Rd Electronics - Slikta garantijas apkalpošana
2020. Gada decembrī tika iegādāts dators Lenovo. 2021. Gada jūnijā tika konstatēts baterijas defekts - dators nelādējās, dators nestrādāja bez baterijas. 2021. Gada 7. Augustā tika iesniegts garantijas remontam. Līdz 2. Septembrim netika sniegta nekāda informācija par garantijas remontu. 3. Septembrī piezvanīja un paziņoja, ka dators it kā esot salabots, bet kad tiks piegādāts - nav informācijas. Šobrīd datora piegāde veikalā tiek plānota ap 13. Septembri, tas ir 38 dienas kopš datora iesniegšanas veikalā garantijas remontam un 38 dienas mazāk garantijas termiņam. Tika nosūtīta vēstule par maiņas datoru, uz kuru tā arī netika sniegta atbilde. 38 dienas nav pieņemama pēcgarantijas apkalpošana.
Cienījamie pircēji, ja rodas šāda situācija, saskaņā ar Ptac likumu, jūs varat atgriezt preci un pretī saņemt naudu. Nekādā gadījumā uz jums neattiecās 30 izskatīšanas diena. Ptac likums paredz, ka bojājumu novēršanas termiņš ir saprātīgs, ja tas nerada neērtības patērētājam.
Mk Trade komanda, jūsu attieksme ir pret pircēju ir slikta. Galvenais ir ne tikai pārdod preci un izveidot skaistu mājaslapu, bet arī veidot izcilu pēcpārdošanas apkalpošanu (garantijas serviss) , lai klients atgrieztos pie jums arī nākamreiz.
Cienijamais klient!
Lūdzu sniedziet mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu ( lietas nummuru), lai varam precizēt lietas apstākļus! Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Papildus norādam, ka, pamatojoties uz PTAL (Patērētāju tiesību aizsardzības likums) 27. panta un 28.panta noteikumiem, patērētājs nav tiesīgs pārdevējam pieteikt vairākas prasības vienlaicīgi. Pēc sūdzības satura noprotam, ka Pirmā Jūsu prasība ir izpildīta - precei nodoršināta garantijas apkalpošana, remonts.
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Pievienot komentāru