkāk runājot, noskaidroju, ka pārdevējs, kas strādāja ar attiecīgo klientu, skaidri zināja, ka auto ir jau norezervēts no manas puses, pie tam, ka pieteikums ir no bankas apstiprināts. Īsāk sakot – nevienā brīdī netika ņemts vērā, ka ar mani darījums jau ir uzsākts.
Protams, neapmierināts par šādu servisu un rīcību zvanīju uz wess info tālruni, kur Dāma uzklausot manis sacīto savienoja mani ar aleksandru, kas ir lietoto automobiļu tirdzniecības nodaļas vadītājs, kas atkal uzklausīja manis teikto. Lūdza, brīdi, lai apkopotu info no saviem kolēģiem un tad jau tajā pat dienā man atzvanīja.
Aleksandra piedāvājums, ņemot vērā, ka esmu šādi uzmests bija sekojošs – tika palūgts man uzrakstīt + / - vēlmes kādu auto es meklēju un tad jau caur saviem kanāliem, sadarbības partneriem centīsies rast risinājumu, kas būtu tādā pat Cenā, kā manis sākotnēji izvēlētais passat. Manis aprakstītā info atbilst + / - tam auto, ko biju izvēlējies. Aleksandrs apstiprināja, ka info saņēmis un nu sākās jau laika vilkšana no šī uzņēmuma puses.
Šajā periodā ik pēc dažām dienām esmu zvanījis vai rakstījis e-pastu aleksandram, bet ilgstoši klusums. Tad nu atkal zvanīju uz info tālruni, kur tad teica, ka noteikti pados ziņu, lai aleksandrs man atzvana.
Sākumā teica, ka esot skatījušies piecas mašīnas, bet visas esot nekādas.
Tad man piedāvāja atsūtīt kādus variantus no moller Latvija. Tā kā auto meklēju jau ilgi, zināju, ka tur esošie auto neatbilst maniem kritērijiem, vai arī ja atbilst, tad pārsniedz manis izvēlētos cenu griestus. To es aleksandram minēju, bet viņš atbildēja, ka nekas – sapratīs, kas un kā un tad jau piedāvās man labāku cenu. Tad atkal sākās pāris dienu gaidīšanas laiks, jo ar mani neviens nesazinās. Tad nu atkal ņēmu un zvanīju, līdz izdevās jau atkal pēc pāris dienā sazvanīt aleksandru. Jautājot kāds progress, pēkšņi tiek jautāts vai var nodot manus kontaktus moller, lai ar mani sazinās. Tā jau ir ņirgāšanās nākošajā pakāpē, jo es gaidu vairākas diena jebkādu info, sūtu e-pastus, zvanu, bet kad sazvanu, tad pajautā vai var nodot manus kontaktus? Kur problēma bija uzreiz man piezvanīt un to pajautāt nevelkot laiku garumā? Protams, ka šādu atļauju devu, jo jautājums jau ievilcies Gana ilgi (aptuveni jau divas nedēļas) . Pie tam zvana laikā Aleksandrs man pateica, ka atzvanīs no moller jau tajā pat dienā, bet zvanu tā arī nesaņēmu.
Jau atkal pēc trim dienā beidzot saņēmu zvanu arī no moller. Un es teikšu, ka nekādu pārsteigumu pozitīvā ziņā te nebija. Cilvēks man paziņoja, ka viens no passatiem ir moller krasta, otrs moller Ventspils, ko es pats lieliski zinu, jo tas viss ir atrodams mājas lapā. Jautājot sīkāk par auto – neko atbildēt man nevar iepriekš minētā iemesla dēļ. Jautājot par cenu, atbilde bija arī tāda kādu es diemžēl, arī sagaidīju – nekādas baigās atlaides noteikti nevarēs iedot… nu, super. Atkal esmu lieki notriecis laiku sagaidot kaut ko, ko pilnībā pats varētu izdarīt krietni ātrāk, bez jebkādiem solījumiem no aleksandra, jeb wess solījumiem.
