NJ Media - Krāpšana

Atstājām kontaktus, jo labu laiku bijām manījuši NJ Media dažādās reklāmās. Saņēmām zvanu no viņu pārstāvja par piedāvājumu izveidot mums reklāmu, kas piesaistītu klientus mūsu uzņēmumam. Labu laiku bijām par to domājuši, jo pašiem ikdienā nebija laiks ar to nodarboties, iekritām uz tikšanos. Satiekoties mums pastāstīja, ka ir divi veidi kādu sadarbību viņi piedāvā: lētāks variants - mācīties kopā ar viņiem un izveidot reklāmu ar viņu palīdzību, otrs dārgāks variats - viņi visu dara mūsu vietā. Par cik summa nebija maza, pateicām paldies par konsultāciju un mēs par šo padomāsim. Tai laikā NJ media pārstāvis mūs pārliecināja par sadarbību, un apsolīja grandiozus rezultātus… par cik redzējām, ka viņiem bija sadarbības ar mums vēl 4 zināmiem uzņēmumiem, padomājām kāpēc vilkt garumā, mums jau bija doma meklēt palīgus, tāpēc piekritām uzreiz uz dārgāko variantu, lai pašiem īsti nekas nav jādara.
NJ media tajā brīdī strādā tikai uz Facebook, mēs teicām, ka iepriekš bijām slēguši Fb reklāmas un sapratām, ka rezultatīvāki rezultāti mums ir bijuši tikai Instagram reklāmām. Mums tika iedots menedžeris, kas izveidoja mums reklāmas maketus, tekstus un palaidām reklāmas. Maksa par vienu pieteikumu bija 23€. Teikšu godīgi, mēs pat dienas budžetu tik lielu iepriekš nebijām likuši, un mums bija labi rezultāti. Pieteikumi bija, bet tie bija nekvalitatīvi, sazinoties ar pieteikumiem sapratām, ka viņi atstāja kontaktus un īsti nesaprata kāpēc.. Palūdzām reklāmas tekstus/maketus pamainīt, ar domu, nav jābāž batoni ausīs, jāraksta reāla informācija reklāmā nevis jāsola sazin kas.
Tā mēs strādājām 2 mēnešus, mūsu menedžers vēl 2x aizbrauca atvaļinājumā, kura laikā ar mums nesazinājās un nepaprasīja kā mums iet. Bet mēs maksājām par to, lai reklāma tiktu koriģēta un ja reklāma nestrādā, tad vajag slēgt citus iestatījumus. Palūdzām, lai mums atsūta exel failu par katra reklāmas klikšķa cenu, par katra pieteikuma cenu, cik cilvēki redzējuši reklāmu utt. Pretī saņemam ziņu sms veidā cik maksā pieteikums utt. To mēs viņiem lūdzām 4x vismaz, excel formāts netika saņemts. Neskatoties uz to, ka esam samksājuši vairākus tūkstošus, mums jau vēl paralēli ir jāmaksā par reklāmu, nauda tērējās, bet vai tad tik grūti atsūtīt vienu excel formātu? Lai mēs saprastu, ka varbūt reklāmā nav ieslēgta īstā auditorija.

Pacietības mērs bija pilns un nolēmām pārtraukt sadarbību - nosūtījām uz Nj media ēpastu ar pretenzijām, ka mums neiet komunikācija ar mūsu menedžeri un, lai atgriež mums naudu. Pretī saņēmām vēstuli ar tekstu:
Nodrošināsim Jums menedžeri, kuram ir liela pieredze Jūsu jomā.
Tomēr ierosinam turpināt šo sadarbību. Ļoti vēlamies Jums palīdzēt sasniegt savu mērķi un piesaistīt klientus.
Varam vienoties, ka jaunais menedžeris uzsāks ar Jums sadarbību jau šodien, lai ātrāk piesaistītu klientus.

Un tad, kad sākām izrādīt neapmierinātību un nosūtījām e-pastu, par naudas atgriešanu, pat tad mūsu menedžeris NE REIZI mums nepiezvanīja un nepaprasīja, par ko esam neapmierināti un kā varam situāciju labot. Teikšu godīgi, menedžeris mums bija jauns un bieži likās, ka īsti nav pārliecināts par rezultātu ko var mums dot.

Rezultātā - no visiem pieteikumiem, neviens neatnāca… Mums nomainīja menedžeri, ar kuru mums komunikācija aizgāja labi, cilvēks uzklausīja mūsu vēlmes un darīja visu, ko solīja. Arī lēnām sāka pieteikties klienti, bet tam visam bija jābūt sākumā, ar pirmo menedžeri, nevis mums visu laiku viņiem jāprasa lai atsūta to, informē par to utt.
Kopsavilkums - galvenais viņiem dabūt klientu, kurš apmaksā sadarbību, solījumi grandiozi, rezultāts sliktāks kā mēs paši bijām slēguši reklāmu.

Komentāri (2)

M Mixx 29.08.2023

bet cik jābūt dumjam, lai maksātu Nika Jansona firmai 4000 eur un gaiditu, ka nez ko vini izdaris, vini visi ir krapnieki sis firmas. labāk normālu pārdošanas menedžeri pieņemiet darbā, pienesīs Jums klientus. Tik tikko jau bija cilvēks, kurš lūdza atsauksi, angliski rakstija komentāru, ka šamējie no NJ Media uzrunājuši un zelta kalnus piedāvājuši. Rakstiet policijā iesniegumu par krāpšanu.

NJ media 28.12.2023

Sveiki!

Mums ļoti žēl, ka šādi Jūtaties par mūsu sadarbības uzsākšanu. Noteikti ņemsim vērā komunikācijas prasmju uzlbošanu mūsu uzņēmumā, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.

Vēlamies uzsvērt, ka digitālais mārketings ir mūsdienās efektīvākais veids klientu piesaistē, tikai tam ir nepieciešams iegūldīt arī jaunas zināšanas par pārdošanu, ko mēs arī piedavājam, lai šis mārketings sniegtu pozitīvu atgriezenisko saiti.

Mēs vienmēr esam šeit, lai palīdzētu, tapēc noteikti Jūs gaidīsim, lai varam palīdzēt piesaistīt Jūsu uzņemam vēl klientus!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes