Tet - Naudas izkrāpšana
Novembrī pieteicu pakalpojumu tet+ ar nolūku skatīties tikai pie viņiem publicētu raidījumu. Lai to izdarītu bija jāizveido profils un jāslēdz līgums. Tā kā pēc profila izveides līgums uzreiz neatnāca, aizmirsu gan par raidījumu, gan par līgumu, līdz februārī saņēmu ierunāto zvanu par to, ka man ir jānomaksā parāds par 16 eiro. Izrādās, ka 'sīkajā drukā' minēts, ka pat neapstiprināts līgums (apstiprinājuma vēstule nāk uz epastu, aicinot to izdarīt 30 dienu laikā) , ir aktīvs un nauda uzņēmumam tāpat pienākas.
Es, protams, saprotu, ka šos sīkās drukas punktus, īpaši tiešsaistē veidotajos līgumos, ir viegli izveidot, taču tā, manuprāt ir bezkaunība. Ja es būtu platformu lietojusi visu šo laiku vai pat vienu reizi, lai noskatītos to vienu liktenīgo pārraidi, es vēl neko neteiktu. Tā vietā, pēc līguma laušanas februārī (līgums beidzās ar marta datumiem) , tāpat saņēmu vēl vienu rēķinu, jo faktiski taču pakalpojums ir aktīvs no novembra līdz februārim.
Esmu diez gan lielā šokā, ka tik zemiskā veidā var slaukt naudu no cilvēkiem. Līdz galam nekļuvu par klientu, nedaudz virs 30 eiro būšu par ne ko samaksāJusi un turpināšu nekad vairs nebūt šī uzņēmuma klients.
Sveiki, nepatīkami, ka šādi gadījās, tomēr klienti ir izteikuši vēlmi, lai pakalpojums sāktu strādāt uzreiz un nav ar mieru gaidīt, tāpēc pēc pieteikšanas tas tiešām sāk darboties uzreiz. Ļoti žēl, ka nelietojāt pieslēgtos pakalpojumus, šādā gadījumā jūs būtu iepazinusies un redzētu, cik plašs un aizraujošs saturs ir Tet+ piedāvājumā :)
Komentāri (6)
Īsti neticu stāstītajam par totālu aizmiršanu. Cik man zināms no personīgās pieredzes, visiem tet+ abonentiem, kuri savu pieslēgumu neizmanto, vismaz reizi mēnesī uz e-pastu nāk atgādinājums, ka pakalpojumu nav sākts izmantot kopā ar instrukciju, kur ir jāielogojas, lai tiktu pie abonētā satura.
Lai ātrāk reģistrētos, kontu sasaistīju ar FB, kas balstīts ne uz manu primāro epastu, kuru faktiski nemaz nepārbaudu. Bija atgādinājumi, bet tikai tur nevis uz telefona numuru, kas tika izmantots tikai kā galējais - jau esat iebraucis parādā - saziņas veids.
Ja TET pārstāvja atbilde atspoguļo to, kāds ir vispārējais klientu serviss šajā uzņēmumā, tad ļoti silti iesaku visiem vienkārši izmantot citas iespējas. Palasot, kā tiek atbildēts klientiem un pašai saskaroties ar TET darbiniekiem, gribas redzēt, pēc kādiem kritērijiem tiek atlasīti šie klientu speciālisti un kā viņi tiek apmācīti.
Sveiki, atvainojamies, ja jums radās slikts iespaids no atbildes. Ja novērojat jebkādas problēmas ar pakalpojumiem vai klientu apkalpošanu, gaidīsim vēstuli Mans Tet portāla Saziņas sadaļā vai privāto ziņu Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Landien! Tur arī ar Jums sazinos, bet redzu, ka šī saziņa nenoved pie nekāda kopsaucēja, gluži otrādi - liek jūsu darbiniekiem zvanīt un izpausties tā, kā augstāk minēts.
Gaidīsim tad sīkāku informāciju privātajā vēstulē Twitter vai Facebook un risināsim.