Rd Electronics - Slikts serviss

Vēlējos iegādāties veļasmašīnu ar atlaidi, kurai bija vizuāli defekti (skrāpējumi) . Kad ierados pakaļ precei Maskavas ielā 240, Rīgā nekompetentais veikala darbinieks, norādot defektu skaidroja, ka tomēr nevarēs dot norādīto atlaidi precei. Varbūt pirms norādiet preces cenu ar atlaidi pārliecinieties par interneta veikalā norādīto cenu un nemaldiniet pircējus. Esmu ļoti vīlies šī veikala apkalpošanā un servisā. Nākotnē izvēlēšos citu veikalu pakalpojumus.

18.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 22.05.2023

Labdien, cienījamais klient!
Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas vai pasūtījuma numuru.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Papildināts Edgars Notrums 22.05.2023

Pasūtījuma Nr.2283660.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 07.06.2023

Labdien, Edgar!
Esam nosūtījuši Jums ziņojumu privāti. Lūdzam sniegt atbildi.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 14.06.2023

Labdien, Cienījamais klient!
Pēc vairākiem lūgumiem sniegt informāciju situācijas risināšanai, diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi.
Lūdzam atzimēt sūdzību ka atrisinātu vai sniegt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai. Paldies!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa"

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2024

Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes