AtrisinātaTele2 - Līgums un tā piegāde..
Pieslēdzam tafiju ar diviem numuriem ar kurjera piegādi.. Viss kā pienākas, kurjers uzzvana, piebrauc un parakstām papīrus.. Piedāvājumā bija Zelts 2GB, kur Tele2 operators piedāvāja 1mēnesi bez maksas izmēģināt Megogo un ViaPlay.. Protams, piekrītam, jo kāpēc gan ne.. Pakalpojumus tā arī neizmēģinam, jo sen jau kā no galvas izkritis.. Saņemam nākošā mēneša rēķinu, kur abi šie pakalpojumi iekļauti pēc pilnas summas.. Zvanot Tele2 Info saņemu informāciju, ka viens pakalpojums neizprotami kāpēc ir pievienots, bet par otru saņemot līgumu no kurjera esmu parakstījies.. Iesaku visiem lasīt 2x Tele2 līgumus un neveikt automātisku rēķina apmaksu, jo iespējams jau gadiem maksājiet par lietām, ko nemaz neizmantojat..
Labdien! Portālā https://sudzibas.lv saņēmām Jūsu sūdzību. Lūdzu, atsūtiet sava minētā telefona numuru (personas kodu.), lai varam pārbaudīt visu nepieciešamo informāciju un rast vispiemērotāko risinājumu.
Reakcija ir, bet atbildes nav.. Lielisks darbs no Tele2 puses.. " Noteikti " ieteikšu Tele2 pakalpojumus paziņām..
Saņēmu vēstuli, lai veicu maksājumu par Tele2 pakalpojumiem, ko arī izdarīju.. Saņēmu pārēķinu saistībā ar pakalpojumiem, kuri tika pievienoti manam rēķinam..
Idejiski šāda situācija vispār varēja nebūt..
Paldies Tele2 par atsaucību..
Priecīgus Jums svētkus..
Komentāri (14)
Vai tad visi līgumi pirms parakstīšanas nav jāizlasa?
Esi kādreiz saņēmis sūtījumus ar DPD? Kurjers ar pirkstu parāda, kur jāparakstās, lai saņemtu sūtījumu..
Šodien sazinoties atkārtoti ar Tele2 saņēmu ziņu, ka jau telefoniski esmu piekritis, tāpēc klausīsies sarunas ierakstu..
Jā esmu, kurjers dusmīgi sita kāju pie zemes un teica lai pārbaudu visu ātrāk, un beidzu kavēt viņa laiku uz ko atbildēju, ka par piegādi parakstīšos tikai tad, kad būšu drošs, ka viss ir kārtībā. Pieklājības pēc, pat piedāvāju kafiju un tēju, bet viņš atteicās.
Veicot pasūtījumu no pietiekoši lielas firmas, kas apkalpo ne tikai tevi vien tu tomēr vēlies ticēt, ka uzņēmums ir godīgs pret sevi un klientu..
Es jau sen nevienam neticu. Reizēm palasi Delfus, sudzibas.lv paklausies ziņas un saproti, ka pašam labāk pārbaudīt visu pirms jebko dari. Arī no pieredzes ir tādas pašas atklāsmes.
Kā saka: "7 reizes nomēri, 1 reizi nogriez."
Sava veida taisnība jau tev ir, bet tomēr nedzīvojam 3šās pasaules valstī.. Idejiski šādiem gadījumiem vispār nevajadzētu būt..
Gaidām detalizētu informāciju no klienta, kas nepieciešama situācijas risinājumam.
Aizsūtīju Jums vēstuli, cerams, ka atradīsim risinājumu..
Ir aitas, ir cirpēji. Līgumu var droši izlasīt vispār pirms pakalpojums tiek pieteikts. Īpaši apdāvinātajiem un līkročiem šeit ielikšu linku uz Tele2 pakalpojumu līgumiem un noteikumiem: https://www.tele2.lv/ligumi-un-noteikumi/
Savukārt sūdzībā norādītā situācija ir aprakstīta līguma 5.5. punktā:
5.5. Abonents patstāvīgi slēdz un izbeidz darījumus par trešo pušu piedāvāto pakalpojumu saņemšanu (piemēram, paaugstinātas maksas satura piegādātāju pakalpojumi), kā arī veic norēķinus par trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem, kas tiek iekļauti Abonenta rēķinā, izmantojot TELE2 uzskaites sistēmu. Abonenta SIM kartes bloķēšana nepārtrauc Abonenta ar trešajām pusēm noslēgto darījumu spēkā esamību un Abonentam ir pienākums patstāvīgi, bez TELE2 starpniecības veikt trešo pušu pakalpojumu pieslēgšanu vai atslēgšanu.
Tā kā izglītojieties, un pie sava stulbuma nevajag uzreiz skriet un apvainot pakalpojuma sniedzēju publiskā portālā, bet gan paskatīties uz sevi.
Pēc tevis teiktā, var iekļaut jebkādus pakalpojumus ligumā, par kuriem nekas nav atrunāts.. Es norādu uz to, ka Tele2 līgumi pie DPD kurjera saņemšanas ir jālasa 2x un jāliek mīksto kurjeram, kas tevis dēļ var zaudēt darbu, jo Tele2 līgumā var būt un ir apslēpti punkti par kuriem tu maksāsi..
Par aitām un cirpējiem, tad parasti aitas ir tās, kas tic lētiem piedāvājumiem.. Atvaino, neuzskatu sevi par aitu, ka parakstījos par to, ko telefona sarunā piedāvāja.. Tajā pašā laikā, līdz šim likās, ka Tele2 ir sevis cienošs un prestižs uzņēmums, tāpēc arī nebija šaubu par to, ja vēlos pienu, tad līgumā būs runa par pienu, nevis par maizi un krējumu un sazin ko vēl..
Informāciju aizsūtīju.. Protams, atbildes nav.. Vecot kārtējo zvanu no manas puses saņemu informāciju, ka jaunais pārrēķins tiek veikts tikai tad, kad tiek samaksāts tas, kas ir saņemts.. Sanāk, lai es samaksātu 20e rēķinu man ir jāveic gandrīz 40e maksājums.. Lieliska klientu apkalpošana.. Tāpat, ja pirmajā reizē tiku informēts, ka sarunas ieraksts tiek izskatīts pāris dienu laikā, tad šobrīd jau saņemu ziņu, ka mēneša laikā.. Protams, tam visam par visu, ka nav ne ienākošo zvanu, ne izejošo, jo zonas nav.. Laikam dzīvoju tajā 1%, kur ir melnais caurums..
Kāda vaina klientu apkalpošanai? Viņi dara tieši to, ko Tu ar savu parakstu esi apliecinājis, ka vēlies! Ko tu te tagad ņerksti? Līgumu vajag izlasīt.
Jālasa viss, nevis jākomentē.. Nevis esmu parakstījies, bet gan telefona sarunā esmu minējis to, ka nevajag man atslēgt papildus pakalpojumu pēc bezmaksas mēneša.. Ko neesmu darījis..
Saņēmu vēstuli, lai veicu maksājumu par Tele2 pakalpojumiem, ko arī izdarīju.. Saņēmu pārēķinu saistībā ar pakalpojumiem, kuri tika pievienoti manam rēķinam..
Idejiski šāda situācija vispār varēja nebūt..
Paldies Tele2 par atsaucību..
Priecīgus Jums svētkus..