www.sudzibas.lv RD Electronics Slikts serviss un apkalpošana

Rd Electronics - Slikts serviss un apkalpošana

Iegādājos nekvaitatīvu preci Elektro skūteri, kura cena bija 1200EUR. Izpakojot jau tika kontatēta nepilnība, slēdzenes defekts (trūka detaļa) Par to informēts RD elektroniks servisa centrs. Servisa centrs atzvanot informēja prece jānodod jebkurā veikalā lai salabotu un aizstātu ar trūkstošo detaļu.
Ar skūteri tika nobraukti 124 km un braucot stūre un ritens aizgāja katrs uz savu pusi apdraudot dzīvību. Skrūves tika pieskrūvētas bet nākošajā braucienā skrūves atkal atskrūvējās. Lai neapdraudētu dzīvību, nolēmu preci atdot izmantojot 14 dienu atgriežšanu, RD veikals novilka līdz 14 dienai, vienu stundu pirms darba dienas beigām, pazvanīja un teica ka vajadzīgs pagarinājums jo konstatēts slēdzenes defekts, jāpārbauda vai tiešam esam rd klientu centru informējis. Apzināti tiek vilkts laiks un meklēti iemesli lai naudu neatgrieztu.

13.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 13.06.2023

Labdien, cienījamais pretenzijas autor!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
SIA “MK TRADE” Jums kā klientam sniegs oficiālu gala atbildi uz prasījumu, pēc tam , kad tiks veikta pilna situācijas analīze.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

ar cieņu,
RD Electronics

Papildināts janis klva 14.06.2023

Un kas no ta mainīsies ka norādīts visus datus pieņemšanas aktu untt tāpat neko nedarat lietas labā joprojām turpināt pārkāpt 14 dienu naudas atgriešanās likumu ja jau jums tika zvanīts rezultātā apaļa nulle pat e pasta neko neatbildetaj kape tika pārkāptas 14 dienu atgriešanas likums uz kāda pamata

Papildināts janis klva 14.06.2023

Nākamos solis būs palīdzība no televīzijas tad varbūt kaut ko sāksies risināt un varēsiet paskaidrot kāpēc pārkāpjat pircēja tiesības 14 dienu laikā neatgriezāt naudu par Braka preci naudu un velakat laiku garuma.p.s.varbut jums tāda taktika nirgaties par bijušajiem potenciāliem klientiem..?

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 14.06.2023

Augsti godātais klient!
Kā jau iepriekšējā komentārā Jums norādījām - lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Būsim pateicīgi, ja Jūs dosiet mums iespēju izlabot radušos iespaidu par mūsu kompāniju.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2024

Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 05.03.2024

Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes