Rd Electronics - Slikts serviss
Neiesaku sūtīt preces no Rd internetveikala. Slikts serviss, nezinoši darbinieki (lielākā daļa, kuriem saskarāmies) . 12. Februāri tika veikta apmaksa un pasūtīta gāzes plīts caur internetu. Rakstīts, ka piegāde būs 16.02, pēc tam tika pārcelta uz 22.02. Pēc tam zvanoties vairākas reizes gan Dpd, gan Rd Electronics uzzinājām, ka prece ir iesprūdusi citā pilsētā un ir bojāta (kurš sabojāja, nav zināms) , tāpēc to sūtīs atpakaļ. 24. Februāris, Dpd ir nogādājis bojāto plīti Rd noliktavai. Sazvanoties ar konsultantu, piekritām gaidīt, kad izsūtīs jaunu. Jau ir 1. Marts, zvanam - ir jāgaida, kad noliktavā darbinieks apstiprinās, ka bojātā plīts ir saņemta, lai varētu mums izsūtīt jaunu. Darbinieks nav sazvanāms, internetveikala darbiniekiem nr. Nav, sazinoties ar viņu tikai caur epastu, kad viņš apstiprinās preces esamību noliktavā - zvaigznēs ierakstīts. Beigās ne preci, ne naudu atpakaļ dabūt. Daudzi konsultanti nav ieinteresēti problēmas risināšanā, nav organizēts darbs. Diezgan bezpalīdzīgs stāvoklis, jo nav citu nr. , kam zvanīt, prasīt, vienkārši ir jāgaida noliktavas darbinieka kustība, jo internetveikala konsultanti neko nezina lielākoties - dīvaini arī, ka saziņa viņiem notiek epastos.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību! Mums ir svarīgs ikviena klienta viedoklis, lai padarītu mūsu servisu ārvien labāk. Lai palīdzētu atrsisināt Jūsu situāciju, liels lūgums nosūtīt mums uz e-pastu [email protected] ar noradi sudzibas.lv Jūsu pasūtījuma numuru, Jūsu vardu, uzvardu un telefona numuru. Ar Jums sazināsies operators, lai personīgi atrisinātu Jūsu situāciju.
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Komentāri (2)
Vismaz nepiegādāja bojātu, kā dažs labs.
Mums līdzīgi ar iegādāto putekļusūcēju. Pasūtījām caur interneta veikalu 30. oktobrī, preces piegādes termiņi tika pārcelti no nedēļas uz nedāļu, kaut gan pasūtot piegādes datums bija norādīts jau pēc divām nedēļām. Beigās piegāde tika veikta pēc pus otra mēneša, tas ir 13.decembrī. Bet ar to jau viss vēl nebeidzās. Piedāvāja veikt papildus preces apdrošināšanu, ko arī piekritām. Saņemot preci, sākot to lietot, tika konstatēts defekts (nedeg lampiņas putekļusūcāja slotiņā). Sazvanījos ar RD, kur teica, lai defektaino daļu atved uz servisu. Tā nu pagāja pus otra nedēļa, un paziņo, ka tomār jāved viss putekļusūcējs. Kas to zin kāds vēl būs rezultāts?
Pēč šiī vairs nav vēlmes RD, it īpaši internetveikalā, kaut ko iegādāties.