Rd Electronics - Slikts serviss

Novembra sākumā Rd electronics interneta veikalā iegādājos nokia 5310. Bija norādīts, ka telefons būs pieejams veikalā pēc 5 dienām, bet piegāde tika atlikta un atlika, beigu beigās telefons bija pieejams saņemšanai tikai pēc mēneša. Rd electronics Kuldīgas filiālē man tika pasniegts telefons caurspīdīgā paciņā bez nekādiem citiem pašsaprotamiem piederumiem (kastīte, lietošanas instrukcija, lādētājs) . Par jautājumu "kur ir telefona lādētājs? " pārdevējs bija ļoti izbrīnīts. Pārdevējs jautāja, kāpēc es viņam to prasu un kā viņš to varētu zināt. Teicu, ka viņš taču ir rd electronics pārstāvis, tātad kam citam man tas būtu jājautā? Pārdevējs aizbildinājās, ka uzņēmums piedāvā vairāk nekā 50 000 preces, visu nevarot zināt. Jautāju, kā lai uzlādēju telefonu? Pārdevējs sāka stāstīt, ka mūsdienās jau ir tikai usb vadiņi, lādētājus cilvēki "nelietojot". Sāka piedāvāt iegādāties lādētājus no vitrīnas (proti, vēl +12 eur, kas man būtu jāsamaksā, lai preci lietotu) . Vīrs teica, ka mājās piemeklēsim lādētāju no vecākiem telefoniem un devāmies prom.
Mājās atklājās, ka telefonam trūkst arī akumulators. Zvanīju uz veikalu. Cilvēks, kas atbildēja, bija pārsteigts par akumulatora trūkumu, bet ieminējās, ka to arī varu iegādāties atsevišķi (atkal papildu izdevumi, lai varu lietot preci?) . Tas man likās absurdi. Sarunājām, ka varu atgriezt preci veikalā un miers.
Tad man rodas jautājums, kāpēc klienti tiek nostādīti muļķa lomā? Vai tiešām mūsdienās kaut kur tiek tirgoti telefoni bez lādētājiem un akumulatoriem? Vai klientu apkalpošana veikalā aprobežojas ar pliku preces izniegšanu? Neliela iedziļināšanās un pagooglešana būtu atklāJusi, ka nokia 5310 tik tiešām būtu jābūt pilnā komplektācijā, tātad telefona kastīte piegādes laikā, iespējams, pazudusi/nokritusi. Tā vietā man piedāvāja trūkstošās lietas piepirkt klāt.

09.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 09.12.2022

Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Esam sarūgtināti, ka radusies šāda situācija!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pasūtījuma numuru un zvana detaļas ( numuru, laiku).
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūgums rakstīt mums privāti uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 27.02.2024

Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu, ka arī veicām visas iespējamās darbības, lai risinātu radušos situāciju.
Lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 05.03.2024

Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

Komentāri (5)

P PatiesiibasMeka 09.12.2022

Jā, telefoni bez lādētājiem sāk kļūt par normu mūsdienās, jo lielāko daļu ierīču var uzlādēt ar vienu un to pašu lādētāju. Bez akumulatora un plēvītē gan īsti norma nav. :)

S Spuris 09.12.2022

Kāds sev piesaviājās akumulatoru,jo mobilie bez tiem netiek tirgoti.Lādētājiem vispār ir jābūt komplektā,jo mēdz atšķirties arī ar lādētāja ātrumiem.Ir mobilie kuri nemaz nepanes ātro uzlādi. RD naturāls kŗapniekkantoris.LAbak iegādājieties mobilo pie kāda no mobilo operatoriem un uz vietas arī visu pārbaudiet.Tas RD Elektroniks jau sen ir lombardu līmenī un zemas kvalitātes līmenī ar dārgam cenām un tizlu vadību ar īpašniekiem.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 12.12.2022

Cienījamais Spuris!
Mēs neražojam preces, bet gan pārdodam tās. No šādas situācijas diemžēl neviens veikals nav pasargāts.
Saņemot informāciju no klienta par radušos situāciju - nekavējoties klientam veicām pilnu naudas līdzekļu atgriešanu ! Jūsu pretenzija ir nepamatota!

S Spuris 12.12.2022

Kurā ''caurumā''ir teikts ka RD Elektronics ražo preces ? Par precu kvalitātēm kā rūpnīcas ražotiem loģiski ,ka neviens veikals neatbild,taču gan izdara izvēli pie kā iepirkt pārdošanai. Jums cienītie RD pastāstīt kādus mēslus - ražošanas rūpnīcās norakstīto brāķi, piemēram iepirka Gerkens un tirgoja tās 10x lielaku cenu ?
Kāds sakars ražošana ar to,ka RD dīleris iesmērē klientam mobilo bez lādētāja un akumulatora ? Teiksiet ka rūpnīca tāds atsūta ? Savai omai varat tādas pasakas stāstīt.Mobilie vienmēr ir pilnā komplektācijā ar akumulatoru un lādētāju.Var nebūt komplektā austiņas jo ir jau tādi kuros nemaz nav austiņu ligzdas! RD man ir pieredze ne tikai mobilajos taču arī audio,video,TV iekārtās.Ieskaitot tirdzniecību.Tapēc labāk pieveries un sēdi klusu.Personīgi es tā klienta vietā tādus ''s..us'' būtu jums uztaisījis ,ka jūs to ilgi atcerētos.Tas kāda ir RD ''augšmala'' arī lieliski zinu.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 13.12.2022

Paldies par Jūsu izteikto subjektīvo viedokli!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes