www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss

Tele2 - Slikts serviss

Pasūtot preci ar piegādi nav minēts ka piegādes diena un noteiktais laiks kādā atzīmēts saņemt preci ir nekam nenozīmīga informācija. Veicu pasūtījumu pirms 10 dienām, ātrāka pieejamā piegādes diena bija atzīmēta pirms 6 dienām es tajā dienā strādāju un nebija iespējams saņemt preci jo pēc līguma man kā klientam ir pienākums atrasties piegādes adresē 10h kuru laikā tiks veikta piegāde, apzinoties šo es izvēlējos vēlāku datumu kurā es zinu ka būšu mājās un varu saņemt pasūtījumu tātad šodien esmu nosēdējis mājās 10h un tikai šodien saņēmu ziņu ka tomer manis norādītajā datumā un laikā man netiks piegādāts pasūtījums? Pēc sazinās ar dpd noskaidroju ka tikai vakar mans pasūtījums ir nodots viņiem tas nozīmē ka tele2 bija nepieciešamas 9 dienas lai nodotu pasūtījumu piegādātājam? Šobrīd esmu savu brīvdienu pavadījis gaidot piegādi kura tika apstiprināta ka tiks veikta šodien bet tomer netiks un protams ka neviens neuzņemas vainu kautgan personīgi vainoju tele2 jo nesaprotu kā var būt nepieciešamas 9dienas lai iesniegtu pasūtījumu piegādātājam kad viņi piedāvā man saņemt preci jau pirms 6 dienām. Paldies un tele2 var iet ieskrieties jo šāda attieksme pret manu laiku ir nepieņemama un kā patstāvīgais klients kurs pie tele2 ir jau 10 gadus esmu ļoti vīlies.

21.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Reliģija neļauj izmantot pakomāta pakalpojumus?

F Fredrik stenberg 20.09.2023

Nezinu vai televizoru var iespiest pakomata

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes