Rd Electronics - Slikts serviss
27. Martā iegādājos datoru un nogādājot to uz mājām un pieslēdzot tā funkcijas nedarbojas, konstatēju kad bija bojāts pieslēguma vads, to pieslēdzot vads čarkstēja, un kad datorā bija putekļi. Un nebiju informēta kad tas bija pēdējais dators. Sazinājos ar klientu servisu 16 aprīlī lai noskaidrotu informāciju, tika sniegta atbilde kad klientu servisam nav nekāda informācija par manu datoru un vispār tikai sāksim izskatīt jūsu iesniegumu. Tātad veikals nenosūtīja informāciju par to kad tika atgriezts nestrādājošs dators ar defektiem un netiek nekas risināts! Tāda ir attieksme pret klientu!
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu lietas nummuru , lai varam precizēt lietas apstākļus? Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Paldies!
Tad lūdzu risiniet šo situāciju, nevis kā sazinos ar klientu servisu un no klientu servisa atbilde kad neko nezina! Iegādātais dators ir ar defektiem, jums tikai pārdot, labi zinādami kad dators ir ar defektiem,un konstatēju kad bija ar putekļiem! . Kāpēc netiku informēta kad bija pēdējais dators?!Ja nav iespējas klientam pārdot un nodrošināt ar kvalitatīvu preci, tad atgriežat naudu un meklēšu citur!
Ja reiz ir aktā norādīts preces apmaiņa, tad tas arī ir jāpilda, nevis jāatgriež tas pats dators ko atgriezu atpakaļ veikalā 5 aprīlī. Par cik dators tika atgriezts. 5 aprīli un pirkuma datums bija 27 marts, tad es biju vēl iekļāvusies 14 dienās kad preci atgriezu, un līdz ar to tālāko sadarbību ar jums nevēlos, es jums vairāk neticu ka klients, lūgums atgriezt naudu! Nevēlos jūsu veikalā neko vairāk ne iegādāties!
Komentāri (1)
viņiem ir pie ķepas Jūsu dators