Momentfoto SIA - Paņem naudu, bet pakalpojumu nesniedz
Sveicināti.
Ar bērnu mēģinājām uztaisīt fotogrāfijas Olimpijas pagrabstāvā, SIA ''Momentfoto'' piederošajā foto būdiņā. Uz tās rakstīts, '' draugu foto 2.50'', ''pases foto 5 eiro''.
Jau aizdomīgi izskatījās, ka virsū rakstīts '' apmaksa skaidrā, vai ar karti'' taču ar karti samaksāt nebija iespējams, jo karšu termināļa pat nebija uz būdiņas. Bērns ļoti gribēja, tā nu mēs nolēmām ienākt un nobildēties. Iemetām tos 2.50 eiro, uz ekrāna parādījās '' nospiediet pogu ''tālāk''' Šīs pogas tur nebija! Zvanījām uz info tālruni, kur mums pateica, ka ''kas jūs stulbi esat? lasīt nemakāt? Tur tak rakstīts draugu foto 2.50 eiro no viena drauga un 2.50 eiro no otra drauga, tak kopā piecītis!''
Iemetām vēl 2.50 eiro un uz ekrāna parādījās, ka ''iemaksātā nauda = 0 eiro, iemaksājiet vismaz 5 eiro''... Aparāts naudu norija, visus mūsu 5 eiro, bildes tā arī nedabūjām. Nekādu čeku aparāts arī neizdeva.
Piezvanījām uz info tālruni vēlreiz, necēla... ar kādu trešo vai ceturto reizi sazvanījām, bet pacēla tik pat ''laipns'' vīrietis, kurš principā atcirta, ka naudu iemaksājāt, paši vainīgi. Tad, kad pieminējām iesnieguma rakstīšanu PTAC, saruna krasi izmainījās un vīrietis, kurš it kā teica, ka ir atbildīgais, taču atteicās stādīties priekšā, pateica tikai to, ka atsūtīts atpakaļ naudu, bet pirms tam nosūtīs uzņēmuma rekvizītus, lai zinām, kas viņi tādi esot... taču savu vārdu atteicās nosaukt. Naudu protams atpakaļ neatsūtīja, telefonu vairāk arī necēla, nekādu info par uzņēmumu vai šo vīrieti/sievieti nesaņēmām. Uz sms neatbild. Atradām īpašniekus un info no datubāzes lursoft, tālāk griezīsimies PTAC ar sūdzību, par pircēju maldināšanu. Neiesakām neviena šo kaktu kantori, viņiem ir daudzi automāti vairāks Rīgas lielveikalos. It īpaši iesakām uzmanīties māmiņām, kas vēlas izklaidēt bērnus mašīnītēs, helikopetors u.t.t. kuri paredzēti bērniem lielveikalos, izlasiet, kāds uzņēmums to apkalpo, pirms maksājiet tajā naudu!
Komentāri (5)
Lūdzu, parādiet savā pievienotajā bildē, kur tur ir rakstīts, ka ''draugu foto 2.50'' :D
Fotokabīnē izvēloties pakalpojumu - foto diviem divas slejas, tās cena ir 5.00 eur (2.50 + 2.50). Uz plakāta un fotokabīnē uz ekrāna ir šāds info.
Nauda tika pazaudēta, jo klients izgāja no fotokabīnes ilglaicīgi.
Vienmēr var zvanīt uz servisa norādīto mob.tel. un izstāstīt savu problēmu (aizpildīt veidllapu). Nauda vienmēr tiek atgriezta, ja tam ir pamats un klients agresīvi nesūdzas par nepamatotu klientu maldināšanu.
Varbūt automāts atpazina, ka bērns nav Jūsu draugs, tāpēc pievāca naudu.
Domāu, ka šeit vairāk ir runa par attieksmi. Kāda starpība, kāds klientam jautājums, ja pirmais ko saņem klausules otrā galā ir normāls uzdirsiens! :D Man liekas šitie kaktu kantori visi rauš piķi bez nekādu nodokļu nomaksas tāpēc arī atļaujās dirst pa labi pa kreisi visiem virsū. Kūtrie latvieši nevar pasūdzēties attiecīgajās iestādēs, tāpēc šie wannabe bandītiņi dara ko grib un pi* jūs visus kā mazos ežus! Šitos vajag normāli izjāt par tādu attieksmi, lai savu urlisko attieksmi patur pie sevis, ja grib apkalpot klientus!
... kā arī tur skaidri un gaiši uzrakstīts, ka iemetot 5 eiro - pakalpojums netika saņemts!