AtrisinātaSEB Banka - Dīvainības Dominas filiālē
Diemžēl nepiefiksēju tās kārtējās Seb bankas "gudrinieces" vārdu, jo gribējās ātrāk no turienes tikt prom. , bet tas bija Dominā. Iesaku jums pārskatīt, kādi cilvēki jums tur strādā.
Tātad nokārtoju hipotekāro kredītu citā bankā, no Seb kontiem vēlējos pārskaitīt pirmo iemaksu uz pārdevēja kontu. Pe tel. Teica, ka limitus varu palielināt tikai, aizejot uz filiāli. Ok, eju uz Dominu, gaidīju rindā ilgāk kā 1.5 stundas. Beidzot sagaidu, sāku stāstīt, ka vēlos palielināt limitus. Bankas darbiniece izturējās tā, it kā es viņai kaut ko būtu parādā, it kā es svešu naudu lūgtu... Bankai būtu jābūt pateicīgai, ka lietoja manu naudu un ka es vēl komisijas maksāju.
Sākās jautājumi, kam man vajag naudu, kāpēc es ņemu ārā, kur es likšu, lai parādu līgumus, kur teikts, kas un kur man jāskaita. Un tas viss tādā tonī, ka man jāatskaitās, kur es likšu savu naudu. Da kaut dārzā norakšu vai zeķē ielikšu. Kas jums par daļu.
Tad tā dīvainā meitene piekrita palielināt limitus un dod man planšeti, lai es tur uz vietas tagad skaitu naudu pārdevējam: d es atteicos un teicu, ka skaitīšu mājās, nevis viņai redzot. Uz ko viņa ļoti nelaipni atbildēja, ka man esot 2 stundas laika, lai veiktu maksājumus un tad viņa slēgs limitus.
Jums viss ok? Kkāda kasiere man tagad teiks, kur es varu vai nevaru likt savu naudu? Tas bija pēdējais piliens un slēgšu visus savus kontus šajā idiotu bankā.
Komentāri (5)
haha, viss ir pilnīgi pretēji Jūsu teiktajam! :) es zinu, ka bankai būtu jāpārbauda naudas izcelsme, bet ne jau tas, kur es tērēšu savus iekrājumus. tā, ka Jums jau nu saprašanas nav nekādas vispār. saprotu, viņām mazas algas utt., bet, ja negribi bankā strādāt vai cilvēki riebjas - blakus ir Maksima, var plauktus krāmēt, būs lielāka jēga. :)
Bankai jāsaka paldies,ka esat viņu klijenti un turat naudu pie viņiem. Nomainīt banku nav problēma. Visās darba vietās ir visādi cilvēki,tāpēc nevajag īpaši cepties...Visiem no mums ir labās un sliktās dienas,vienkārši trāpijās sliktā diena un to,kā apkalpot klientus ir vadības kompitence. Un netrūkst arī nūģi,kas domā ka turot naudu savā bankā,viņiem dejos apkārt visi. Viss būs labi,katrs saņem to ko ir pelnijis...
kas tie par limitiem uz 2 stundām? kaut kas nav saprasts no vienas vai otras, vai abām pusēm
Loģiski, ka viņa lūdza, lai pārskaitījumu veicat uz vietas, jo gluži vienkārši vēlējās pārliecināties, ka viss izdosies veiksmīgi. Ja kaut kas neizdotos, uzreiz varētu meklēt risinājumu, nevis Jūs aizietu mājās, nesanāktu, tad atkal brauktu atpakaļ, pusotru stundu gaidītu rindā...
Par tiem 2 stundu limitiem un jautājumiem par naudas tērēšanu gan nevar saprast, kādēļ tā būtu jādara
Jā diemžēl tā banku nemitīgā masēšana nu visu institūciju puses par to, ka bankām ir jāpārzina sava klienta darījumu jau ir aizgājis pārāk tālu. Tā latviešu līšana pakaļā jeb kurai ārzemju institūcijai ir vienkārši pretīga. Nu nezina vairs mūsu līdēji kā tikai "labajos darbos" izcelties.
Protams tas viss notiek uz banku rēķina, jo tām lūk ir uzdots par pienākumu klientus pētīt, darījumu analizēt un par visu ziņot.
No bankas darbiniekiem to visu arī pieprasa un gala rezultātā vairs nesaprot, to, ka klients nav viņiem neko parādā un ir tiesīgs brīvi rīkoties ar savu naudu. Un šādu pārāk centīgu būtņu darbība arī noved pie šīs situācijas.
Pilnīgs murgs sanāk beigās. Bankas darbinieki dažreiz vēl nekaunas atklāt piedraudēt ar naudas iesaldēšanu.
Tikai nabagajiem labi 50.- EUR var skaitīt kur un kā grib nevienam nav jāatskaitās.