Īsumā – serviss, attieksme pret klientu, šajā nodaļā ir nožēlojams un zem katras kritikas. Solījumus netur. Uz komunikāciju neorientēti. Risinājumi no manas perspektīvas ir tikai laika vilcināšanai, bez jebkāda seguma par reālu risinājumu pašu ievārītajai putrai.
Tieši šādu pat sūdzību arī pēcāk nosūtīju pašam wes, bet neviens pat nav pacenties piezvanīt un jebkā atvainoties. Īsāk sakot beztabu sižeta kantoris, kam klientu serviss ir vēl sliktāks par Rumbulas plačiem.
Komentāri (7)
Protams Tev kā patērētājam liekas ka jābūt nezkādam servisam ar lietotiem auto , ja ietu runa par jaunu tad justu ka grib Tavu naudu un piedāvās nezko, bet reāli tak nevienam neinteresē tavas velmes, ja būs tāds auto placī tad būs nezinu kantorus kas speciāli Tev meklēs auto. Un var jau saprast kāds ieguvums ir cilvēkam meklēt Tev auto bezmazvai no interneta resursiem ja neko nedabūs. Taka pats vien sēdi meklē ko Tev vajag un negaidi kad kāds iedos uz paplātes. (Ps. pat e-mobile.lv neko paši nemeklē , pats meklē un sūti viņiem , tas nekas ka par auto piegādi maksāsi no 1000-1500E )
1 - līzinga pieteikums, bija jau apstiprināts, plus teikts, ka auto tiek rezervēts, bet atnāk cits un tas tiek atdots citam
2 - pats WESS nāca ar piedāvājumu atrast auto
3 - mans auto aprakst sakrita ar iepriekš noskatīto auto, ko paši tad par attiecīgu summu pārdeva
4 - mūsdienās ir tikai normāli atbildēt uz telefonu zvaniem (mobilo) un e-pastiem
5 - ne tiek prasīts nez kāds serviss, bet kaut vai elementāra cieņa un, ja paši apjēdz, ka nevar sniegt papildu darbus no savas puses, tad pašiem nevajag to piedāvāt un solīt
Ko tad te Bez Tabu izmeklēs? To ka tu gribi super ideālu mašīnu, ar maximāli iespējamām ekstrām zem tirgus cenas.
Izlasi, lūdzu, sūdzību. Nebija nekur nekas minēts par ideālu auto zem tirgus cenas. Auto bija ar pašu noteiktu cenu.
Redzi, kamēr nav piķa, ir tikai tukši solījumi. Tai aizpildītajai lapai arī ir nulle vērtības. Sestdienas čalis iedeva uz rokas naļiku, kas parādīja čaļa nopietnību. Plusā, ja bija ļoti ieinteresēts, moš pa virsu uzmeta kādu sotaku, lai autiņu atstāj viņam. Es vienreiz ar čali no 100 km attāluma sarunāju izdevīgu darījumu. Labas riepas uz ļitakiem par kapeikām. Sarunāju 5dien, bet atbraucu 1dien pakaļ. Čalis bija brīvdienās kādam jau pārdevis. It kā, nesmuki, bet tāpat lunis biju es, ka uzreiz nešāvu pakaļ.
Nauda iemaksai/avansam/drošības naudai bija. Pārdevējs pats pateica - aizpildot pieteikumu, tiek norezervēts un ne vārda par kādu iemaksu. Vai nu man pašam pērkot no uzņēmuma jālien virsū ar tādiem jautājumiem? Ja ir, tad nu atkal - kur ir klietnu serviss, jeb normāls darbs ar klientu? Nepērku no Jankas tur aiz līkuma... Nu, vismaz likās, ka ne no Jankas... Te izskatās, ka tomēr no Jankas.
WESS kopumā ir miskaste. No Rumbulas šrotiem neatšķiras. Viņi tirgo sistas mašīnas, slēpjot vēsturi, kā arī apkalpojošā personāla kvalitāte ir zema. Neiesaku sadarboties ar lētiem barigām.