Tet - Slikts serviss un negodīga komercprakse
Ar Tet sadarbojos, jau no uzņēmuma pašiem pirmsākumiem. Lojāls klients gadiem.
Šogad (2022) noslēdzu automātisko rēķinu apmaksu, jo uzskatīju par ērtu kompānijas piedāvāto pakalpojumu. Pirmo mēnesi viss bija kārtībā - nauda tika noņemta. Nākamajā mēnesī saņēmu robo zvanu, ka esmu nokavējusi apmaksu. Saprotu, ka tas nevar būt, jo ir automātiski. Uzrakstīju ziņu Tet portālā uz kuru vairākas dienas atbilde tā ari netiek saņemta, sazvanot operātoru man iesaka pārbaudīt vai nauda ir konta, vai karte spēkā utt, saku ka viss ir ok, tad viņa Saka, ka neko nevar palīdzēt un lai samaksāju pati, gan jau nākamie maksājumi būs automātiski. Tā arī izdarīju un atslēdzu pakalpojumu, un man par brīnumu - esmu kavēJusi rēķinu tāpēc ir soda nauda.
Uzskatu, ka es rēķinu nekavēju, bet Tet nav normāli uzbūvējuši pakalpojumu un viņiem bija mani jāinformē, ka apmaksa nav saņemta, bet nē - viņi iekasē bez soda naudu. Ļoti negodīga komercprakse un iedzīvošanās uz klientu naudu.
Un otra epizode - Tet nepilda līgumā noteiktos termiņus, pienākums ir informēt 30 dienas pirms izmaiņām, šajā gadījumā par 24. Mēnešu un akcijas Cenas izmaiņām. Es tiku informēta 10 dienas pirms izmaiņām, + netika norādīta kāda būs standarta Cena. Kā arī protams man nebija iespēja atteikties no pakalpojuma laicīgi, jo pieteikums man jāiesniedz 30 dienas pirms vēlos izbeigt. Tāpēc esmu spiesta tagad maksāt pilnu summu par pakalpojumu, kam nevēlos piekrits.
Žēl, ka kompānija, kas reiz bija vērsta uz klientiem, nu ir kļuvusi par naudas mašīnu.
Sveiki, paldies par ziņošanu. Gaidīsim privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook jūsu klienta numuru, vēlreiz pārbaudīsim situāciju par to, kāpēc bija problēmas ar automātisko maksājumu.
Savukārt, runājot par atlaides termiņa beigām, tiešām klienti Mans Tet portālā par to tiek informēti mēnesi iepriekš. Citās saziņas vietnēs tad, ja klienti mums tur ir atļāvuši viņu sasniegt. Ar standarta cenām iespējams iepazīties mūsu mājaslapā. Arī šajā jautājumā ar prieku sagaidīsim jūsu klienta numuru un meklēsim labāko risinājumu jaukas un patīkamas sadarbības turpināšanai.
Paldies. MansTet portālā atbildi gaidīju vairākas dienas gan par vienu, gan par otru jautājumu.
Paldies, ka tomēr ar mani kāds personīgi sazinājās, bet diemžēl Tet uzņēmums manās acīs savu reputāciju ir sabojājis un turpmāko sadarbību neturpināšu, bet arī te fakts - ka esmu spiesta vēl mēnesi turpināt sadarbību un maksāt:(
Mans Tet Saziņas sadaļā kolēģi cenšas atbildēt maksimāli ātri, bet tas notiek rindas kārtībā un parasti tiešām prasa pāris dienas. Nepatīkami, ka jums gadījusies šāda pieredze, bet līguma laušanas noteikumi ir atrunāti līgumā.
Ja tomēr kādreiz atkal izlemsiet dot mums iespēju, allaž būsim atvērti, lai palīdzētu :)
Komentāri (4)
Cik zems līmenis ir kompānijām -piedāvāt sazināties ar soctīklu starpniecīb! Nav iedomājušies ,ka ne VISI lieto pastulbos tviter un purnlapu feisbuku.
Sveiki, paldies par norādi - tāpat ar mums var sazināties arī telefoniski 67000177 un Mans Tet portāla Saziņas sadaļā. Katrs klients var izvēlēties sev ērtāko saziņas formu :)
Jefiņ,neviena sevis cienoša kompānija nav bērnprātiņā un oficiālas saziņas veidus izmanto parasti ar parakstītiem iesniegumiem ,pretenzijam - pastu vai e-pastu ar elektroniski parakstitiem parakstiem.Jums tādu nav cik redzams.Kapēc nav ? Tapēc ka tad varēsiet izlocīties ,jo redziet nav oficiali taču. Savukārt par telefonsarunām vispār būtu paklusējuši.Tās var apstipronāt uzrakstot tikai jau iesniegumu policija vai veicot uzreiz sarunas ierakstu taču arī tas neskaitās īsti pieradījums .
Sveiki, paldies par ziņu. Visas ziņas mums varat apstrīdēt, arī telefona sarunu ierakstus glabājam sešus mēnešus. Ja rodas kādas pretenzijas, allaž palīdzēsim, bet mūsu mērķis nekad nav klientam nodarīt ļaunumu. Ja tomēr jums radies tāds iespaids, gaidīsim sīkāku informāciju - palīdzēsim un risināsim.