Verners De - Nevaru nosūtīt un serviss nebrauc labot ledusskapi/ Bojājums un attieksme
Ledusskapis tika pirkts Siguldas pilsētas "Verners" elektropreču veikalā, pati dzīvoju morē Siguldas novadā, neko neizdodas sarunāt, jo arī nogādāt uz Siguldu ledusskapi man nav iespējams. Ir bijis atteikums no remonta servisa kādam atbraukt.
Ko man labāk darīt, jo tuvojas arī siltāki laikapstākļi, pati saldētava ledusskapim strādā ideāli, bet pats ledusskapis kopš februāra mēneša pēc atkausēšanas vairs nesaldē?
Mana kontaktinformācija: e-pasta adrese [slēpt]@gmail.com
tālruņa numurs krievu valodā 25738088
Komentāri (4)
Kā no pensijas 203 EURO tas būtu iespējams?
Neviens manā vietā komunālos mēneša maksājumus neveiks!
Īsti pat telefoniski atteica palīdzēt!
Tev pat varbūt ir izdevīgāk atrast meistaru un viņam samaksāt lai izbrauc uz mājām un sataisa, nekā vest uz garantijas servisu un pēc tam braukt viņam pakaļ.
Kāpēc man par ledusskapisl jāmaksā dubultā?
Kaut kā ir jāmēģina atbildēt par iegādātās preces kvalitāti vai viss kā cilvēkam rodas kādas attaisnojošas problēmas preci nogādāt līdz garantijas remontam, viņu atbildība momentā beidzas
!