Modes nams - Krapšana, slikts serviss
Pasākuma vajadzībām pasūtiju apģērbus no internetveikala mayra.lv. Saņemot pasūtijumu, diemžēl, nācās konstatēt, ka vienas kleitas rokas izgriezumi (padusēs) ir pārāk šauri. Tā kā kleitā nebūtu iespējams kustēties, tā tika atgriezta atpakaļ mayras salonā. Pirmais nepatīkamais pārsteigums sagaidīja tieši tur - agresīva un rupja attieksme. Sākotnēji paziņojot, ka noteikti ir pasūtīts nepareizs izmērs (atsaucoties uz atgriešanas punktu 2.6 mayra ir tiesības atteikties no naudas atgriešanas gadījumā, kad ir veikts neprecīzs pasūtījums (norādīts nepareizais izmērs, krāsa un/vai modelis) . Taču visi norādītie izmēri bija pareizi, tādēļ pēc sarunas tika paziņots, ka nauda tomēr tikšot atmaksāta. Kopš preces atgriešanas ir pagājušas 37 dienas. Lieki teikt, ka neesmu saņēmusi ne atbildi uz jautājumu par naudas atgriešanas kavējuma iemesliem, ne pašu naudu (112 eiro) . Pretīgi, ka latvijā pazīstams zīmols var atļauties tik cūcīgu attieksmi pret klientu.
Komentāri (1)
Labdien!
Veicu pasūtījumu šajā kompānijā maija sākumā, samaksa datēta ar 07.05.2023...saņēmu nekvalitatīvu, savam izmēram neatbilstošu preci. Sistēmā nav iespējams veikt preču atgriešanu!
Ir dažādi noteikumi, apraksti, bet pašas atgriešanas opcijas nav!
30.05.2023 uzrakstīju e-pastu [slēpt]@gmail.com
datums: 2023. gada 30. maijs 09:13
temats: Preču atgriešana
ar informācijas pieprasīju, līdz šodienai nav nekādas atbildes.
Vai tas ir kārtējais krāpnieku kantoris, vai kā?!