Veselības centrs Liepājas MG - VCA jeb Metalurga poliklīnika. - Nekompetenta, augstprātīga un ļoti pavirša attieksme pret pacientiem.
Labdien! Vēlos izteikt savu sašutumu un neapmierinātību par Veselības centra Liepājas MG jeb Metalurga poliklīnikas personāla darbu un attieksmi pret pacientiem. Sāksim jau ar to, ka sazvanīt reģistratūru, lai pierakstītos pie speciālistiem, ir pavisam neiespējami! Kāpēc tad norāda tālruņa numuru pierakstiem, ja tā pat reģistratūru sazvanīt nevar... stundām var zvanīt un bez rezultātiem! Tā pat šodien gribēju tikt pie speciālista - sūta mani no viena kabineta uz otru, tad uz reģistratūru. Cik nelaipna attieksme no tām kundzītēm reģistratūrā! Tik asi un strupi atbild, tā pat tādā tonī, kad pacientam ir jājūtās par kaut ko vainīgam! Manuprāt, pat saimnieks ar savu suni tā nerunā, kā šeit reģistratūras darbinieces atbild pacientiem! Varbūt vajadzētu uztaisīt poliklīnikas darbiniekiem kādu sapulci un izskaidrot kaut pašas minimālākās un pamata ētikas, pieklājības normas, kā arī nedaudz dot ieskatu, kā būtu jāstrādā ar cilvēkiem! Un atgādināt to, ka viņu algu veido nodokļu maksātāju nauda! Tā tad tie paši pacienti! No mūsu maksātajiem nodokļiem jums maksā algu, bet jūs nejēdzat savu darbu veikt profesionāli un atbilstoši visiem standartiem?! Citās valstīs šādu attieksmi piedzīvot nevar, jo ātri vien šāds personāls būtu jau atlaists no darba!
Un vēl pie LOR tikt ir neiespējami... varbūt vajadzētu pārdomāt visu to pacientu pieņemšanas kārtību un beidzot sākt strādāt kvalitatīvi? Pietiek čīkstēt, ka jums algas tik mazas un vēl sazin kas! Sāciet beidzot strādāt un normāli izturēties pret pacientiem!
Komentāri (3)
Īsti atšķirību pēc finansējuma piešķiršanas arī neredzu, vismaz attieksmē, nekas nav mainījies, pirms tam tas bija iemesls činkstēt, tagad laikam apjukuši nezin ko vairs iesākt :D
"Un atgādināt to, ka viņu algu veido nodokļu maksātāju nauda!" nu un? Kur tad tu liksies? Privātajā sektorā šiem cilvēkiem maksātu vairāk un tāpat pacienti netrūktu, jo rēali ārstniecības pakalpojumi ir vajadzīgi pacientiem un īsti nav baigi liela izvēle, kur iet.
Ar attieksmi, ka med. personālas jums kaut ko ir parādā, jo strādā par valsts finansējumu (kas ir mazāks kā privātajā sektorā) tikai ejam uz vienu, ka drīzumā nebūs muļķu, kas strādā valsts sektorā un tad varēsi raudāt gaužas asaras, ka cenas diktēs privātais tirgus, nevis valsts.
Paldies par Jūsu izteikto viedokli!
Klientu apkalpošanas kvalitāte ir jautājums, kuram pievēršam vislielāko uzmanību, tādēļ sekojam līdzi arī ienākošo zvanu statistikai un konstatējam, ka atsevišķās dienās un stundās pacientu zvanu plūsma ir ļoti intensīva, kas pagarina savienojuma gaidīšanas laiku.
Lai uzlabotu situāciju pakapeniski tiks ieviesta atzvanišanas sistema. Pacientiem, kuri zvanīs uz reģistratūru, bet nevarēs sazvanīt, reģistratūras darbinieks atzvanīs.
Pašlaik, kā alternatīvas tālruņa zvanam, piedāvājam iespēju pierakstīties vizītei internetā www.piearsta.lv vai nosūtīt uz e-pastu: [slēpt]@liepajavca.lv pieteikumu uz vizīti pie ārsta/ uz izmeklējumiem, uzrādot pakalpojumu un kontākttālruni, lai medicīnas centra darbinieks varētu ar Jums sazināties.
Liepājas medicīnas centrā regulāri notiek reģistratūras darbinieku apmācības un kā viena no tēmām ir komunikāciju prasmes ar klientu.
Vēlamies izvērtēt Jūsu aprakstīto situāciju, tomēr pietrukst informācijas.Lai varētu ar Jums sazināties un precizēt informāciju, lūdzu atsūtiet savu tālruņa numuru uz administrācijas e-pastu [slēpt]@liepajavca.lv
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Aicinām izmantot tiešsaistes pieraksta iespējas www.piearsta.lv, kā arī gaidīsim no Jums papildus informāciju!