Tehnika 365 - Krāpšana
Š.g. 12.augustā pasūtīju telefonu. Pēc divām dienām tika saņemts rēķins, kuru es apmaksāju 15.augustā. Veikals solīja 2-4 darba dienu laikā piegādāt preci līdz veikalam, kur es varētu to savākt. Pēc 5 darba dienu klusēšanas no veikala puses, es jau pats mēģināju sazvanīties ar viņiem, kā arī rakstīju uz e-pastu. Neviens man, protams, neatbildēja. Rīt braukšu uz PTAC ar visām kopijām no rēķina, maksājuma un sarakstes ar veikalu, bet jēgas tāpat nebūs...Tā ir tikai formalitāte.
Komentāri (1)
Malacis... uzņēmums, kas reģistrēts 03.04.2017 un ar pamatkapitālu 1EUR, tev vieš uzticību, ka pāris EUR lētāka prece tiks tev atvesta laicīgi :)
Cik gadus tas jāstāstā cilvēkiem? Kā izvēlēties internetveikalu.
Un sekojošais teksts "protams, neatbildēja."... visi, kas sūdzas par i-veikaliem, raksta šādi! Kas jums kaiš? Ja zinājāt, kāpēc sūtījāt vispār?
Aizbrauc uz veikalu lokāli.