Rd Electronics - Slikts serviss un apkalpošana
Iegādājos nekvaitatīvu preci Elektro skūteri, kura cena bija 1200EUR. Izpakojot jau tika kontatēta nepilnība, slēdzenes defekts (trūka detaļa) Par to informēts RD elektroniks servisa centrs. Servisa centrs atzvanot informēja prece jānodod jebkurā veikalā lai salabotu un aizstātu ar trūkstošo detaļu.
Ar skūteri tika nobraukti 124 km un braucot stūre un ritens aizgāja katrs uz savu pusi apdraudot dzīvību. Skrūves tika pieskrūvētas bet nākošajā braucienā skrūves atkal atskrūvējās. Lai neapdraudētu dzīvību, nolēmu preci atdot izmantojot 14 dienu atgriežšanu, RD veikals novilka līdz 14 dienai, vienu stundu pirms darba dienas beigām, pazvanīja un teica ka vajadzīgs pagarinājums jo konstatēts slēdzenes defekts, jāpārbauda vai tiešam esam rd klientu centru informējis. Apzināti tiek vilkts laiks un meklēti iemesli lai naudu neatgrieztu.
Labdien, cienījamais pretenzijas autor!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
SIA “MK TRADE” Jums kā klientam sniegs oficiālu gala atbildi uz prasījumu, pēc tam , kad tiks veikta pilna situācijas analīze.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
ar cieņu,
RD Electronics
Un kas no ta mainīsies ka norādīts visus datus pieņemšanas aktu untt tāpat neko nedarat lietas labā joprojām turpināt pārkāpt 14 dienu naudas atgriešanās likumu ja jau jums tika zvanīts rezultātā apaļa nulle pat e pasta neko neatbildetaj kape tika pārkāptas 14 dienu atgriešanas likums uz kāda pamata
Nākamos solis būs palīdzība no televīzijas tad varbūt kaut ko sāksies risināt un varēsiet paskaidrot kāpēc pārkāpjat pircēja tiesības 14 dienu laikā neatgriezāt naudu par Braka preci naudu un velakat laiku garuma.p.s.varbut jums tāda taktika nirgaties par bijušajiem potenciāliem klientiem..?
Augsti godātais klient!
Kā jau iepriekšējā komentārā Jums norādījām - lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Būsim pateicīgi, ja Jūs dosiet mums iespēju izlabot radušos iespaidu par mūsu kompāniju.
Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
ar cieņu, RD Electronics
Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Pievienot komentāru