www.sudzibas.lv Smarzas.Club Nepiegādā preci, neatgriež naudu, par servisu vispār trūkst vārdu

AtrisinātaSmarzas.Club - Nepiegādā preci, neatgriež naudu, par servisu vispār trūkst vārdu

Esmu pret to, lai tērētu laiku rakstot sūdzības internetā, jo katrs var kļūdīties. Bet šoreiz pacietība zuda..
12.novembrī veicu pasūtījumu. Piegāde 5-7 darba dienu laikā. Pēc apstiprinājuma saņemšanas un pēc 7 darba dienām pirmo reizi zvanīju un man teica, ka noteikti atzvanīs un informēs. Tad tika solīta piegāde nākamās nedēļas laikā. Arī nākamo visu nedēļu - neviena zvana, e-pasta. Zvanīju un rakstīju vēlreiz, bet nekāda informācija par to, kad varētu piegādāt preci, netika saņemta.
8.decembrī lūdzu veikt atmaksu, ko solīja atgriezt nedēļas laikā. Pēc nedēļas tika atsūtīts tikai e-pasts ar lūgumu nosūtīt konta numuru. 20.decembrī pēc e-pasta, kurā norādīju, ja dienas laikā netiks ieskaitīta nauda kontā vērsīšos policijā, beidzot saņēmu atmaksu.

No savas mājas lapas negatīvās atsauksmes, protams, izņem.
Ja ir laiks un iemesls, kamdēļ sūtīt tikai no viņiem - protams, var mēģināt. Bet 12 gadīgajai meitai, kura vairākus mēnešus krāja naudiņu dāvanai mammai, tā bija laba mācība.

Atbilde no Smarzas.Club Support Pārstāvja atbilde 20.12.2016

Sūtījums netika laikā piegādāts, jo ceļā pie klienta no Spānijas noliktavas uz Latviju tika sabojāts GLS kurjerpasta loģistikas centrā.
Bija izsūtīts jauns sūtījums, jo bojātu preci nepiegādajam!
Sazinājāmies ar klientu vairākkārt, informējot par izveidojušos situāciju, piedāvājām atgriezt naudu.
Pēc klienta vēlmes atcēlām izsūtītā sūtījumā piegādi, un gatavojām naudas atmaksu, nauda tika atmaksāta uz klienta norādīto bankas konta numuru.
... Pēc naudas atmaksas saņēmām šo sūdzību, tās pašas dienas vakarā...!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 15.06.2017

Uzņēmuma Smarzas.Club pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

B

Komentāri (6)

G Guna. 20.02.2017

Mana situācija tāda pati. 23.decembrī veicu pasūtījumu. Piegāde 5-7 darba dienu laikā. 2.janvārī zvanīju, teica, ka svētku dēļ sūtījums esot aizkavējies, jo sūta no Spānijas, un sūtījums tikšot izpildīts nedēļas laikā. Sūtījumu nebiju vēl saņēmusi līdz 13.janvārim. Zvanīju,lai noskaidrotu situāciju par pasūtījumu. Izrādās sūtījums esot sabojāts, tapēc jāgaida kad tiks atsūtīta jaunā prece no Spānijas noliktavas. Pasūtītā prece vairs nebija aktuāla, tapēc atteicos no pasūtījuma. 18.janvārī atnāca e-pasts, ka mana pasūtījuma statuss ir atmaksa. Tātad naudai jābūt 14 dienu laikā manā kontā. Naudas nebija. 31.janvārī sūtīju e-pastu, ka ja nauda nebūs manā kontā, vērsīšos policijā un PTAC. pēc 8min jau e-pastā vēstule, ka naudas atmaksa notiek 2 nedēļu laikā, bet manā gadījumā tas tiks izdarīts tās pašas nedēļas laikā.. lieki piebilst, ka nauda netika atmaksāta ne tās nedēļas, ne arī nākamās nedēļas laikā. 14.februārī zvanīju atkal. Saņēmu e-pastu, ka atmaksa ielikta plānā šonedēļ(līdz 17.febr), 20.febr nauda vēl nav saņemta. Zvanu atkal 20.febr, grāmatveži atbiildējuši, ka būs nauda šonedēļ, jo pagājušo nedēļ rindā bija citi maksājumi-nedokļi utt.. jautāju viņiem, kāda atruna būs nākamnedēļ, jo pārceļ jau kuro nedēļu.. tā jau ir ņirgāšanās par klientiem. Lieki piebilst, ka šī e-veikala pārstāvji paši neizrāda nekādu interesi par klientu apkalpošanu, ja prece vai atmaksa kavējas, nenotiek, tad nesūta nekādu informāciju. Klientam pašam visu laiku ir jāzvana un jāprasa. Un sūtot e-pastu- neatbild. Informāciju saņemt var tikai zvanot.

Šodien printēšu laukā visu saraksti ar smaržas.club un rakstīšu oficiālu vēstuli uz PTAC. un redzēs, ja nauda vēl nebūs atmaksāta, tad vērsīšos policijā par krāpšanu. Pacietība ir beigusies, cik var? Nav liela summa, nedaudz vairāk par 30eur, bet tomēr.. principa pēc, un kapēc gan šai firmai būtu tāpat vien jāatdod sava nauda..

A [email protected] 27.02.2017

Mums tāda pati situācija Gaidībās jau no 09.12.2016. Varbūt mums visiem vajadzētu kopā sniegt iesniegumu policijā.Domāju tam būtu lielāks spēks. Protams arī jāsniedz PTAC.Katra iesniegums atseviši nebūs nekas ,bet kopā ,varbūt ka kaut kas var arī notikt.

G Guna. 27.02.2017

es jau uz Valsts policiju pazvanīju, pieteicu šo visu. viņi saka, ka šī ir vistīrākā krāpniecība. rīt jāaizbrauc līdz Valsts policijas iecirknim uzrakstīt oficiālu iesniegumu un nodot visus nepieciešamos dokumentus. Iesaku šo darīt arī citiem.

A [email protected] 27.02.2017

Bet uz kuru konkrēti iecirkni?Vai pēc firmas juridiskās adreses?

G Guna. 28.02.2017

Der jebkurš Valsts policijas iecirknis. Pašvaldības policija neder. Iesniegums par šo i-veikalu un firmu Solid group. Policijā jums pašiem sīkāk izstāstīs.

G Guna. 22.03.2017

policijā ieteica visiem kopīgi savākties un uzrakstīt visiem kopēju iesniegumu par šo uzņēmumu un kopīgi vērsties tiesā. pa vienam tas būs grūtāk, bet kopā visiem tas var izdoties. tad nu mēs visi, kuriem nav ne prece ne nauda atdota, savācamies. citādi šis uzņēmums uz to arī iziet, kad zin,ka neviens nekrāmēsies ar tādām mazām summām un cilvēki negribēs tērēt laiku un naudu tiesai. VISI KOPĀ MĒS VARAM! SAŅEMAMIES!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes