Pilnsabiedrība “Siltum serviss Rīga” - Komunikācijas prasmes ar klientu

Sveiki!

Tika pieteikta problēma, ka konkrētā adresē trešo dienu virtuvē nav apkures. Uz adresi ieradās sabiedrības pārstāvis. No telefona zvana līdz satikšanai klātienē, komunikācijas prasmes pārstāvim bija briesmīgas. Sūtīja ,kur jāiet un kas jādara (esot jāiet uz pēdējā stāva dzīvokli un jāizpūš radiatori). Neuzskatīja, ka tas ir viņa pienākums, bet mācēja aizrādīt dzīvokļa īpašniekam ka nav "ko sēdēt datorā" un vispār darba laiks viņam ir līdz plk. 16 (ieradās no rīta).
Sapratu, ka šāds komunikācijas veids ir rupjšs un neatbilstošs, vēlējos uzzināt vārdu un uzvāru, lai varētu iesniegt sūdzību. Tas tika atteikts. Pēc vairākkārtējiem zvaniem, varbūt kaut ko apjēdza un aizgāja uz pēdējo dzīvokli un izpūta trubas.
Taču nepatīkamā sajūta ar šīs sabiedrības pārstāvi palika. Vēlos, lai pilnsabiedrības “Siltum serviss Rīga”, kurā no SIA šis pārstāvis bija, tiktu pārrunāts kādā veidā ir jāveic komunikācija ar klientiem. Tāpat aizrādījums, ka saruna notika tikai krievu valodā.

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes